Afvalkluppie deel 3

Hoi hoi

Ik kom de stand even doorgeven ben 1 onsje afgevallen veel he hahahaa ik vindt het wel grappig staan. Ik blijf positief eraf is eraf toch… m’n nieuwe gewicht wordt 100.7 kgs

gr marientje

hoi marientje wat goed al is het maar een onsje maar het is wel een ons die er af is en niet erbij!

met mij gaat het met afvallen niet zo goed.krijg het ritme niet te pakken, maar ja dat komt wel weer(hoop ik)

verder ben ik nog steeds op zoek naar dat ding wat een weegschaal heet.ik hoop hem na 26 jan toch echt gevonden te hebben.

groetjes annie

hoi hoi,

Nou ik ga van af morgen verder met herbalife.Zowel op het afval gebied als werk gebied.Ik weet nog niet of ik er helemaal verstandig aan doe , daar de meningen er over erg verdeelt is, maar het heeft voor mij veel pluspunten, nu de uitvoer alleen nog.

groetjes annie

Hoi Annie,

Balen dat het nog niet lekker gaat met afvallen… wie weet wat de herbalife doet voor jou. Hopelijk helpt het je. ik zelf vindt het maar niets herbalife.

gr marientje

Gisteravond weer naar de Weight Watchers geweest om te wegen.

Was deze week maar 3 ons afgevallen. Ik vond het een beetje tegenvallen, maar de leidster zei dat ze eigenlijk deze week niet veel meer had verwacht bij mij omdat ik vorige week 3,8 kilo was afgevallen.

Ze zegt 4,1 kilo in 2 weken is heel mooi.

Dus we gaan er weer tegen aan deze week. Alleen vandaag is mijn hubbie jarig, dus er komen weer vreetterije op tafel. Maar ik ga me beheersen.

dank je wel marrientje ik hoop ook dat het wat voor mij gaat worden want nu wil ik toch echt wel afvallen(wil verder met zwanger worden!!!)

lynda gefeliciteerd met je hubbie en een tip veel water drinken en pak komkommer,wortel en slanke kaas als je dat hebt.

groetjes annie

ps:ik heb mijn weegschaal gevonden!!!

Hoi Lynda,

Goed hoor toch weer wat eraf en 4,1 kg in 2 weken is helemaal een super resultaat. Ik vindt het ook erg vervelend met een verjaardag teveel lekkere dingen. Sterkte wees sterk.

Annie joepie je weegschaal gevonden…wegen maar

gr marientje

Annue. goed dat je weegschaal weer hebt gevonden. Maar wel maar 1 x in de week erop, he. Anders maak je jezelf alleen maar gek.

Nou ik heb me gisteravond aardig kunnen beheerse, heb alleen maar een paar japansemix zoutjes op.

Was alleen jammer dat Tycho vannacht in ene koorts had. Hij heeft gister zijn derde prik gekregen, dus ik denk dat het daardoor komt. Hij werd om half 2 krijzend wakker met 39.3. Dus weinig nachtrust gehad. Maar nu is de koorts al weer wat gezakt tot 38.4.

Maar heb wel weer extra callorieen verbrand door het lopen door de woonkamer vannacht, :smiley:

Nou ik heb mijn eigen weegschaal terug gevonden en ben er vanmorgen op gaan staan(het is dat ik van het gewichtsverschil tussen de weegschaal thuis en die van de dietiste weet anders was ik wel heel erg blij geweest), maar iig daar stond op 96,2 ow als dat echt zo zijn geweest zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben, maar helaas het zit meer tegen de 100,2 aan.Dat is toch 4,1 kilo minder dan in november bij de dietiste.nu maar hopen dat zo iets of lager ntl ook de 26 ste bij de dietiste staat.

Lynda:ik ga er ook echt niet vaker op staan hoor,want ik heb die weg al is bewandeld en dan wordt je echt mesjokke.

maar knap van je dat je hebt kunnen beheersen tot japanse zoutjes.

maar beterschap met tycho.ik hoop dat de koorts echt dalend blijft en ja die verbrande cal er niet weer aan gaan eten he :stuck_out_tongue:

groetjes annie

Hoi meiden,

Ik heb de stand voor de lijst:

vanmorgen woog ik 99,7 kg ben dus 1 kg afgevallen deze week ik ben echt ape trots. Was gisteren zelfs nog uit eten geweest geen toetje genomen en dan toch nog afgevallen…ben zo blij

gr marientje

Super, Marientje! :clap: :thumbup:

Eindelijk onder die 100 kg grens, meid!

Lekker gevoel, hè?

Groetjes,

Jippie

Ben vandaag op controle geweest bij dietiste…waarom verschilt mijn weegschaal 2 kilo met die van haar?? Vind haar weegschaal niet fijn!!! Voor het gemak hou ik mijn eigen weegschaal lekker aan, en die stond vanmorgen op 108 rond!

Ook naar de gyn geweest, en morgen 1ste IUI…YEEES! Spannend

Geeft een burger nieuwe impuls om weer 100% voor het afvallen te gaan.

Pebble

Hee Pebble,

Hihhi, dan houden we toch lekker de stand van je eigen weegschaal aan! :mrgreen: :wink:

Ik zal het lijstje weer even aanpassen.

Heel veel succes morgen met je eerste IUI! Wij zijn er zelf ook mee bezig en de inseminatie op zich stelt niet zo veel voor, maar wel een heel apart gevoel als je dan weer naar huis gaat. Dan is er toch misschien een beebje in de maak. :angel:

Succes met de wachtweken en ik ga voor je duimen dat het raak zal zijn.

En als je zin hebt, kun je altijd komen meekletsen op het IUI-topic!

