Afvalkluppie deel 2

Hee Marientje,



Wat goed zeg, 1,1 kg afgevallen in een week! :clap:

Ga zo door, meid!



Ik zal het lijstje even aanpassen voor je.



Groetjes,

Jippie

dank je jippie

alles goed verder ?



gr marientje

Hallo allemaal ik zat een beetje te surfen over zwanger worden en problemen met zwanger worden en kwam op deze site terrecht.

Ik zelf ben al 6 jaar bezig om zwanger te worden en heb al 3 keer IVF gehad, en de eerste IVF was het meteen raak met zwanger zijn maar in de vijfde á zesde week ging het verkeerd en kreeg ik een miskraam en sinds dien is het tot nu toe niet meer gelukt om zwanger te worden.

Nu zeiden ze in het ziekenhuis dat het wel eens kan liggen aan dat ik te dik bent, nu ben ik 2 weken bezig met lijnen en ik ben al 6 kilo kwijt ik woog 92 kilo en nu vanmorgen woog ik 86 kilo.

In ik wil iedereen heel veel succes wensen met het verdere afvallen en ga zo door :thumbup:

Hoi allemaal,



Marientje: Met ons gaat het goed, hoor! Afgelopen vrijdag zijn we naar de gyn geweest voor de officiële uitslag van de hsg en de bespreking over de verdere verloop van de behandelingen. We hebben nu 3x iui gedaan en dat mag nog 3x. Als het dan nog niet gelukt is, worden we doorverwezen naar de fert. afdeling, maar dan mogen we wel gewoon verder gaan met iui. Daar staat geen bepaald aantal voor bij ons in het ziekenhuis. Zolang het zin heeft om het op die manier te proberen, dan mag je daarmee doorgaan. Dus daar zijn we wel heel blij om. Het einde is nog lang niet in zicht, dus. Hoe gaat het met jullie? Waar zijn jullie eigenlijk precies mee bezig, als ik vragen mag… Je mag ook wel antwoorden via een pb-tje, dan kunnen we ook wel emailadressen uitwisselen misschien.



SSDriessen: Bedankt voor je steun hier op het forum! Jammer dat het bij jullie niet meer gelukt is na die eerste ivf! Ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd zwanger zult zijn! Wat goed dat je al zoveel afgevallen bent in maar twee weken! Zal ik je toevoegen aan het lijstje? We geven op maandag altijd ons gewicht door, wat we die week afgevallen zijn en het totale gewichtsverlies. Dus als je ook mee wilt doen, dan ben je van harte welkom. Veel succes met afvallen en zwanger worden!



Iedereen heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Hoi

:stuck_out_tongue: Marien wat goed dat je er weer flink wat af hebt, dat zorgt voor meer motivatie!! :clap:

Dank je dat je aan de scan gedacht hebt, maar hij ging niet door. :? Ben behoorlijk verkouden en er is een kans dat ik zwanger ben (1 week voor mijn NOD) dus vond de arts het niet goed om nu de scan te doen.

Dus een paar weekjes uitgesteld. Vind ik niet zo erg, laten we maar hopen dat het helemaal niet meer hoeft :wink:

Ss-je wat een verhaal meisje, je hebt al een hoop meegemaakt. Knap dat je al zoveel afgevallen bent :clap: :thumbup:

Gezellig dat je je bij ons aansluit!! Succes

Jippie was de uitslag van HSG wel goed? Geen afwijkingen?

Het wordt echt tijd dat wij ook gaan doorschuiven meisjes!!!



Ik ga nu ff bij de andere kant kijken (Zwanger Worden en bij mei-mama’s)

Rosa heeft een meiske Rinke!! :clap: :mrgreen: :inlove:



Doeggggg liefs Nicje :-*

hoi dames,



ik weeg nu 98,4 dus maar 2 ons afgevallen.ik kom nu voorlopig heeel erg weinig want ik moet het via iemand anders doen en ik wil niet altijd iedereen lastig vallen daar voor.ik hoop snel zelf weer internet te hebben.

meiden kom op he met afvallen!!!



groetjes annie

Hoi allemaal,



Annie: Je bent toch weer wat afgevallen, meid! Ik ga het even in het lijstje aanpassen. Jammer dat je niet zo vaak meer op het forum komt… Nou ja, zie maar wanneer je weer kunt reageren. Succes met alles!



Nicje: Ik was vergeten om nog even op je vraag te antwoorden. :oops: De uitslag van de hsg was helemaal goed. De baarmoeder was mooi van vorm en er waren geen afwijkingen te zien. En de eileiders waren beide helemaal open. Dus daar zijn we wel ontzettend blij om! Hoe gaat het met jou? Je bent van de week toch naar Bretagne geweest, of niet?



Iedereen heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Hoi, hoi,



Hier ben ik weer van weggeweest… :oops:

Ik ben afgelopen vrijdag naar de dietiste geweest en weeg helaas weer boven de 100 kg, namelijk 102 :oops: . Ik ben dus 3,3 kg weer aankomen. shoot, shoot shoot :? 6,6 kg verloren.

