Afvalkluppie deel 2

Hoi meiden,

Hier de lijst:

Annie / 99,2 kg. / - 10,8 kg.

Famke / 85,1 kg. / - 1,9 kg.

Gabby / 100,5 kg. / - 7,0 kg.

Jippie / 80,0 kg. / - 22,0 kg.

Leeuwtje74 / 109,2 kg. / + 1,2 kg.

Marientje / 100,9 kg. / - 2,2 kg.

Mimmie911 / 85,0 kg. / - 2,0 kg.

Mira / 102,0 kg. / - 6,6 kg.

Neeltje (voorheen Onze_wens en Tygertje) / 85,6 kg. / - 13,4 kg.

Nicje / 88,3 kg. / -10,3 kg.

Pebble / 107,0 kg. / - 4,0 kg.

Pegje / 75,0 kg. / - 15,0 kg.

Shirley/ 84,0 kg/ -8,0 kg

Samen afgevallen: 105,8 kg.!!!:clap:

Meiden, zet 'em op met het afvallen!

Groetjes,

Jippie

Ik lees zo af en toe eens mee en ik wil jullie HEEL VEEL SUCCES wensen. Ga zo door!!!

groetjes

Debbie

ik vind het prima hoor jippie.

kan trying met een gerust hart op vakantie :smiley:

ik heb ondertussen mijn nagels kort gebeten.

ik ben 2 dagen overtijd.door de clomid die ik slikte was ik steeds op dag 37 ongi maar nu zit ik al op dag 39.

de ene kant schreeuwd laat ik zwanger zijn,maar de andere kant schreeuwd(miss nog wel iets harder) laat ik aub niet zwanger zijn.waarom niet???omdat mijn suikers nog niet gereguleerd zijn en de kans op aangeboren afwijkingen en mk’s sneller en groter op de loer liggen dan bij gezonde vrouwen.ik ga dus een onzekere tijd te gemoet.

als ik rond 2 mei nog niet ongi ben dan ga ik maar even wat inleveren bij de ha.dan zal ik echt nog eerder aan de insuline moeten en heel snel mijn suikers omlaag krijgen.

sorry dames ik moest het echt even kwijt.

groetjes annie

Natuurlijk Jippie!!!

Ik probeer mij weer eens te wegen maandag :? Ik durf niet, maar het zal toch moeten… :smiley:

Annie: WAT SPANNEND!!! :lol: Ik snap dat het een beetje tegenstrijdig is… maar ja…

Knuf

Mira

nou de rode :evil: zijn geariveerd.kan me nu gaan storten op het naar beneden krijgen van mijn suikers.ik hoop dat ik snel weet wanneer ik insuline ga prikken,want dat het insuline word is bekend wanneer is de vraag.

ben wel een klein beetje teleurgesteld ondanks dat ik weet dat het beter zo is.maar ja dat zijn gevoelens he.die werken niet altijd zo verstandig als het verstand.

groetjes annie

Hoi meiden,

Annie: Balen zeg, dat je toch nog ongi bent geworden! Ik snap dat je misschien toch ook graag zwanger had willen zijn, maar misschien is het beter om eerst je suiker goed op peil te krijgen vanwege eventuele risico’s voor een kindje. Dat gaat je vast heel snel lukken, en laat het kindje dan maar komen! Het is je gegund, meid!

Mira: Heel veel succes met wegen maandag! Kop op, we gaan er weer voor, hoor! Je bent al 10 kg kwijt, dus je bent al een heel eind op weg!

Debbie: Leuk dat je zo nu en dan eens meeleest! Bedankt voor je aanmoediging! Jij heel veel succes gewenst met alles en ik hoop dat je snel ongi wordt en dat jullie dan ook weer verder kunnen!

Alle andere meiden veel succes! Hopelijk krijgen we maandag weer veel goed afvalnieuws!

Groetjes,

Jippie

Jippie, je bent een mega-schat :-*! Thank you!

Annie, jammer, maar zeker wel beter zo nou! Dat weet je zelf ook wel. Maar toch… de teleurstelling is er toch ff :wink:!

Allemaal veel sterkte! Ik vertrek a.s. vrijdag, dus ik kan de resultaten van deze week nog lezen, maar daarna dus ff twee weken niet.

Hee Trying!

Graag gedaan, hoor meid! :-*

Ik had je nog een pb-tje daarover gestuurd, heb je die gelezen?

Als we je hier niet meer zien voor vrijdag, dan wil ik je alvast een hele fijne vakantie toewensen! Geniet ervan!

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Annie balen meid enne trying geniet lekker van je welverdiende vakantie we zullen je wel missen hoor. Jippie tof dat jij het wil overnemen van trying.

