Nou ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan hoor!!
En de schade was 146,6.
Zo ga gelijk vandaag goed van start, hoop nog net wat mee te pikken voor de kerst! (al is het maar een ons).
Annue: Spannend voor je hoor! Wat duurt het nu lang hé voordat het dinsdag is. Als je vakantie hebt zijn die dagen zo voorbij maar nu kruipen ze! Gelukkig nu nog maar 1 dag. Ik zal voor je duimen!
Nou ik ga maar aan het werk (daarom zit ik hier ook eigenlijk ), helaas al weer de derde week na mijn zwangerschapverlof. Het gaat zo snel!
Groetjes,
Lynda
Lynda: Ik heb je toegevoegd aan de lijst, hoor!
Heel veel succes met afvallen!
Maar geniet nog wel een beetje van de kerst en oud & nieuw, hè?
Groetjes,
Jippie
Annue,
En meis wat zei de echo ?
gr marientje
hoi marientje,
de echo zei dat ik NIET zwanger ben en dat bevestigde de test in het zkh ook nog is een keer dus helaas ik mag weer gaan wachten tot mrt april zo wie zo of ik dan ook echt groen licht krijg want hij wou mij ondanks de goede resultaten van mijn glychb nog geen goren licht geven ik moet het nog even zo vol houden gggrr :evil:
ik baal er van maar het leven gaat door dus ik richt me tijdelijk op andere zaken en ga me niet meer druk maken als ik overtijd ben zo lang ik nog geen groen licht heb.
bedankt voor je interesse.
groetjes annie
O, dat is minder Annue.
Hopen dat 2006 dan jullie jaar wordt.
dank je wel lynda
Balen annue en dan nog steeds geen groen licht om gek van te worden…
gr marientje
hoi marientje
dat kan je wel zeggen.gek word je er van.
maar ik probeer me nu maar bezig te houden met crea dingetjes hier en hou maar voor me dat 2006 open ligt voor nieuwe kansen.
groetjes annie
Hoi dames,
Ik zie hier dat jullie een afval clubje hebben.
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar ik heb een vraagje.
Ikzelf ben redelijk zwaar maar wel onder de 80 kilo.
Weten jullie vanaf welk gewicht (BMI) er een negatieve invloed is op het zwanger worden?
Marg248
Hoi Marg,
Op zich hoeft overgewicht geen slechte invloed op het zwanger worden te hebben. Ik weet niet of jij een normale cyclus hebt en een goede eisprong? Het kan wel zo zijn dat door je overgewicht je cyclus ook in de war gebracht wordt. Dat was bij mij het geval. Ik werd 2x in het jaar ongi, en zelfs met hormonen niet goed op gang te brengen. Daarna ben ik 22 kg afgevallen en nu heb ik weer een goede cyclus zonder hormonen! Maar als jij gewoon een regelmatige cyclus hebt, dan hoeft je gewicht geen slechte invloed te hebben.
Het is natuurlijk wel zo dat je als je zwaarder bent, misschien sneller complicaties bij je zwangerschap zult hebben. Gezond is het natuurlijk niet. Een gezonde BMI is 25, dus ik probeer zelf daar ook zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen. Ook is het zo dat er bij IVF/ICSI vaak wel eisen gesteld worden aan je gewicht. Ik meende dat je BMI dan niet hoger mag zijn dan 27-30. Dus als je de mm ingaat, dan zul je misschien wel eerst af moeten vallen, dat hangt van je BMI af.
Dus echt een duidelijk antwoord op je vraag kan ik niet geven. Daar zijn ook niet echt gegevens over en het hangt van zo veel dingen af of je wel of niet zwanger wordt, niet alleen van je gewicht.
Heel veel succes met zwanger worden!
En als je wilt afvallen, ben je altijd welkom bij ons kluppie!
Groetjes,
Jippie
Hoihoi meiden!!
De allerbeste wensen voor het aankomende jaar en dat de kilo’s en nu eindelijk een af gaan EN blijven!!!
Ik heb me al weken niet gewogen, maar ik weet wel dat ik weer aangekomen ben.
Over een kleine 2 weken moet ik naar de gyn voor een controle echo en dan wil ik wel weer goed bezig zijn…
Dus hier geen snacks en (foute) tussendoortjes meer… :? :eh:
Succes !!!
Liefs Nicje :-*
HOi allemaal,
NIcje ik doe met je mee ik ben gewoon misselijk van al dat eten met de kerstdagen en oud en nieuw … ik ga aankomende week 6 uur sporten dat is alvast een goed begin nu nog het snoepen laten
gr marientje
he dames,
als nog de beste wensen!!!
ondanks dat ik niet mag afvallen en ik voorlopig mijn weegschaal heb opgeborgen ga ik toch proberen om de “verboden” dingen te laten en dat is in mijn opzicht misschien iets meer dan jullie omdat ik ook met het gewone eten moet opletten met teveel koolhydraten/suikers ivbm mijn diabetes.
