Kom op, meiden! Wel volhouden, hè?! Make me proud 8)!!!
Hoi dames,
Daar komt tie dan weer de uitslag van deze week.
ik woog 100.3 kg vanmorgen ben dus 2 ons afgevallen
onder het motto van beter iets dan niets…
gr marientje
Hoi meiden
Ik ben ongi geworden dus afvallen zit er nu niet in bij mij maar het aankomen ook niet gelukkig ik st deze week stil maar ik hoop volgende week weer wat afgevallen te zijn.
Meiden lekker doorzetten met afvallen ieder onsje is er 1 vind ik dus veel sterkte met afvallen.
Groetjes Shirley
Hoi meiden,
Marientje: Goed zeg! Twee ons is ook gewichtsverlies, hoor!
Alle beetjes helpen, dat ben je maar weer kwijt! Ik zal de lijst even aanpassen!
Shirley: Zet 'em op, hoor! Volgende week is er vast weer iets van af!
Groetjes,
Jippie
Marientje, ieder onsje is meegenomen! Keep up the good work!
Shirley, als je ongi bent dan is afvallen ook niet echt fijn. Volgende week beter!
Liefs, Trying
Hoi meiden!
Hier even een berichtje om jullie te laten weten dat wij morgen op vakantie gaan! We gaan 10 dagen naar Rhodos, Griekenland.
Dus ik zal de komende week de afvallijst niet bij kunnen houden, maar die week daarna werk ik het meteen weer bij!
Iedereen heel veel succes & sterkte met alles!
Zet 'em op, meiden!
Groetjes :-*
Jippie
Hoi jippie,
Oh wat heerlijk ik wou dat ik ook vakantie had helaas moet ik nog ff wachten tot eind augustus.
gr marientje
Jippie jajeeeeeee
Een hele fijne vakantie met je mannetje!!!
Knuf
Mira
Oeh, lekker Jippie! Geniet ervan!!! :-*
prettige vakantie jippieeee
ik ben helaas weer 7 ons aan gekomen ggggggggggrrrrrrrrr.
toch nog weer beter opletten met wat ik naar binnen stop.
groetjes annie
Hoi meiden! :-*
Bedankt voor jullie lieve reacties!
We gaan proberen om er flink van te genieten, zodat we na de vakantie weer fris en fruitig verder kunnen met afvallen en zwanger worden.
En we gaan natuurlijk heel erg ons best doen om een “Grieks” kindje te produceren! :lol:
Iedereen veel succes met alles & tot over 11 dagen!
Groetjes,
Jippie
Hoi Jippie
Hehehehehehe grieks kindje produceren .
Heel veel plezier in Griekenland en maak er een fantastische vakantie van .
Wij moeten nog 4 weken wachten maar dan hebben we 5 weken vakantie, heerlijk door Nederland varen met onze plezierjacht
.
Groetjes Shirley
Hoihoi
Jippie fijne vakantie!!
Ik heb me vanmorgen gewogen en voor het eerst bij onder de 90 !!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik weer ongi ben en dus amper iets naar binnenkrijg… :?
Vanaf vandaag ben ik weer aan de pil, dus maar hopen dat dat niet te veel negatieve gevolgen heeft voor mijn gewicht :? :think:
Ik zal het hele verhaal nog eens uitleggen bij een topic wat ik binnenkort ga openen hier bij ‘wanneer zwanger worden langer duurt’
Ik wacht volgende week ff af om mijn nieuwe gewicht door te geven…hopelijk blijft er wat van die pondjes af
Succes girls!!! :thumbup:
Liefs Nicje :-*
Hoi meiden,
Nou ik ga deze week m’n gewicht niet doorgeven ik beschouw deze week maar als verloren want 3x bbq gehad afgelopen weekend ik weet wel wat ik weeg en het is een heel stuk meer dan de laatste keer. Jippie is er toch nog niet dus maandag kom ik met m’n gewicht hopelijk heb ik het er dan weer afgesport. Ik wordt er wel knetter gek van hoor eraan eraf eraan eraf hopelijk gaat het binnenkort beter want ik ben klaar met clomid.
gr marientje
weer 7 ons aan gekomen.ggggrrrrr
baal er mega van.dus nog maar strenger(en dat met dit warme weer) op letten op alles.
100,4 :oops:
groetjes annie
Tjee meiden wat een ellende dat afvallen toch :thumbdown: Soms is het echt afzien!!!Ik ben sins deze week ook maar weereens aan een dieet begonnen,gewoon omdat ik niet zo goed in mijn vel zit ik voel me niet prettig met mijn huidige gewicht en wil er het liefst zo,n 7 a 8 kilo af,volgens zo,n bm meter is 2a3 kilo nodig voor mijn gezondheid dus dat valt wel mee maar ik ben niet zo groot en daarom toon het propperig
Alle meiden heeeeeeel veeeeeeeeeel succes,ook ik weet hoe moeilijk het is,ookal is het bij mij dan "maar"7 kilo.Dus nogmaals allemaal succes en zet,m op :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Ja dames, dat warme weer, hè?! BBQ’s, ijsjes… het is ook allemaal zo lekker!
Tip: maak 's avonds eens een lekkere maaltijdsalade. Supergezond! Je kunt er in gooien wat je lekker vindt. Ik combineer het altijd met verschillende soorten fruit. In het midden leg ik dan ijsbergsla, komkommer en pijnboompitjes… beetje vinaigrette erover… dan reepjes kipfilet. Mag een lepeltje cocktailsaus op… En aan de zijkant leg ik aardbeien, ananas, meloen… paar stukjes augurk… Brood erbij (stokbrood/ciabatta) en smullen maar! Maar je kunt er ook tomaten, paprika, wortel, etc. etc. etc. etc. ingooien. Het is maar wat je lekker vindt!
Liefs, Trying
Hoi Trying,
Ik zat net te denken om vanavond een broodje gezond te maken. Met een gekookt eitje ertussen Yummie
Ennnn jeetje al 18 weken zwanger??? Hoe gaat het met je?
Groetjes
Mira
Trying dat klinkt erg lekker misschien eens proberen binnenkort
Annue balen he, ik heb hetzelfde steeds erbij dan weer eraf
Urs succes met lijnen
gr marientje
Mira, 19 weken zelfs al . Vanmorgen hebben we een screeningsecho gehad, en alles zag er goed uit! Erg fijn om te horen én zien :inlove:!
Marientje, het is ook lekker :D. En een vitaminestoot :D!
Succes dames!
:-*, Trying