Hoi meiden
Nou het was mij het weekendje wel zeg, we hebben ons mam haar verjaardag gevierd en een BBQ gedaan en lekker koud bier gedronken en de zondag nog een keer BBQ gedaan amdat er zoveel overbleef, en nu durf ik mij niet te wegen :mrgreen: :mrgreen: .
Nee hoor we hebben een top weekend gehad met de BBQ maar ik heb niet echt veel gegeten dus ik denk dat het wel mee zal vallen maar ik heb nog geen tijd gehad om te wegen, maar het komt goed :thumbup: .
Maar we geven niet op toch? we gaan gewoon lekker verder en geef de moed niet op :-* :thumbup: .
Groetjes Shirley
Hoi meiden,
ben ik ook weer eens…
Thuis kon ik niet inloggen en op mijn werk had ik geen tijd de afgelopen dagen.
Maar ik ben er weer ff.
IK weeg op dit moment 90.5 kg!!
Maar ook nu weer, ff afwachten, want ik ben ongesteld geweest (2 weken geleden) dus ff afwachten of het zo blijft…doe er iig erg mijn best voor!!
Iedereen een dikke knuf!!
Liefs Nicje :-*
Hoi meiden,
Ik kom de stand weer opgeven, ik woog vanmorgen 100.8 kg dat betekend 5 ons aangekomen. maar ik ben alweer hard bezig om die eraf te krijgen.
Ik heb trouwens van het weekend heel stoer gedaan ging voor een nieuw badpak en nu heb ik een tankini gekocht en het staat nog leuk ook ben echt een hele hoge drempel overgestapt loop niet graag in een badpak laat staan zo iets maar vondt het gewoon zo leuk staan dus toch maar gedaan…goed he…
is jippie alweer in’t land ? hoe was je vakantie ?
gr marientje
Hoi meiden,
Ja, Jip is weer in het land! Sinds zondagochtend zijn we weer terug van onze vakantie op Rhodos, Griekenland. We hebben echt een supervakantie gehad! Wat is het daar mooi, zeg! En natuurlijk heerlijk weer! We zijn lekker tot rust gekomen en nu kunnen we weer met nieuwe energie beginnen! Dus kom maar op!!!
Marientje: Super dat je een tankini/badpak hebt gekocht! Ik wil zo wel geloven dat dat leuk staat, dus geniet er lekker van, meid! En die paar aangekomen onsjes ben je zo weer kwijt, hoor!
Nicje: 90,5 kg, goed zeg! Zet 'em op, meid! Ik heb al het een en ander op het forum gelezen en ik wil je eventjes heel erg veel sterkte wensen met alles. Het zit jullie ook wel tegen, hè? Maar de moed niet opgeven, hoor! Jullie tijd gaat ook komen!
Shirley: Hihhi, die rotbarbecues ook, hè? Dat zouden ze moeten verbieden… Wij gaan morgen nog bbqen, en we gaan er lekker van genieten! We geven de moed niet op en we gaan gewoon verder, hoor!
Trying: Ik ben blij dat het zo goed gaat met je zwangerschap en dat de screeningsecho er goed uitzag. Gefeliciteerd, meid!
En leuk dat je ons blijft steunen!
Mira: Succes met afvallen & de rest! :-*
Urs: Wil je ook aan ons lijstje toegevoegd worden? Dan moet je je gewicht en dergelijke even doorgeven.
En anders heel veel succes gewenst met afvallen!
Annie: Niet opgeven, hoor! Het zal ook wel te maken hebben met je suikers en de medicatie. Je bent al veel afgevallen, dus dat is al super!
Alle anderen: Heel veel succes & sterkte met alles!
Groetjes,
Jippie
Hoi Meiden,
hoe gaat het hier???
Ik ben zo,n 2 a 2,5 kilo afgevallen met het ziekenhuisdieet,soms wel honger hoor maar het is 5 dagen dat dieet en dan in het weekend gewoon doen!
Alle meiden hier heel veel succes hoor!!!
En Marientje goed hoor dat je een tankini hebt gekocht!!!Nu ook gewoon dragen hoor!!!
