Afvalkluppie deel 3

Hoi allemaal :-*



Hierbij een nieuw deeltje van ons afvalkluppie!



Annie / 93,2 kg / - 16,8 kg.

Corien /134,4 kg / - 0,0 kg ?

Famke / 85,1 kg / - 1,9 kg.

Gabby / 100,5 kg / - 7,0 kg.

Janine / 102,5 kg / - 1,2 kg

Jippie / 80,0 kg / - 22,0 kg.

Leeuwtje74 / 109,2 kg / + 1,2 kg.

Lynda / 140,2 kg / - 6,9 kg

Marientje / 100,0 kg / - 3,1 kg.

Mimmie911 / 85,0 kg / - 2,0 kg.

Mira / 102,0 kg / - 6,6 kg.

Neeltje / 85,6 kg / - 13,4 kg.

Nicje / 88,3 kg / -10,3 kg.

Pebble / 109,0 kg / - 1,9 kg.

Pegje / 75,0 kg / - 15,0 kg.

Shirley / 83,0 kg / -9,0 kg

Trying / 102,2 kg / - 4,4 kg

Wendy / 91,5 kg / - 6,7 kg



Samen afgevallen: 134,2 kg.!!! :clap:



Iedereen zet 'em op!



Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Ik ben weer veilig thuis het was de 1e week niet zulk lekker weer maar de 2e week hadden we 30 graden in spanje dus dat was lekker ben helaas ook ziek geweest griepje en toen ik thuis kwam weer ziek beetje pech maar goed ben weer blij om thuis te zijn heb nu nog 1 week vrij dus ik geniet nog even heerlijk van het zonnetje in nederland.

Zoals ik al zei ik doe weer mee ik moet echt m’n best doen nu en voel dat ik er weer tegen aan kan.



Mijn begin gewicht is niet zoals het nu in de lijst staat dus jippie wil je vragen deze aan te passen naar 101.6 kg dan ga ik deze week m’n best doen om het omlaag te krijgen.



gr marientje

Hoi Marientje,



Leuk dat je er ook weer bent! Heb je een leuke vakantie gehad? Wel balen dat je ziek bent geweest!

Ik zal je gewicht even aanpassen in het lijstje en dan kunnen we er weer voor gaan! Ik begin zelf maandag weer (is de bedoeling, hihhi). Hopelijk krijg ik er ook nog een paar kilootjes vanaf, maar dat zal wel moeilijk worden door de invloed van de Clomid en dergelijke. Maar ik ga het gewoon proberen!



Groetjes,

Jippie

Hoi jippie,



Ja ben d’r weer was best leuk had beter gekund maar het belangrijkste is dat ik uitgerust ben en weer fris en fruitig aan het werk kan maandag haha… nou ik moet nog even zien hoe deze week gaat ik snoep tot nu toe nog niets dus dat moet ik zien vol te houden. Ik heb wel begin van deze week diaree gehad dus toen viel ik snel af maar zo snel als het eraf ging zit het er nu weer bij omdat ik nu weer normaal eet. Ik ga denk ook volgende week weer aan de clomid dus dan kunnen we elkaar een handje geven…



gr marientje

Hoi meiden,

Sorry dat ik laat ben met doorgeven maar het was erg druk op m’n werk ik woog maandag 101.4 kg dus ben 2 ons afgevallen. hoe gaat het met de rest ?



gr marientje

Hoihoi



Ik schommel een beetje, tussen 88 en 89…

Dus ik weet het ff niet, wacht nog een weekje, dan kan ik wel met enige zekerheid zeggen hoeveel ik weeg.



Tis wel stil geworden hier he… :think:

Ik heb het heel erg druk op mijn werk (werk normaal 30 uur, nu 50 ongeveer :shifty: :shock: :? )

Maar nog maar een weekje en dan keert de rust een beetje terug.



We hebben vorige week hubbie’s oma begraven, was ook wel heel emo…

Maar nu gaat het wel weer goed…



Ik ga ff douchen, ik word helemaal gek van de opvliegers… niet normaal meer, heb er denk ik wel 4 per uur ofzo…(door de spuiten) maar allemaal voor het goede doel :wink: :stuck_out_tongue:



Liefs Nicje :-*

hopenlijk in oktober echt weer internet en dan doe ik echt weer mee hoor.

heb nu niet meer op dat ding gestaan omdat ik andere dingen belangrijker vond dan het gevecht met de kilo’s.



meiden zet hem op!



groetjes annie

Hoi allemaal



Nou dit gaat echt stom klinken maar ik heb me vanmorgen gewogen maar weet nu niet meer hoeveel het was. Ik heb echt moeite met dingen onthouden de laatste tijd stom he…



gr marientje

Hoi hoi allemaal



Ik ben een tijdje weggeweest, heb sinds kort weer internet, had een probleem met de provider.

En we zijn 5 weken met vakantie geweest.

Was voorheen bezig met een dieet maar ben er mee gestopt, maar ik blijf wel gewicht verliezen, hoe het komt weet ik niet .