Groetjes,

Jippie

marientje super onder de 100 goed hoor mag je zeker trots op zijn.

pebble dat “probleem” van zwaarder wegen bij de dietiste heb ik dus ook :evil: maar hou lekker je eigen weegschaal maar aan hoor.

Ik weeg met mijn eigen weegschaal nu 95,3 en bij de dietiste zou ik zekers 99,3 wegen want ik heb het “probleem” van 4 kilo verschil ongeveer.Alleen ik hou die 4 kilo verschil dus wel aan (iig voor mezelf) zodat de teleurstelling van het daar zwaarder wegen niet te hard aan komt.

maar super zeg de eerste iui ik wens je veel sterkte en succes.

jippie hoe zit het met jou ben je al weer aan het afvallen???

groetjes annie

Hoi Annie,

Wat voor gewicht moet ik dan voor je in het lijstje zetten?

Wanneer ga je weer wegen bij de diëtiste?

Ik ben zelf weer bezig met afvallen, want ik was toch weer een paar kilootjes aangekomen omdat ik sinds april vorig jaar niet meer bezig ben geweest met afvallen. Het lukte ook niet meer met al die hormonen. Maar nu wilde ik er toch weer wat van af hebben. Dus druk aan het lijnen en sporten. Het gaat me tot nu toe nog goed af. Hopelijk gaat het afvallen bij jou ook goed! Jij doet het mbv Herbalife, toch?

Succes!

Groetjes,

Jippie

Vanavond weer naar de WW geweest.

Er zijn weer 6 ons af. Het totaal is nu dus 4.7 kilo.

En ik had niet eens verwacht dat er iets af zou zijn. Heb een slechte week gehad, 2 verjaardagen en uit eten geweest.

Maar ik heb wel heel veel water gedronken, dus dat zal dan wel mijn reding zijn geweest.

Ik drink altijd gekookt water met een zoetje. Want koud water krijg ik nu bijna niet weg met die kou. Maar met het gekookte water kom ik dus wel aan mijn 2 liter per dag (of meer).

En Marientje onder de 100, wat goed. Je bent de magische grens gepasseerd. Was ik ook maar al vast zo ver. Duurt bij mij nog wel een tijdje.

Pebble hoe was je eerst IUI (ik heb er alleen niet zo veel kennis van). Maar het lijkt me erg spannend hoor.

En ga er tegen aan met die kilo’s.

Hoi meiden!

Ik wip weer eens binnen!

Annie, geweldig dat je het groene licht heb gekregen! En nu afvallen, meid! Je hebt een doel!!! Wat goed helpt is kleine (gezonde!) beetjes eten, dus vaker per dag. En geen 2e x avondeten opscheppen. Neem gewoon een vol bord en daarna niet meer. Een bord dat niet helemaal vol is laat vaak nog een stukje trek over, en als je dan voor de 2e x neemt, neem je altijd meer dan nodig. Succes!

Nicje, hoe gaat het nu??? Ik ben erg benieuwd!

Pebble, spannend, je eerste IUI! Hoe is het gegaan?

Ik wil graag beginnen met afvallen, maar de eerste stap nemen is moeilijk. Deze week heb ik ook vanalles te doen… 2 feestjes, uitroepen stadsprins (carnaval)… Niet de meest ideale week om te beginnen… Dus maybe volgende week… En ik ga nu echt de fysio bellen om te beginnen! Ik kom er gewoon niet aan toe om telefoontjes te plegen met die kleine :?, visite, etc. Maar ik begin er wel steeds beter op te letten, fruit, voldoende groente, etc. Ik ben dus al de goede kant aan het op gaan, haha! Nu nog ff die grote stap nemen… Wie weet zien jullie me maandag weer hier om mijn gewicht door te geven :wink:

Hallo,

De 1ste IUI viel me reuze mee! Nu afwachten. Was absoluut niet pijnlijk en ik had echt een onwijs leuke gyn.

Ik las net iets over kleine beetjes eten. Mijn dietiste adviseert mij om om de drie uur iets te eten, zodat honger en lekkere trek niet echt een kans krijgen.

En als je gaat eten, altijd eerst het fruit en dan de boterham of anders.

Dit heeft te maken met de verteerbaarheid van brood.

Gister ben ik mijn boekje te buiten gegaan: kon de verleiding niet weerstaan. Score: 1 mac kroket en 1 mac chicken. Tuurlijk achteraf weer mega spijt, maarja.

Loop wel 10 extra rondjes om het huis :wink:

Succes allemaal

Pebble

jippie zet maar 95,3 neer want dat is wat makkelijker omdat ik 1x in de week op mijn eigen weegschaal sta en maar 1x in de zoveeel maanden op die van de dietiste. en ja ik probeer af te vallen met behulp van herbalife.

maar jij bent dus ook weer druk bezig ik ben benieuwd.

trying ook weer terug van weg geweest en lekker aan het genieten nog van de kleine.

lynda supper toch weer 6 ons er af.

pebble blij dat je eerste iui mee gevallen is.

groetjes annie

O, Pebble, wat lekker Mac. Ik kreeg gelijk trek toen ik het las, :smiley: :smiley:

Vind Mac ook zo lekker. En je heb wel een Mac Chicken genomen en geen Big Mac, dat scheeld toch weer een aantal callorieën, hihi.

Heb je wel eens zo’n lijstje meegenomen bij de Mac, daar staat dan op hoeveel callorieën alles is. Nou dan weet je wel wat je de volgende keer eet bij de Mac. :smiley:

Ik neem vaak een Happy Meal, met Kipnuggets. Heb ik toch lekker Mac gegeten en ik heb dan nog lekker een cadeautje.