Groetjes Urs :-*
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ben blond(geverft maar toch)
wat is een tankini?
ken alleen maar een badpak en een bikini.
he jip blij dat je een super vakantie hebt gehad en met goeie moed er tegen aan hoor.
met mij zal het morgen wel weer fout zijn want heb weer de hele week verkeerd gegeten en ja jip het zal ook wel een beetje aan mijn suikers en medicatie liggen maar niet alles hoor.
o trouwens in juli ga ik over op insuline en ik hoop dat ik het snel onder de knie krijg en ik in aug weer mag starten
suc6 iedereen.
groetjes annie
Hoi Annue,
Haha geeft niets hoor ik ben ook blond alleen dan van nature…een tankini is een kruising tussen een badpak en een bikini. Het is eigenlijk gewoon een topje met een los broekje.
he jippie blij dat je een fijne vakantie gehad hebt en tis al bijna juli dan kunnen jullie weer gauw verder met behandelingen
gr marientje
dank je wel marientje.
dan heb ik in spanje(heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat jarennnnnnnnnnn geleden)een tankini aan gehad.het was een topje met een bikinibroekje.
durfde door mijn grootte borsten toen al geen bikinitopje aan.
ik snap er geen donder meer van vorige week giga dip gehad veel vet gegeten wel bijna 1 kilo afgevallen.
weeg nu 99,5.
snap er echt geen reet meer van(sorry voor mijn woordenkeus).
jippie goeie vakantie gehad?zal je ws al verteld hebben maar ben er niet echt bij.
groetjes annie
:oops: :oops: :oops: jippie ik heb je zelfs al antwoord gegeven erg zeg.
ik weet niet wat er met mij is ben er echt niet bij.
groetjes annie
99,2 kg 2 ons lichter dan de vorige keer.
groetjes annie
Ik ben nu een tijdje met het atkins dieet bezig
niet precies hoor maar een gedeelte ervan.
Ik ben binnen 3 weken 4,3 afgevallen…door echt geen suikers te eten.
Heb een boek gekocht over atkins en pcos.
Het werkt gewoon echt…heb met de huisarts en de gyne besproken
en die waren er ook heel positief in.
Dus ik ga met dit eetpatroon verder.
Iedereen veel succes! :-*
Hoi allemaal,
Ik zal zo snel mogelijk de lijst even aanpassen, daar was ik nog niet aan toegekomen… :oops:
Annie: Mooi dat je weer wat afgevallen bent! Succes met alles!
Neeltje: Jeetje… 4,3 kg in 3 weken! En de huisarts en de gyn zijn erg positief over dit dieet? Wat houdt het dieet precies in? Ik wil er namelijk ook nog een paar kgtjes af hebben, en het lukt me niet meer op de gewone manier. Al denk ik dat al die hormoontroep daar ook invloed op heeft. Dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Iedereen succes!
Groetjes,
Jippie
Ben ik weer! :mrgreen:
Ik heb de lijst aangepast. Willen jullie eventjes nakijken of jullie huidige gewicht klopt en wat jullie in totaal al zijn afgevallen?
Want dat moet ik vaak zelf berekenen en sommige mensen geven geen gewicht door of hoeveel ze in totaal al afgevallen zijn, dus misschien dat er foutjes ingeslopen zijn.
Doei doei,
Jippie
Hoi allemaal,
Ik ben helemaal vergeten m’n gewicht door te geven deze week… ik woog deze week 100.5 kg, er is dus 3 ons af.
gr marientje
Hoihoi
Jippie, mijn gewicht klopt op de lijst
klopt hoor jippie
Wat een goede berichten, dames! Overal gaan de onsjes er vanaf! GOOD FOR YOU 8)!
En hier komen ze alleen maar erbij :D.
Nicje, wat lees ik? Gaan jullie voor IVF?
Ladies, keep up the good work!
Liefs, Trying
T-tje,
Dat horen we morgen hopelijk, dan moet ik naar Prof. Willemsen in Nijmegen. Spannend!!!
Vanmorgen woog ik 90.4 kg… ik weet eigenlijk niet meer of er nu iets af is of niet… iig niks erbij, toch?? Ff spieken op de 1e pagina
Ja dus, 1 ons!! mooi… Ik merk dat sinds mijn hubje meedoet met gezonder en verantwoorder eten, het veeeeeel beter en ook makkelijker gaat…
En hoe gaat het bij de andere meiden??
Hoi meiden,
Nicje spannend morgen heel veel succes. met mijn gewicht afname gaat het niet zo goed ik blijf maar schommelen iets eraf dan weer eraan ik moet er misschien maar mee stoppen ik weet het ff niet meer. ik sta nog in de lijst als 100.8 dat was vorige week 100.5 maar nu weeg ik weeg 100.9 dus eigenlijk ben ik weer 4 ons aangekomen.
gr marientje
niceje suc6 vandaag!
en wat doe jij allemaal suiker loos van het atkins dieet?
ik moet nl veel suikerloos vanwege de diabetes miss tips?
vanmiddag geef ik mijn gewicht door.
zal wel weer pet zijn.
groetjes annie