Afvalkluppie deel 2

:lol: :lol: :lol:

Inderdaad, we hebben er allemaal last van na afgelopen weekend.

Dus dan staan we quitte, hihhi.



Groetjes,

Jippie

hoi hoi



ik ben 5 ons kwijt.ik weeg nu 98 kilo.zal dat komen omdat ik niet heb gebbq? :snooty:

ik wou wel maar vriendlief niet,dus dan maar niet.miss nu mijn redding?

maar kop op he meiden er gewoon weer lekker tegen aan en soms moet zo iets tussen door hoor het is maar 1x in het jaar zomer hihihihiihihihhiih.



groetjes annie

vindt ik ook annue we hebben al zo weinig mooi weer hier in dit landje ik geniet er van en na een tegenslag gaan we gewoon weer verder waar we gestopt zijn…



he wel goed zeg 5 ons …



gr marientje

dank je wel :oops: marientje

FF tussendoor :



Gaat er van jullie nog iemand mee naar de KOK-dag?? :stuck_out_tongue:

Het lijkt me heel gezellig, maar dan wil ik wel graag ook ‘bekenden’ zien

http://www.babyshoppen.nl/forum/viewforum.php?f=34



Liefs Nicje :-*

Hoi meiden



ik ben deze week een halve kilo kwijt, en tijdens de warmte van afgelopen weekend heb ik niet gezondigd, dus ik ben erg blij want het was echt WARM :dance: .

Maar meiden zet hem op met afvallen en veel succes :wink:

ss driessen vindt het echt knap van je mij is het niet gelukt maar dat komt wel weer.



nicje ik denk niet dat ik ga sorry, voor als ik me nog bedenk wanneer is het ik kon het ff niet zo snel vinden zag wel dat het in utrecht is.



gr marientje

Heb al een tijdje niks laten horen :oops:

Gaat hier opzich wel goed alleen door de clomid val ik niet goed af…



Maar ik probeer elke dag te bewegen en zo gezond mogelijk te eten…



Verder wel goeie berichten van meiden…ga zo door!!! :stuck_out_tongue:

Hee Neeltje,



Jammer dat het niet meer zo goed lukt met het afvallen! Maar wel erg leuk dat je hier nog even een berichtje post.

Heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Die clomid krijg je eetbuien van :x

Nu gaat het opzich wel weer maar binnenkort start mijn 2de ronde van clomid.

Dus ben benieuwd hoe het dan zal gaan.



Verder deze week weer goed en gezond eten…sporten

meer kunnen wre niet doen.



Hoe gaat het met jou?



XX

Hoi neeltje



Ik heb daar ook last van als ik clomid slik ik ben nu 2,5 kilo afgevallen en maximaal 3 kilo maar ik kom maar niet over die 3 kilo heen steeds maar heen en weer kilo eraf kilo erbij het lijkt wel een gevecht tegen de clomid gek he…



meiden hoe gaat tie met de rest ?



ik kom de stand even doorgeven deze week 100.5 kg dus ben 5 ons afgevallen joepieieie



gr,

marientje

Hoi allemaal,



Marientje: Joepie, weer wat afgevallen! Goed meid! Ik ga de lijst weer eventjes aanpassen.



Ik kan eigenlijk niet zo goed zeggen of ik vreetbuien van de Clomid krijg. Ik ben nu 22 kg afgevallen en ik heb wel Clomid gebruikt. Maar het meeste ben ik afgevallen tussen september en maart en dat is wel net de periode dat ik geen Clomid mocht gebruiken vanwege cystes. En nu val ik niet meer af, maar dat wijt ik meer aan het feit dat ik minder streng ben en minder beweeg en er ook aan dat ik al zoveel ben afgevallen. Dus ik weet het niet. Maar ja, het zijn wel hormonen en die hebben we invloed op gewicht, dus het kan best.



Neeltje: Succes bij de gyn donderdag! Ik hoop dat je snel ongi wordt, zodat je weer met Clomid mag beginnen!

Met ons gaat het op zich wel goed. Ik heb eind april het hsg-onderzoek gehad en de uitslag daarvan was prima. Nu hadden we de hoop dat we een dezer weken onze 4e IUI-poging zouden kunnen doen. Maar we gaan volgende week donderdag al op vakantie. En mijn cyclus was wel langer zonder Clomidgebruik, dus dan zal de eisprong net in onze vakantie vallen. Dat is wel balen! :wall: Dus deze keer het maar weer op de gewone manier proberen, wie weet heeft de Griekse zon nog wat positieve invloed. En de volgende IUI zal dan pas eind juli zijn… We zaten wel even in een dippie daardoor, maar hopelijk doen we weer wat nieuwe energie op tijdens de vakantie, zodat we in juli weer fris & fruitig verder kunnen.



Ik ben zelf niet meer afgevallen. Het staat nu bij mij stil. En op een of andere manier heb ik niet zoveel energie op het moment om me ertoe te zetten weer intensief met afvallen bezig te gaan. Ik let wel erg op mijn eten en mijn gewicht. Ik blijf nu wel mooi op gewicht, ik kom gelukkig niet weer aan. En 22 kg gewichtsverlies is ook al helemaal super! Maar ik zou nog wel graag zo’n 3 kg kwijt willen. Maar ik laat het eerst maar eventjes zo, misschien dat ik na de zomer weer wat intensiever ga lijnen. Want ik wil mijn streefgewicht van 78 kg wel halen!



Iedereen heel veel succes met alles!



Groetjes,

Jippie

jippie



ik hoop ooit die 22kg te halen meid.

ik heb nog maar 12 er af dus moet minstens nog 10 kilo.

woensdag(morgen) geef ik weer door of ik afgevallen ben of weer aangekomen



groetjes annie

Euh Annie…nog maar 12?? Ik zou eerder zeggen AL 12 kilo! Wauw! In de zomer wordt je toch al gauw wat actiever en ben je ook liever buiten, je eten is anders dan stamppotten met spek, dus ik hoop (voor jullie allemaal hier!) dat dat misschien bij jullie ook wel zo is!

Heel veel succes! En super wat hier gepresteerd wordt!

Jippie…heb je ook tips??? hihi ik ben heel erg benieuwd hoe je het hebt gedaan!

Want het is super knap hoor!!! :stuck_out_tongue:

ggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr weer een kilo aangekomen word gek van dat gejo-jo.maar mijn spieren zijn wel steviger geworden en mijn broeken zitten losser.miss door de spieren of zo?.



groetjes annie

Hoihoi



Hier ook niet zo goed nieuws… ben niet schokkend veel aangekomen, maar toch wel weer de nodig pondjes… :oops:

Woog gisteren 92.6



Hopelijk gaat het snel weer beter…



Liefs Nicje :-*

Hoi meiden



Niet opgeven hoor met afvallen de volgende keer beter ik ga voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: dat jullie volgende week wat zijn afgevallen :wink: :-* .



En voor de meiden die wel wat zijn afgevallen GA ZO DOOR :thumbup: .

Ik ben zelf nu een halve kilo afgevallen dus het gaat langzaam maar we komen er wel :smiley: :thumbup: .



Groetjes Shirley

hoi hoi,



ik kreeg gisteren te horen dat de tabletten die ik voor mijn suikers nu slik dat die zorgen dat je in gewicht AAN komt.hoe bedoel je van de drup in de regen?baal er goed van dus sorry als het met mijn kilo’s afvallen niet meer zo snel of helemaal niet gaat.ik doe mijn best maar heb tegenwerkende tabletten gggrrrrrrggggggrrrrr.



groetjes annie