Gefeliciteerd Marg, dus je wordt ook een September mama.
Nou ik heb ook geen echte hobby hoor. Vind alles na een paar weken niet meer zo leuk en dan haak ik al weer af. Uitgekeken!!!
Ik vind het priegelwerk dan weer wel leuk, maar niet voor lang.
Maar internet is toch ook een goeie hobby. Als je maar geen lekkere dingen naast je pc neer zet.
Gefeliciteerd Marg maar eh als het nodig is mag je na je zwangerschap altijd terug komen hoor …geniet lekker van je zwangerschap.
Pebbels ik heb hetzelfde als jij ik ga ook eten in dat soort situaties ook vaak bij stress of als ik nerveus ben zelfs als ik me verveel maar ook bijv voor de gezelligheid…tja de wereld is gewoon oneerlijk verdeeld sommige eten wat ze willen en anderen komen bij het kijken naar eten of snoep al 1 kilo aan.
Ik ben deze week maar 1x over de schreef gegaan het was dan wel de 1e dag dat ik aan het lijnen was dat was wat minder maar ik hou het nog vol ik moet m’n vakantie in gedachten houden in april gaan we naar de malediven met m’n collega en z’n vrouw dus ik wil er gewoon 5 kilo af hebben. Vanavond heb ik patat op lekker sla erbij niet zoveel mayo ging best goed maar toch nog teveel gegeten ben er kotsmisselijk van… hebben jullie dat nou ook soms ?
gr marientje
Hallo meiden!
Neeltje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :-!
Nicje, top dat jullie met IVF mogen beginnen :-!!! Wanneer is de 1e poging?
Iedereen heeft weer goede voornemens om af te vallen, zie ik!
Ik ook, haha, maar ik gun mezelf nog wat tijd. Wel ben ik inmiddels iets beter op mijn eten aan het letten. Ik heb sinds de bevalling best veel gesnoept! Ik ben normaal geen snoeper (zoals jullie weten is een schildklieraandoening de oorzaak van mijn overgewicht), maar nu smaakte het me goed, haha! Dus dat probeer ik nu wel te laten. Maar ik heb nog niet echt de puf om strikt op te gaan letten. Daarbij moet ik het vooral hebben van bewegen, en daar heb ik nu gewoon geen tijd en al helemaal geen puf voor. Een kleintje is geweldig, maar ook superdruk! Ik ga eerst eens met fysiotherapie beginnen om mijn bekken weer stevig te krijgen na de bevalling en daarna ga ik eens kijken welke vorm van sport het beste bij me past… of ik weer ga zwemmen of iets anders… Anyway, ik mag niet klagen, ik heb me vanmorgen gewogen en ben netjes gelijk gebleven… ik weeg nu 1,8 kg. minder dan voor de zwangerschap.
Ik hobbel hier wel weer binnen en zodra ik echt “aan de slag” ga meld ik me weer voor het lijstje .
Liefs!
Hoi meiden
ik kom de stand even doorgeven:
vanmorgen woog ik 100.8 kg dus ben 4 ons afgevallen
joepieee
gr marientje
HELPHELPIk mag weer beginnen met zwanger worden!!! Maar ik moet dus ook weer af gaan vallen.Mijn BMI is nu 36 en die moet naar de 30 voor dat ik tabletten voor de clomid voor geschreven krijg,ondanks dat ik ze in 2004 wel gekregen heb en ik toen zwaarder woog.Ze zijn de regeltjes daar in het zkh aan het aanscherpen gggrr.Maar iig jippie heeft het zelfde mee gemaakt en op dat padje loop ik nu,Maar ik ben zo blij dat het rode licht is opgeheven.Dus iedereen die tips heeft over lekkere lichte recepten heel graag!!!Want als je minimaal 2 uur per dag loopt en fietst(op zondag na dan) en 1x in de week zwemmen(70*25 meter) dan zal het toch wel niet aan het bewegen liggen dacht ik zo.Ik ben zo blij dat ik weer mag beginnen, maar o zo bang om het afvalprocedure in te gaan.Maar ook dat zal ik wel gaan overleven.