26 jan moey ik weer naar de dietiste en zal ik weer op de weegschaal moeten(denk ik) zal dan het nieuwe gewicht doorgeven.Ik hoop dat jullie mij en ik jullie kunnen steunen in de strijd om het eetpatroon te veranderen.
groetjes annie
Hallo,
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, duurt het niet zo lang meer voo rik weet of ik deze ronde met een zwangerschap afsluit of met de :twisted: :twisted:.
Ondanks hoe deze ronde gaat uitpakken heb ik het voornemen om in 2006 wat aan mijn gewicht te doen.
De basis: gezond eten en genoeg bewegen.
Als jullie het goed vinden zal ik hier mijn trofeen (hopelijk veel) en frustraties (hopelijk wienig) met jullie delen.
Ik ben 1.65 m en ik weeg 78 kilo. Ik heb dus een te hoge BMI en daar wil ik wat aan doen!
Marg248
Nou ik ga voor je duimen Marg. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik hoop het voor je, want dan wordt je ook een september mama. Dat was ik ook. Ik heb vorig jaar op 6 januari getest!!!
Zo vandaag ga ik er weer tegen aan. Ben gelijk maar op de weegschaal gaan staan. Was iets aangekomen. Er stond nu 147,1 (kan ook niet anders na die feestdagen). Maar vanaf nu gaan we alleen nog maar naar beneden.
Lynda
Hoi meiden,
Iedereen hier nog een heel gelukkig & gezond 2006 toegewenst!
Ik ga het lijstje weer even aanpassen voor iedereen. Zo te zien heeft iedereen toch weer voornemens om het afvallen weer op te pakken. Ikzelf ook trouwens. Ik ben sinds april niet meer bezig geweest met afvallen en ik merk nu toch dat mijn broeken een beetje strakker beginnen te zitten. :wall: :oops: Dus het wordt tijd om weer wat af te vallen. Alleen is dat erg moeilijk voor mij, omdat ik aan de hormonen zit vanwege IUI-behandelingen en daardoor val ik eigenlijk niks af. Maar goed, ik ga het gewoon weer proberen. Gezond eten en meer bewegen en hopelijk lukt het me dan om weer een paar kilootjes kwijt te raken.
Heel veel succes iedereen!
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
Ik heb me gewogen vanmorgen en het viel reuze mee met de schade ik woog 101.2 kg volgens het lijstje ben ik toch nog 8 ons afgevallen dan…en nu doorzetten ik ga me er echt aan houden mijn doos merci chocolaatjes die ik gekregen heb voor m’n verjaardag heb ik alvast verstopt hahaha… Mijn streven is voorlopig 5 kilo als dat lukt zie ik wel verder. Ik merk dat als ik de lat hoog leg dat het niet goed gaat dus even zo proberen of het goed gaat. IEdereen heel veel suc-6 met afvallen.
annue jij ook nog een goed nieuwjaar dat al je wensen maar mogen uitkomen.
gr marientje
He meiden,
Ik had mij nog maar net aangemeld bij jullie, kan ik mij alweer afmelden.
Ik ben dus zwanger! Joepie…
Ik had verwacht dat het nog wel even zou duren (we waren sinds juli bezig). Ik ben begonnen met afvallen en dacht: we zien het wel.
Maargoed, ik staak dus maar even mijn lijnpogingen.
Wel ga ik gewoon keurig eten (dat is al een kunst) en misschien verandert mijn lichaamssamenstelling daardoor!
Iedereen succes!
Marg: gefeliciteerd, meid!
Groetjes,
Jippie
Een gelukkig nieuwjaar met veel nieuwe zwangerschappen, hopelijk!
Ik ben vandaag voor het eerst naar de dietiste geweest, en ik was in 6 weken bijna 5 kilo aangekomen. Ik moest bij haar op de schaal en deze sloeg 111 kg aan!! Da’s toch niet meer normaal. Wel kleren aan, maar toch, ik kreeg van frustratie gelijk trek.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben een zeer emotionele eter, die nog net niet aan een eetstoornis lijdt. Maar ik moet gaan leren om negatieve emoties los te koppelen van het troosteten.
NU BEN IK DUS OP ZOEK NAAR EEN LEUKE HOBBIE, die ik ieder moment van de dag kan oppakken. Ik heb een onwijs druk leventje, en moet niet te ingewikkeld zijn. Heb geen geduld, dus priegeldingen enzo is niks voor mij. Dus, dat ik in plaats van bijv. drop eten als ik gefrustreerd ben ofzo, leuk kan gaan bijv. schilderen tot dat mijn bui voorbij is.
Iemand een leuke suggestie voor een hobbie of afleidingsding?
Dacht zelf aan een muziekinstrument, maar dan moet ik waarschijnlijk ook les gaan nemen.
Alle opties zijn welkom en ik heb dr zin an!! Ben vol goede moed 2006 ingegaan. Eind januari de 1ste inseminatie, keep your fingers crossed.
groetjes
Pebble