Afvalkluppie deel 2

Jippie,



Het was zeker errugggg laat hihihihi :smiley:

Oogjes half dicht.



Knuf

Mira :wink:

Gezellig hier :slight_smile:



Wil ff mijn gewicht doorgeven, had het niet gedaan vanwege ons vakantietje…

Vanmorgen heel gespannen toch maar op dat ding gaan staan: 90,8 kg :shock:

Das toch niet te geloven?? :lol: Ik val nog steeds af!!! Wonderlijk…

Weet eigenlijk niet hoeveel ik nu kwijt ben in totaal, maar toch al wel iets van 9 kilo geloof ik :o Ik ben echt verrast…



Ga ik dan toch nog onder de 90 uitkomen :wink:



Hoe gaat het met de andere kiloooos?

Voor de verliezers (van gewicht :wink: ) :thumbup: en voor de anderen een dikke knuf en kop op!!! :pray: hoop voor jullie dat er weer wat af gaat :wink:



Liefs Nicje :-*

Heb het ff nagekeken, volgens mij ben ik begonnen op 98,8 (bij dietiste) en weeg nu 90,8

Dus das 8 kilo :mrgreen:

Hoi Nicje,



Zo goed hee… Alweer wat kwijt! Al 8 kg, dat is super, meid! Ga zo door, zou ik zeggen. Ik ga het even aanpassen in de lijst.



Gezellig hier? :? Jammer genoeg zijn de meeste afvallers niet meer op dit topic te vinden.

Ik heb soms echt het idee dat ik tegen mezelf aan het kletsen ben.:wink: Maar gelukkig heeft nog niet iedereen het opgegeven.

MEIDEN: TERUGKOMEN ALLEMAAL!!! Anders wordt het hier zo rustig…



Veel succes met afvallen!



Groetjes,

Jippie

Nee hoor Jippie… je kan altijd nog tegen mij aankletsen. hahahaha :lol:



Groetjes

Mira

:mrgreen: Ik zal ook beloven wat vaker hier te verschijnen :wink:

@Jippie wrote:

Haaai Shirley,



Hihi, Shirley is een wat leukere naam om je mee aan te spreken, anders klinkt het ook zo officieel… :wink:

Zal ik je naam ook even veranderen in het lijstje.



Groetjes,

Jippie
Haai Jippie ja verander mijn naam maar in Shirley want dat is veel gezelliger.

liefs Shirley

Hoi meiden,



De laatste tijd heb ik het erg druk gehad, met de huizen, de nieuwe baan etc. etc. Zoals sommige van jullie wel weten hebben we ook pas weer zaadonderzoeken gehad. Net nu het met afvallen en cyclus beter gaat, gaat het met de zaadjes minder. Er zijn wel zaadjes, maar ze komen er niet meer levend uit… Naadje dus en kans op zwangerschap bijna 0.

Binnenkort moet hubbie dus weer naar de uroloog om te kijken of een tweede hersteloperatie nut heeft. Zo niet dan rest er waarschijnlijk alleen nog zoiets als TESA/MESA/PESA/ICSI weet ik veel… het hele IUI en IVF circuit zou dan niet eens meer voor ons van toepassing zijn. Ik baal zo ontzettend dat we in het begin niets hebben bewaard om in te vriezen ofzo, want toen waren de zaadjes nog goed. Mocht er zo’n operatie weer aan zitten te komen dan willen we dus wel dat als er iets goeds is dit ook bewaard kan worden… Dus ik hou me voorlopig erg rustig en kom alleen af en toe lezen, want je begrijpt dat ik dit allemaal even teveel vind van het goede, en de spirit er even uit is. En afvallen heb ik ook even geen zin meer in want zoals jullie begrijpen is de motivatie weg.

Nu weten jullie in ieder geval waarom ik er dus niet meer zoveel ben.

Ik denk wel aan jullie hoor!



Liefs Gabby :cry:

Lieve Gabby



Jeetje wat een teleurstelling allemaal.

Ik wens jou en jou man heel veel sterkte toe en hopen dat alles toch nog goed komt.

Maar probeer de moed niet op te geven.

Veel liefs shirley

Hoi Gabby,



Meid heel veel sterkte. Wij hebben in precies zo´n situatie gezeten als jullie. Ook met de vraag: hoe moet het nu verder?

Neem allebei gerust de tijd voor alles… jullie komen er vast wel weer uit en dan heb je ook weer moed om er tegen aan te gaan… een nieuwe start met nieuwe kansen.