Nou daar komt tie dan de stand van deze week hij is echt bedroevend dit keer…helaas…ik woog vanmorgen 101.7 kg dat wil zeggen 1.3 kilo erbij. Ben niet echt een goed voorbeeld in de groep de laatste tijd kilo eraf dan weer eraan waardeloos. Wilde eerst niets neerzetten deze week maar toch maar gedaan misschien wordt ik dan eens wakker. ik moet onder die 100 kg komen voordat ik op vakantie ga.

Hoop dat de rest meer geluk heeft deze week

gr marientje

Hoi allemaal,

Ik woog vanochtend 80,3 kg, dus ik ben van de week 0,7 kg afgevallen en in totaal nu 21,7 kg.

Marientje: Kop op, meid! Je doet je best en meer kun je niet doen. Volgende week is het er gewoon weer van af, hoor!

Niet opgeven, we trekken je wel uit je dippies!

Iedereen veel succes!

Groetjes,

Jippie

Hey Jippie! Yip, heb je berichtje gelezen én geantwoord! Heb je het antwoord niet gekregen dan :expressionless: :roll: :?:

Das lief jippie ik moet af en toe gewoon even op m’n punt gezet worden denk.

gr marientje

Hoi meiden,

Trying: alvast een hele goede vakantie!!! En geniet er lekker van :smiley:

Annie: idd wel balen meid… hoe is het met je?

Marientje: ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje als jou. Maar er is weer een begin… dus kop op meid… :thumbup: Wanneer ga je op vakantie?

Jippie: het gaat echt goed met jou. Echt toppie gewoon. :clap: Ik geef mijn stand aanstaande vrijdag door, dan ga ik namelijk weer naar de dietiste. :? Ik denk dat ze niet blij met me is. Maar ja… ik denk maar er is weer een nieuw begin om af te vallen.

Meiden allemaal succes!!!

Knuf

Mira

Hoi Mira,

Gelukkig hebben we allemaal met ups en downs te maken dan kunnen we elkaar weer op peppen.

Ik ga dit jaar 2 weken naar Noord Spanje - Estartit we kunnen bij kenissen logeren dus betalen alleen de reis en het eten. Heel misschien gaan we in het najaar nog een week naar egypte. Is er niets dan doen we het niet. En jij ??

Succes vrijdag bij de dieetiste.

gr marientje

Hoi Marientje,

Bedankt. Zo leuke vakanties voor de boeg. Wij hebben nog helemaal geen plannen. Wij willen ook nog het e.e.a in huis opknappen en een buitenverblijf voor onze katten laten maken op balkon. Dusssss ik denk dat het dagjes uit worden of een weekendje weg. Ook leuk hoorrrrr

Groetjes

Mira

Een weekendje weg is ook erg leuk vindt ik altijd.

gr marientje

nou weer 4 ons er af.ik weeg nu 98,6.

voor de rest gaat het niet echt fijn,maar dat komt wel weer.

groetjes annie

Hoi girlzzz!:-*

Annie: Toch goed? Je bent alweer wat afgevallen, meid!

Hopelijk gaat het met de rest ook weer wat beter binnenkort. Succes met alles!

Mira: Is oke, hoor! Dan pas ik jouw lijstje vrijdag wel even aan. Succes met afvallen & de rest!

Waar zijn alle andere meiden, trouwens? Ons hele kluppie is aan het verdwijnen, dat is niet de bedoeling…:cry:

Zet 'em op allemaal!

We zitten in totaal al bijna op 90 kg gewichtsverlies, super!

Hahaha, dat is al een heel persoon en dan ook nog een “dikkertje”.:wink:

Groetjes,

Jippie

Hoihoi ik ben er ook nog :mrgreen:

We zijn zo druk met de vrije dagen :wink: :stuck_out_tongue:

Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan…dus weet nog geen resultaat.

Wij gaan misschien aankomende week een weekje naar Bretagne, dus misschien ben ik er dan ook niet :mrgreen: (ligt eraan of ik vrij kan krijgen op mijn werk;hoor ik maandag)

Maandag naar het ziekenhuis voor MRI-scan en dan weer verder…

Verder niet zoveel nieuws, moet nog 1 1/2 weel week tot mijn NOD, goed geklust, dus wie weet :wink:

Fijn weekend iedereen!!

Liefs Nicje :-*

Hoi meiden

ik ben er ook nog hoor heb alleen ff lekker niet gecomputerd was de afgelopen dagen heerlijk 4 dagen vrij dus ff van genoten ook al was het niet echt best weer.

Maar eh ik heb m’n best weer gedaan afgelopen week ik woog vanmorgen 100.6 kg dus ik ben deze week 1,1 kg afgevallen. Ik zal nu proberen bij de les te blijven en het vol te houden.

nicje ff succes tussendoor vandaag met de scan.

gr marientje