Groetjes annie
Annue joepieee eindelijk groen licht echt super fijn je hebt alweer lang genoeg gewacht toch. heel veel suc-6 met afvallen dat lukt vast ook wel
gr marientje
dank je wel marientje,
met jou gaat het zo te lezen ook goed.
iedere keer een beetje afgevallen,het zijn wel kleine beetjes maar dat is beter dan helemaal niet he en liever wat langzamer met blijvend resultaat dan heel snel en binnen de kortste keren zwaarder wegen dan waar je mee gestart bent.
toppie hoor ga zo door.
groetjes annie
Oh Annie!!!
Spannend!!
Ik ken het gevoel ook wel een beetje, ben er nu wel weer aan gewend, maar de eerste dagen: oeh we mogen weer :? :shock: :shifty:
SUper meid, hopelijk gaat het snel lukken!!
Mag ik vragen waar je naartoe moet, ik bedoel BMI van 30 ?!?!
Hoeveel kilootjes moeten er dan af??
Ach, eigenlijk moet je daar ook niet teveel mee bezig zijn… Als het maar lukt…
SUCCES!!
Wij zijn met z’n tweetjes begonnen met sporten. We gaan 2 a 3 keer in de week cardio-fitness doen!!
Hopelijk lukt het hier dan ook weer…
En een nieuwe weegschaal kopen, want die is kapot!
Vera ik ben inmiddels 2 weken bezig met spuiten (Decapeptyl) vrijdag krijgen we te horen wanneer ik over mag op andere meds. Dus in principe zijn we al begonnen met de 1e poging
Liefs Nicje :-*
hoi nicje,
als ik het goed heb is moet ik zon 12 tot 15 kilo afvallen wil ik de 30 halen dus van de 104 naar de 90 ongeveer.
ik ben heel eerlijk dat ik blij ben dat ik weer mag beginnen maar o zo benauwd wat afvallen betreft.
ik begin nu al weer met maar dan mag ik niets lekkers meer dan val ik niet snel genoeg af etc etc etc.
moet ik ntl niet doen want dan gaat het zekers mis.
iig hoop ik een soort draad mee te krijgen van de dietiste de 26ste zodat ik me daar op kan richten.aan beweging doe ik lopen fietsen en zwemmen.
dus ik hoop dat dat genoeg is aan beweging
nou ik wens je heel veel plezier in het sporten met zijn tweeen is altijd leuker dan alleen.
groetjes annie
Hoi Annie,
tis een heleboel 10 tot 15 kg maar meid probeer eraan te denken dat je een hele goeie stok achter de deur hebt —een kindje— wie weet helpt het en maakt het je sterker. Misschien moet je eerst net als mij proberen die 5 kilo te halen dat lijkt makkelijker daarna kan je altijd doorgaan en nog een keer 5 kilo te doen.
heel veel suc-6
gr marientje
Mijn eerste weekje Weight Watchers zit er op.
Ben gister wezen wegen en was maar liefst 3,8 kilo afgevallen.
Dus het begin is er.
Maar ik heb vooral moeite vlak voor etenstijd. Dan moet ik echt mezelf bedwingen, want echt alles wil ik dan wel in mijn mond steken. En de rest van de dag dan heb ik nergens last van, raar hé.
Lynda: :shock: :o 3,8 kg afgevallen in één week?!
Dat is wel super, zeg! Hopelijk dat deze dalende lijn nog erg lang mag aanhouden!
Ik ga het even aanpassen in de lijst.
Groetjes,
Jippie
marientje,
tuurlijk is de gedachte aan een kindje een goede stok achter de deur.ik hoop alleen dat mijn eetstoornis straks niet te sterk is op eeb geven moment en dat ik weer verval in snaaien want dan gaan we de verkeerde kant op en ja ik ga net als jou eerst naar 5 kilo kijken om kwijt te raken en dan weer 5 en dan weer 5.ik moet alleen wel weer mijn weegschaal opzoeken die had ik juist heel ver verstoppeld om er niet steeds op te gaan staan :oops:
maar iig succes met afvallen.
lynda meer dan 3 kilo in 1 week :shock: wat knap!!!
nu maar hopen dat het een tijdje aan houd.
jippie iig geef ik 26 jan weer een nieuw gewicht door(dieetiste in het zkh weer) en verder moet ik dus echt eerst mijn weegschaal weer zoeken :oops:
veel succes met afvallen dames!!!
groetjes annie
Hoihoi
Marina, zoals jij zegt probeer ik het ook te doen en vooralsnog gaat dat aardig.
