Afvalkluppie deel 3

Hoi meiden



Ik heb de uitslag ben gelijk gebleven deze week dus niets eraan niets eraf vindt het wel even goed. volgende week weer wat eraf. Waar is iedereen trouwens ? allemaal in een dippie… hahhaa



gr marientje

wie weet marientje ik in iig wel maar niet van het afvallen maar van het wel of niet zwanger zijn en de testen zeggen nee en maar niet ongi worden gggrrr



maar knap hoor op gewicht blijven dat moet ik tot 26 jan blijven doen hihihihii.



groetjes annie

oh jee dan zit je in de rotzenuwen ik weet precies wat je voelt suc-6

hoop dat je snel weet of het ja of nee is



gr marientje

zit uiterlijk tot 13 december in de stress krijg dan een echo.

dank je voor je suc6 :slight_smile:



groetjes annie

HOi meiden,



Ik heb me al een tijdje niet gewogen :oops: , want we zijn druk aan het klussen (in huis :wink: ) en overdag eerst werken…

Dus erg veel ben ik er niet mee bezig, voel me wel goed, denk niet dat ik nog aangekomen ben, misschien zelfs wel afgevallen.



Moet woensdag naar de gyn, hopelijk krijgen we groenlicht voor IVF…wel heeeeel eng… :shifty:

Waarschijnlijk krijg ik ook op mijn kop dat ik niet meer afgevallen ben, maar dat is dan maar zo :angel:



Annie, net jouw verhaal gelezen, spannend zeg!! Hou je het nog een beetje vol?



Ik ga hubbie weer helpen, de keuken is een zooi !!!

FF een klein fotootje bijvoegen van KLUSNICJE :mrgreen:

hoi nicje,



eerlijk gezegd nee.ik wou dat het de 13de was zodat ik eindelijk weet of mijn lichaam mij aan het foppen is of dat ik eindelijk (met zekere mate wegens mk’s) blij mag zijn.

ik zelf hoop ntl van harte het laatste, maar ja wie zou dat niet doen he.



en is de kast af gekomen?hihihihihi

ik weeg me pas weer in januari bij de dietiste en als ik dus zwanger ben zal ik gehaaid aan gekomen zijn :lol: :lol: :lol:



groetjes annie

Hee Nicje,



Maakt niet uit dat je niet zo erg veel meer met afvallen bezig bent, meid!

Als je zin hebt om weer mee te doen, dan merken we het vanzelf wel. :wink:



Heel veel succes bij de gyn woensdag!

Ik hoop dat jullie dan nu eindelijk met IVF mogen beginnen!



Groetjes,

Jippie

Annue 13 december spannend meis en Nicje ook voor jou spannend IVF lijkt me inderdaad super eng… alles voor het goeie doel zullen we maar zeggen. Jippie ik weeg me morgen ochtend voor deze week

gr marientje

Hoi Jippie



Woog 102 kg vanmorgen kon ook niet anders heb echt hele erge vreetbuien gehad ik leek wel onverzadigbaar :oops: denk dat ongi eraan komt dus vandaar aangekomen aangekomen deze week.



gr marientje

Hallo lieve meiden!



Dank jullie wel voor jullie lieve felicitaties!!! Nicje, idd… we hebben de naam Arwen gehoord in de Lord of the Rings-films en vonden hem heel lief… De naam past ook bij onze kleine meid!



Jullie weten ws dat ik een heel zware bevalling heb gehad. Het heeft 68 uur geduurd eer ons meisje ter wereld kwam. Daardoor heb ik mijn kraamtijd grotendeels in bed moeten doorbrengen. Maar gelukkig loop ik nou weer redelijk goed rond! Inmiddels ben ik ook al alle zwangerschapskilo’s kwijt! Ik was precies 10 kg. aangekomen en ben nu 11,1 kg. kwijt. Ik mag echter niet teveel afvallen, want ik geef nog bv. Ik ben wel aan het afbouwen. Helaas. Doordat ik niet fit ben a.g.v. de bevalling maak ik niet genoeg voedingsstoffen aan, waardoor Arwen niet bij kwam. Inmiddels krijgt ze flesjes bij en doet ze het prima. In overleg met de vk ben ik dus aan het afbouwen met de bv. Flesjes zijn voor Arwen gewoon beter nou. Dus over een aantal weekjes meld ik me weer bij het afvalkluppie, om actief mee te doen met jullie!