Wel let ik op met wat ik eet maar als ik zin heb in iets lekkers dan neem ik dat gewoon ( en zovaak gebeurd dat niet dat ik trek heb in iets lekkers). :dance:

Net voor de vakantie woog ik 84 kilo en nu 8 weken later ben ik 1 kilo kwijt dus ik weeg nu 83 kilo. :clap: :dance:

Ik ben wel blij dat ik gewicht blijft verliezen.

Mensen die ook bezig zijn om gewicht te verliezen zet hem op :dance: .



Groetjes Shirley

Hoi ,



Nou nieuwe kans voor mij ik heb me vanmorgen gewogen en heb het onthouden dit keer het resultaat is 2 ons er weer bij dus 101.6 kg



gr marientje

Hallo meiden!

Het doet me deugd te zien dat jullie na de zomer weer begonnen zijn met afvallen, maar er is al meer dan twee weken niet meer gepost! Foei foei :naughty:! Stel me niet teleur, hè?! Ik wil na de bevalling wel een afvalkluppie hebben om weer bij aan te sluiten! Afgezien van het feit dat ik net lekker bezig was voor mijn zwangerschap, merk ik dat het erg zwaar is als je al zwaarder bent en dan nog eens bijkomt tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 7,9 kg. bijgekomen en dat sleep ik toch allemaal mee. Het gaat allemaal goed, gelukkig.

Dus meiden, kom op!!!

Liefs, Trying

hoi dames,



gister een berichtje getypt gooit internet me er uit en kom er niet meer op dus nu maar weer opnieuw.



ik ben weer terug alleen doe nog even niet mee met het afvallen.

ik krijg nl nog al verschillende soorten adviezen dat ik er eerst goed over ga hebben met mijn dietiste op 8 nov.dan heb ik eerst tijd om weer goed gereguleerd te worden en dan zien we wel verder wat goed voor me is en wat evt bij mij past.



maar ik blijf hier lezen en evt als nodig is een steun of figuurlijk schop onder de kont geven :oops:

zal niet te hard schoppen :stuck_out_tongue:



groetjes annie

Hoihoi



Ik heb eerlijk gezegt niet meer op de weegschaal gestaan. Ik zal morgen proberen eraan te denken…

Maar denk wel dat ik weer iets aangekomen ben :?



T-tje, wat ga je snel!!! Heb je ook foto’s van het buikie???



Ik ga hubje helpen, hij gaat de huiskamer opnieuw indelen. :shifty:



Tot laterrrrrr



Liefs Nicje :-*

Ik heb een schop onder m’n kont nodig ik ben echt niet goed bezig terwijl ik wel graag wil. Komt misschien omdat ik ff in de stress zit wordt maar niet ongi, test negatief zit al op dag 46 van deze cyclus klopt wel; dat ik onregelmatig ben maar heb dit nog nooit gehad heel vreemd allemaal. maar goed ik ben me vanmorgen vergeten te wegen doe ik morgenochtend als eerste en dan kom ik het melden



gr marientje

mensen we gaan toch niet allemaal opgeven he???

ik hoop het niet want zodra ik weer mag afvallen wil ik net als trying wel een groepje hebben die van mij part veel verder zijn dan mij,maar er wel zijn om steun aan te hebben en ervaringen me te delen!!!

jullie mogen mij een schop onder de kont geven omdat ik niet genoeg bewogen heb terwijl dat voor mijn diabetes en de rest heel erg belangrijk is erg he?

de hypers maken me zo moe en down dat ik er helemaal geen zin heb maar het moet wel want dan ga ik me beter voelen.

ik heb steeds een stom excuus om het niet te doen en waarom?ik weet het zelf niet eens.

ik denk bang voor de buitenwereld en mijn vertrouwde leventje op te moeten geven.wat gewoon moet als ik het beste voor mijn leven wil hebben en het minste last van mijn diabetes en die diep gewortelde wens van een kleintje van mij zelf.

dat is een hele goede reden om het te doen maar waarom lukt het mij dan niet?wat houd mij tegen?

weten jullie een evt antwoord dan hoor ik het graag.



sorry voor mijn gezeur ineens…was niet de bedoeling maar ik ben blij dat het er uit is.



groetjes annie

ajajjaj, Pebble hier…

Heb de hele zomer met de pet ernaar gegooid en ben 3 kilo aangekomen!!

Echt Kl*te! :thumbdown:

Zet mij dr maar op op 109.2 kilo. Tis toch niet normaal meer!!! Schaam me dood. Maar ben nu goed bezig, ga 2-3 keer in de week sporten, en eet gebalanceerd…

Maar ik vin’ het echt errug! :oops: :!:

Heb nog zo’n drie maanden om resultaat te boeken voor ik weer naar de gyn moet.



toedels

Hee meiden,



Pebble: Leuk dat je er ook weer bent! Meid, volgens mij komt iedereen in de zomer wel een beetje aan. Je bent nu weer druk bezig en op de goede weg, dus helemaal niks om je voor te schamen, hoor! :wink: Ik zal het lijstje even aanpassen, maar ik weet zeker dat ik er volgende week weer wat voor je kan afhalen! Heel veel succes met alles!