Groetjes

Mira

Zóóóó meiden! Bijna 100 kg. eraf met jullie allen! :clap: Goed hoor!!! Ik ben trots op jullie!



Gabby, dat is geen fijn nieuws, meid. Ik wens jullie heel veel sterkte met alles wat er nu nog op jullie af komt!



Liefs, T.

Hoi meiden



Gabby want ontzettend balen voor jullie wens jullie heel veel sterkte kan me voorstellen dat je ff niet meer gemotiveerd bent dat komt vanzelf wel weer.





He trying hoe was je vakantie ? en hoe gaat met de zwschap ?



ik kom nog ff m’n gewicht doorgeven woog vanmorgen 100.8 kg

dus ben 4 ons aangekomen helaas maar het is nog te overzien vanavond ga ik weer sporten dus keihard er tegenaan.



gr marientje

Nou ik zal maar even door geven dat ik niks ben afgevallen deze week :frowning: :? , maar ik heb okk niet veel gesport afgelopen week dus eigen schuld :wink: .

Maar deze week ga ik er weer vol tegen aan en dan kan ik hopelijk volgende week vertellen dat ik weer wat ben afgevallen, ik geef de moed niet op :dance: :dance: .



Groetjes Shirley

Hoi meiden,



Op Trying’s verzoek blijf ik de lijst nog even bijhouden, als jullie het niet erg vinden…



Shirley: Balen dat je niks bent afgevallen! Kop op, meid! Niet opgeven, volgende week is er weer wat van af, hoor! Succes!



Marientje: Die 400 gram heb je er vanavond weer van af gezweten, dat weet ik zeker. De moed niet opgeven, je moet gewoon even op gang komen met het afvallen en daarna ga je als een speer, hoor!



Gabby: Heel veel sterkte & succes! Ik kan me voorstellen dat het afvallen nu niet je prioriteiten heeft.

Als je weer zin hebt, dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen!



Mira & Nicje: :-*



Zelf ben ik ook weer niks afgevallen. Ik ga vanaf vandaag weer even wat strenger voor mezelf zijn, en hopelijk is er volgende week dan weer wat van af. Maar dat zal wel moeilijk worden, want we hadden al plannen gemaakt om volgende weekend te gaan bbq-en. Het gaat mooi zomerweer worden, hè? Eindelijk!!!



Iedereen heel veel succes toegewenst!



Groetjes,

Jippie

gister vergeten door te geven weeg nu 98,5.ben net een jo-jo,maar ja tis niet anders.komt ooit nog wel goed hoop ik.



meiden suc6



groetjes annie

Hoi meiden,



Ik kom even de stand doorgeven van afgelopen week. Nou ik heb wel m’n best gedaan maar toch ietsje teveel gegeten denk ben 1 ons aangekomen (weeg nu: 101 kg) nou vindt ik dat best knap na een bbq gisteren ben dus best trots er had veel meer aan kunnen zitten. Aan de andere kant moet ik er nu wel weer 5 ons afkrijgen met die vorige week erbij gerekend dan maar dat gaat wel lukken .



met de rest van de meiden alles goed ?



gr marientje

Hoi hoi,



Marientje: Ik ga het even in de lijst aanpassen, hoor! Wij hebben gisteren ook gebbqt, dus bij mij is er ook weer niks van af! :wall: Balen is dat toch! Nou ja, we gaan maar weer gewoon door, en hopelijk lukt het snel weer een beetje.

O ja, ik wil je nog even succes wensen bij de gyn morgen. Laat je nog even weten hoe het gegaan is?



Alle andere meiden maar weer veel succes gewenst!



Groetjes,

Jippie

Uhm ook hier niet veel goed nieuws…

Ik moet vrijdag naar de dietiste, dus dan geef ik wel mijn nieuwe gewicht door…heb er niet meer op gestaan vanwege die heerlijke bbq’s met het mooie weer… :wall:

Morgen pak ik het weer op :angel:



Succes meiden!!



Liefs Nicje :-*

Hallootjes,



Weet je dat de ijsjes bij dit warme weer ook niet veilig zijn bij mij. :wink:

Maar goed … dan maar een boterham minder eten :?



Meiden zet um op hoor :thumbup:



Knuf

Mira

Die rottige bbq 's ook het is ook zo lekker he hahahhaa gelukkkig hebben we er allemaal last van gehad afgelopen weekend.



gr marientje