Veel liefs!

Hoi trying



Wat fijn dat je je weer wat beter voelt…doe maar rustig aan hoor dat afvallen komt vanzelf wel geniet eerst maar lekker van je gezinnetje je bent 10 aangkomen en er 11 kwijt geraakt dat is toch perfect…



gr marientje

Hello Ladies,



Nou ik wil me ook aansluiten bij jullie clubje!



Ik ben aardig wat kilo’s aangekomen tijdens mijn zwangerschap (zo’n 30 kilo) en ik was al niet een van de dunste!!! :evil:



Ik woog op de dag dat ik opgenomen werd om ingeleid te worden (gefluisterd) 166 kilo!!!

Ik ben gelukkig wel al bijna 20 kilo kwijt, maar ik weeg nog steeds veel te veel natuurlijk.



Ik ben ook een lekkerbek en vind alles lekker en ben inderdaad ook erg laks.



Maar zoals iedereen heb ik ook voor het nieuw jaar goede voornemens.

Ik ben sinds 2 weken ook weer aan het werk en op mijn werk hebben we een interne sportschool. Dus ik wil in januari op mijn werk gaan sporten (2 x in de week) en weer goed gebeginnen met de strijd tegen de kilo’s.



Ik ben nu al weer lekker aan het rond kijken op allerlei afvalsites om weer lekkere recepten te vinden enzo. Zo wordt de motivatie lekker groot om na de kerst goed te beginnen.



Ja, ik kan me er nu nog niet toe zetten om te beginnen. (en heb dus eigenlijk ook weer de smoes ‘ik begin in het nieuwe jaar’).



Lynda

Hee meiden,



Trying: Leuk dat je hier weer eventjes bent! Gaat alles goed met jou en Arwen? Wat een supermooie naam hebben jullie je dochtertje gegeven! :inlove: Ik heb Lord of the Rings niet gezien, dus ik kende de naam niet, maar ik vind het wel heel erg origineel. En ook in het Nederlands klinkt het erg goed, moet ik zeggen! :thumbup: En wat goed dat je alweer 11 kg afgevallen bent, dat is dus al een kilootje minder dan het gewicht waarmee je de zwangerschap bent ingegaan. Goed, zeg! Doe lekker rustig aan en geniet van je kleine meid! En dan zien we je hier over een tijdje wel weer verschijnen.



Lynda: Welkom bij ons afvalkluppie!

Wil je ook toegevoegd worden aan ons afvallijstje op pagina 1 van dit topic? Over het algemeen geven we aan het begin van de week ons huidige gewicht door en hoeveel we afgevallen zijn. Op het moment is het hier wel een beetje rustig omdat een hoop mensen midden in de behandelingen zitten. Hier schrijven dus vooral meiden mee die zwanger proberen te worden, maar waarbij het een beetje langer duurt. Maar natuurlijk ben jij ook van harte welkom!!! :wink: En hoe zal ik je dan in je lijstje zetten? Met je gewicht van 166 kg en dat je al 20 kg kwijt bent, of wil je met het gewicht beginnen wat je nu bent? En het is prima dat je pas na 1 januari weer wilt beginnen met afvallen, dan zien we je tegen die tijd wel verschijnen hier!



Marientje: Ik heb het lijstje weer even aangepast, hoor!



Iedereen heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Hallo meiden…



Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.

Maar er is veel gebeurt in een korte tijd,onder andere dat ik zwanger ben!