Annie: Jij bent er dus ook weer, welkom terug! Leuk dat je blijft meelezen en ons blijft steunen. Als je zelf weer bezig gaat met afvallen, horen we het vanzelf wel. Jij ook succes met alles!



Marientje: Ben je al ongi geworden? Of misschien heb je al een positieve test gehad inmiddels. :pray:

En we horen het vanzelf wel als je weer nieuws hebt voor het lijstje of anderzins.



Nicje: Hoe gaat het met je? Jij staat aan het begin van het ivf-traject, toch? Heel veel succes daarmee!



Trying: Super dat het zo goed gaat met jou en je kindje! En als je na de bevalling weer wilt afvallen, ben je weer welkom bij ons kluppie, hoor!



Shirley: Hoe gaat het met je?



Voor de rest ben ik zelf nog steeds niet meer echt met afvallen begonnen. Ik zou erg graag nog zo’n 5 kg af willen vallen, maar ik ben nu niet meer zo streng voor mezelf omdat ik ook al 22 kg ben afgevallen. En ik vind het toch een beetje eng om met afvallen bezig te zijn als we midden in de behandelingen zitten (IUI). Dus ik probeer zo gezond mogelijk te leven, ik blijf wel mooi op gewicht, gelukkig!



Iedereen heel veel succes!



Groetjes :-* ,

Jippie

Annie het lukt bij mij ook niet hoor… Jippie mijn hoofd staat er heel even niet naar nog steeds geen ongi maar vanmiddag hoor ik wat van de gyn hoe en wat.



gr marientje

hallo dames,



alles goed?

hoe gaat het nu met afvallen?

je zou bijna zeggen dat ik weer aan het afvallen ben zoveel bewegeing heb ik gister gehad en ook qua het opletten van het eten.(geen suikers maar ja dat is vanwege de diabetitie en niet het afvallen)

ik heb gister 70 baantjes van 25 meter gezwommen en meer dan 10 km gefietst.ik was dus ook erg moe vanmorgen.

maar vandaag ga ik ook nog een halfuur tot 45 min lopen en daarna naar dort rijden om mijn stiefzoon op te halen.

ik doe nu ineens weer aan meer beweging om dat ik gemerkt heb dat gecombineerd met op het eten letten het erg goed is voor mijn suikers enzo hoop ik ook de dosering laag te kunnen houden totdat ik zwanger ben want dan zal het meest volgens mij door de baby bepaald worden denk ik. :eh:

maar ja dat is een zorg voor later omdat ik toch nog niet zwanger mag worden en ben.

ik heb dus een hele goede reden om actief te zijn,al zal het nog wel moeilijk voor me gaan worden hoor.

je krijgt op een gegeven moment best even een dip zo van moet dat weer?

en ja ook in het eten vind ik veel dingen lekker die veel suikers en andere dingen die voor een diabeet niet goed zijn in zitten.dus ik ga het absoluut nog moeilijk krijgen,maar ik heb een doel voor ogen(de zwangerschap ntl en een gezond leven)en hoop gewoon dat ik sterker ben dan mijn eetstoornis en mijn opgevende karakter.



zo dit was een lang verhaal van iemand die niet aan het afvallen is.

al ga ik dat wel 8 nov bespreken met de dietiste,maar wat mijn bedoeling is hiermee is om jullie een soort stimulans te geven dat jullie er weer een beetje zin in krijgen om wat aan het afvallen te gaan doen of miss weer wat actiefs te gaan doen als jullie dit nog niet deden en hopelijk kunnen jullie mijn steuntje in de rug zijn voor als mijn opgevende karakter weer is door begint te komen.



nou succes dames



groetjes annie

Hello y’all,



Vandaag een echte offday!

Ben vannacht ongi, verrek van de pijn in mijn buik, en snak naar snaaierij.

Denk niet dat ik afgevallen ben, ga morgen wegen. Heb vandaag erg slecht gelijnd.

Ik dacht serieus dat ik dit hele zwanger gedoe (inmiddels) redelijk in perspectief gebracht had, maar ik zag vanmiddag twee gezellige zwangere vrouwen en ik heb me een potje zitten janken in de auto., dat ik dus weer ongesteld was en niet eens in staat ben om iets natuurlijks als kinderen krijgen tot stand te brengen. Al met al, een mega ego-dip.

Heb me kunnen beperken tot het eten van een cracker met pindakaas en een pakje sultana’s, maar heb inmiddels al weer volkorenbiscuitjes op en 10 doppinda’s en een hap ijs.

Ik vrees de weegschaal van morgen, want het weekend was ook moeilijk en ik heb mijn sportuur gemist vandaag om dat ik zo’n buikpijn had. Oh, en woensdag mis ik weer mijn aquarobic, omdat ik ongesteld ben en dat gewoon niet hygie vin! Ik BAAL!



Doeg

Pebble