Lynda, wat knap :thumbup: Pas je wel op dat je niet TE hard gaat…
In het begin gaat het meestal sneller, maar wel gezond houden he
Annie, wat bij mij heeel goed geholpen heeft tegen de vreetbuien is een hypnose sessie. Ongelooflijk maar ik heb sinds die tijd nog maar een enkele keer een vreetbui gehad. Meestal als ik alleen ben overigens, dan heb ik zo’n behoefte om het alleen zijn te compenseren :shifty:
Dan denk ik weer terug aan die sessie en probeer het weer zelf tegen te gaan.
Ik ga nu ook naar de osteopaat, hopelijk kan hij mij ook helpen.
Liefs Nicje :-*
Hoi Lynda,
wauw meer dan 3 kilo eraf in 1 week ongeloofelijk
gr marientje
hoi nicje,
ik zal het is in mijn achterhoofd houden, want nu loop ik bij de dieetiste in het zkh en bij een kliniek voor eetstoornissen en dat vind ik voor nu wel even genoeg.
plus ik moet sparen voor als we volgend jaar verhuizen(de verf etc).
iig bedankt voor de tip.
groetjes annie
Kom ook weer eens langssurfen…haaai
Momenteel geveld door griep, dus afvallen lukt wel!
De laatste keer dat ik hier was, moest ik van de dietiste een hobbie gaan zoeken, om mijn eetgedrag te doorbreken…ik ga saxofoon leren spelen.
Heb vroeger jarenlang pianoles gehad, dus noten lezen geen probleem. En het is iets dat ik al lang wilde doen. Zodat als ik eetbui krijg of iets, ik lekker kan gaan toeteren en de buurt gek kan maken!
Op 5 januari woog ik 111.4 kilo. Inmiddels zit ik weer op 108.2
Wil je dit ajb aanpassen, want ik schaam me dood voor die 2e 1. De 1ste eignelijk ook. Uberhaupt vind ik het vreselijk, maar ik kan ze er niet ff afleggen. Dus stapje voor stapje.
Nog een tip van de dietiste: blijf je ervan bewust waarvoor je het doet. Zeg het hardop tegen jezelf, zodat het in je hoofd blijft.
Of hang je slechste foto op de koelkast of snoepla. :sick:
Tot snel, ga weer lekker mijn bedje in
Pebble
Nou ik heb gister gezondigd :evil: :evil:
Ik had met mijn werk een nieuwjaarsborrel (met uiteraard ook borrelhapjes).
En ik kon me eerst nog aardig inhouden. Vond de zoutjes, kaas, worst en kippekluifjes niet zo aantrekkelijk. Maar toen de sate met stokbrood langs kwam, kon ik me niet meer bedwingen en het was lekker :drool: (dat gelukkig wel).
Maar toen ik naar huis reed was ik echt wel pised op mezelf.
Maar we zijn vandaag wel weer met frisse moed begonnen. Flink aan het water en de thee. Net in de kantine geweest en ze hadden weer friet en kibberling :drool: :drool: . Maar ik heb me nu kunnen bedrwingen, heb netjes 2 br. boterhammen en een yoghurtje mee genomen.
pebble gaat goed maar ja ziek zijn zorgt dat je niet veel eet en een pretje is het ook niet dus beterschap.
lynda een hele goede instelling ben je de fout in gegaan niet bij stil staan en gewoon weer de lijndraad oppakken.
moet ik ook maar vind dat nog wel is moeilijk.
hoe is het met de rest???
groetjes annie
HOi meiden
Met mij gaat het goed hoor ik hou het goed vol soms neem ik wel eens wat maar dan probeer ik het met mate te doen dus ipv een hele zak chips gewoon een klein beetje. Of ipv een hele reep chocola een paar stukjes Liever neem ik helemaal niets maar ongi kwam eraan en dan is het erg moeilijk om niets te nemen. Ik ga nu minimaal 4 tot 5 uur per week naar de sportschool en ik probeer minder koolhydraten te eten. Hopelijk lukt het
gr marientje