Heel erg blij maar ook heel onzeker

tot nu toe gaat alles goed en zijn we de 3 maanden inmiddels voorbij.

Maar het afvallen gaat dus nu ff op een laag pitje staan,maar als ik bevallen ben doe ik zeker weer met jullie mee.



Was voor de zwangerschap wel afgevallen maar dat zal er allemaal wel weer bij komen.

Maar das latere zorg…



Meiden veel succes allemaal en kom zo nu en dan ff langs hier.

Hee Neel, gefeliciteerd meid!!! :dance:



Lynda welkom hier bij de gezellige tantes-club.

We hebben het allemaal een beetje druk inderdaad en misschien kunnen we elkaar wat meer tips, steun geven en gezelschap houden??



Wij hebben overigens groen licht gekregen om te beginnen met IVF :dance:

Ik heb gebeld en aankomende week krijg ik te horen wanneer de datum van de 1e uitgangsecho zal zijn, spannend!!!

Waarschijnlijk zal dat halverwege jan. zijn :stuck_out_tongue:



Vera, goed dat je alweer zoveel kwijt bent in zo’n korte tijd, maar je hebt idd jouw reserves nu goed nodig.



En wat afvallen betreft, tja ik heb er eerlijk gezegd niet echt veel aan gedaan, máár omdat we nu mogen beginnen, heb ik mezelf beloofd om goed op te letten en proberen rond de 85 uit te komen voor ik zwanger word… :angel: :think: Zal dat lukken??? Zo met de heerlijke kerstdagen voor de deur :think:

We gaan ervoor!!! Voor het goede doel :wink:

Nicje: Gefeliciteerd dat jullie nu eindelijk met IVF mogen beginnen!Wat goed, meid!

Ik ga voor jullie duimen dat het dan ook maar meteen de eerste keer raak mag zijn! :wink: :pray:



Neeltje: Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Alweer 14 weken, gaat alles goed?

Geniet ervan!



Groetjes,

Jippie

Hello Ladies,



Jippie: Ik ga maandag morgen gelijk even op de weegschaal staan en kijken wat de schade is. Dat zal ik dan even doorgeven voor in de lijst.

vind het niet zo leuk als die 20 kilo als score erbij staat, waar ik eigenlijk niet voor heb hoeve doen, behalve bevallen dan!

Wil met een schone lei beginnen.



Nicje: Veel succes met jullie IVF behandeling, hoop dat het straks gelijk raak is voor julie.



Neeltje: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het gaat vanaf nu alleen maar leuker worden. Je gaat straks eindelijk wat zien en voelen. (En andere ook)



Groetjes,

Lynda

Lynda: Dan hoor ik van jou nog wel het begingewicht wat ik in de lijst kan zetten en dan hopelijk binnenkort ook een mooi getal bij het afgevallen gewicht!



Groetjes,

Jippie

neeltje:gefeliciteerd meid geniet ervan!



nicje:wat goed zeg jullie kunnen nu eindelijk door met de volgende stap.



jippie :nog even en dan mag jij gaan testen.



lynda:welkom bij het clubje.



dames ik zit op mijn nagels te bijten en tanden te knarsen omdat ik zo hoop een goede uitslag te krijgen dinsdag(echo om te zien of ik zwanger ben) en woensdag hoop ik een goede bloedsuiker uitslag te hebben.

ik ben nog steeds niet ongi en voel van alles maar ik hoop zo dat mijn lichaam me niet aan het foppen is echt waar.

zo wel dan ga ik(ondanks dat ik het niet mag) het op een lijnen zetten denk ik of het worden weer vreetbuien waar ik eigenlijk eerder bang voor ben.(de b.e.d is vaak sterker dan de rest)



nou meiden veel succes met alles.



groetjes annie

Hoi Annue,



Meid wat super spannend ik duim heel erg dat je lichaam je niet aan het foppen is en dat je gewoon lekker zwanger bent.



neeltje jij gefeliciteerd met je zwangerschap.



gr marientje