:dance: Maar we pakken de draad weer op… 8)



Meiden niet mij volgen… kop op hoorrrrr :thumbup:



Groetjes

Mira

Hoi Mira,



Balen dat je weer wat aangekomen bent. :expressionless:

Maar goed, dat is ook niet zo verwonderlijk na zo’n inspannende tijd met de hersteloperatie en zo. Dus kop op, we gaan er gewoon weer voor, meid! Die 2 kg ben je vast zo weer kwijt en dan zit je alweer op de 100 kg. En als je een dippie hebt, dan mail/msn je me maar! :wink:



Iedereen heel veel succes!



Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,



Mira balen…aangekomen ik had ook ff een dipje laatst maar ik ben nu ook weer de goede richting op aan het gaan…



deze ochtend woog ik 100.4 kg ik ben dus 2 ons afgevallen… tis wel wat weinig maar goed ik ben tevreden nu moet ik het nog zien vol te houden tot ver onder de 100 kg want voordat ik op vakantie ga zal het me echt lukken…



gr marientje

Hallootjes,



Jippie: laten we het daar maar idd op houden :smiley: Maar het gaat weer goed met afvallen denk ik… ik heb er een goed gevoel over. Ik heb weer een hoop gezond spul in huis gehaald :thumbup:



Marientje: geweldig meid :thumbup: Het zal ons zeker lukken!!! :smiley:



Annie: het gaat ook reuze goed met jou; geweldig gewoon. Heb je al weer internet?



Nicje: hoe is het met jou?



Hoe gaat het met de andere dames?



Succes weer deze week met het lijnen :thumbup: :thumbup:



Groetjes

Mira

he dames,



ik ben er weer(hopelijk voor een paar maandjes).

kop op he dames niet de moed laten hangen.het kan gewoon niet altijd goed gaan.heeft iedereen wel is last van.gewoon de draad weer op pakken.

vandaag moet ik naar de dietiste in het ziekenhuis maar geef morgen pas gewicht door wat ik weeg in het eetkliniek hoor.weegschalen wegen allemaal anders dus hou die weegschaal aan omdat ik daar 1x per week op sta.

voor de rest dames suc6 met afvallen en al het andere wat jullie leventje zo al bezig houd.



groetjes annie

Hee girlz :-*



Annie: Is goed, hoor! Dan pas ik jouw lijstje morgen wel even aan.

Ik ben blij dat je weer internet hebt, had je al last van Kok-afkickverschijnselen? :wink:

Dus dan zie ik je misschien wel weer op de mail/msn binnenkort!



Ik laat mijn eigen gewicht in de lijst maar even hetzelfde. Ik ben niet in de gelegenheid om te wegen. Ik weeg altijd 's ochtends, maar we hebben 's ochtends heel vroeg allerlei werklui op de stoep te staan, ons huis wordt namelijk gerenoveerd door de woningbouw. Onze badkamer is total-loss, hihhi. Dus ik denk dat ik volgende week pas weer nieuws heb. Al betwijfel ik dat een beetje, want het afvallen lukt niet echt meer… Nou ja, ik ben ook al zo’n 22 kg afgevallen, dus dan moet je ook niet zeuren! :roll:



Iedereen heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Hoi allemaal het afvallen gaat nu niet zo snel meer maar ik ben deze week toch alweer 1 kilo afgevallen.

Leuk om te zien hoe het allemaal bijgehouden wordt wie hoeveel afvalt.

Ik wens iedereen succes deze week met afvallen en als het niet zo goed lukt bedenk dan dat het de volgende keer beter gaat met afvallen.

Dus allemaal hou moed en toi toi toi :slight_smile:

greetz shirley

ggggggggggggrrrrrrrrrr 99,2 ben 8 ons aangekomen.

maar ja dat was mogelijk met de suikers,maarrrrrrrrrr ik heb ook wel wat meer gezondigd en me niet aan mijn structuur gehouden.nu maar hopen dat ik het wel weer op kan brengen.



groetjes annie

Balen Annie!!!

Het komt misschien wel door je suikers, dus kop op!

Niet opgeven, meid. Het afvallen gaat vast wel weer lukken!



Groetjes,

Jippie

Hee SSDriessen (heb je ook een kortere nickname? :wink:)



Ik had zo snel niet gezien dat je ook gereageerd had.

Ik ga ook jouw gewicht even aanpassen in het lijstje, leuk dat je meedoet! Veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Hee SSDriessen (heb je ook een kortere nickname? :wink:)



Ik had zo snel niet gezien dat je ook gereageerd had.

Ik ga ook jouw gewicht even aanpassen in het lijstje, leuk dat je meedoet! Veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie
Zeg maar gewoon shirley hoor :wink:

Haaai Shirley,



Hihi, Shirley is een wat leukere naam om je mee aan te spreken, anders klinkt het ook zo officieel… :wink:

Zal ik je naam ook even veranderen in het lijstje.



Groetjes,

Jippie

Hihhi, stom zeg!

Ik zie nu pas dat je ook Shirley onder je vorige berichtje had geschreven. :oops:



Groetjes,

Jippie