Afvalkluppie deel 2

dames,

ik wens jullie heel veel suc6 met afvallen en andere dingen.

tijdelijk ben ik er niet wegens geen internet meer hebben.

ik hoop me in september weer bij jullie te mogen voegen.

groetjes annie

Hoi annue,

Wens jou ook heel veel succes en tot in september doei doei

Hoi meiden,

Ik geef het eventjes op hoor lijnen ik wordt er gek van iedere keer 1 kg erbij 1 kg eraf het lukt nu gewoon ff niet ik weet het het is zwak maar ja…ben nu niet echt een voorbeeld zoals velen in de lijst die al talloze kilo’s kwijt zijn. Ik blijft trouwens wel langs komen hoor en als ik weer gemotiveerd ben dan kom ik weer gewoon op maandag melden.

gr marientje

Hoi Nicje! Bij een ander topic zag ik in je onderschrift al staan dat jullie dus idd voor IVF gaan. Nog ff geduld dus… Ik hoop dat het snel resultaat heeft! Vrienden van ons hebben vorige week een tweeling gekregen met behulp van IVF! Een jongen en een meisje!

Het gaat allemaal niet zo lekker met afvallen, lees ik, hè dames? Niet opgeven, hoor!!! Ik heb mezelf voorgenomen om na de zwangerschap toch echt af te gaan vallen. Ik ga ook minder werken en ik hoop dat ik dan tijd kan inruimen voor sport. Als het niet lukt om dat buitenshuis te doen (i.v.m. de beeb), dan toch iig thuis! En dan wil ik wel hier met jullie samen afvallen, hoor 8)! Dus laat me niet in de steek!!!

Liefs, Trying

Annie tot gauw meissie, zal wel afkicken zijn voor je… pfff 1 1/2 week zonder KOK vond ik al niks :wink:

Marientje, balen dat het niet zo goed lukt he…Knuf

hoop voor je dat je gauw de kracht weer kunt vinden om het weer op te pakken, good luck!!

Ik ben van de 90 af!! Ik woog vanmorgen 89,1 kg :dance:

Hopelijk blijft het ook zo, want ik heb begrepen dat een bijwerking van de hormoonspuiten kan zijn dat je gewichtstoename kunt krijgen… :think:

Laten we het maar niet hopen dan… :eh:

Succes iedereen!!

Liefs Nicje :-*

Hoi Nicje,

Oh wat goed zeg onder de 90kg superrr knap van je. Met mij komt het ook wel weer goed hoor ik ga eerst nog even genieten van m’n vakantie volgende week we gaan naar spanje maar als ik terug ben wil ik me weer bij jullie voegen. Jij nog heel veel succes met afvallen en Ivf enzo en de rest natuurlijk ook succes.

gr marientje

Hoi meiden,

Super Nicje, eindelijk onder de 90 kg. Wat een heerlijk gevoel is dat, hè?

Ik wil nog graag onder de 80 kg komen, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Strakjes er maar weer even tegen aan!

Heel veel succes met alles, meid!

Marientje: Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

En we gaan gewoon allemaal weer in september beginnen, dus geniet er nog maar eventjes van!

Trying: Fijn dat het zo goed met je zwangerschap gaat! Geniet ervan, meid!

Annie: Hopelijk zien we jou ook weer in september! Sterkte & succes met alles!

Alle andere meiden: Ik hoop dat dit topic na de vakantie weer wat drukker en gezelliger wordt! Jammer dat bijna iedereen weg is…

Groetjes,

Jippie

Hoi jippie,

Komt denk ik ook door de vakantie tijd maar let maar op na de vakanties zullen ze vast wel weer terug komen iedereen komt toch vaak aan na een vakantie.

hoe gaat het met jou verder ?

gr marientje

Hee Marientje,

Met mij gaat het wel goed, hoor! Ik wil binnenkort toch weer beginnen met afvallen, omdat ik nog een paar kilootjes kwijt wil. Ik blijf nu rond de 80 kg hangen. Maar de vakantie en alle verjaardagen moeten eerst maar eens voorbij zijn! Met al dat gebak en die rottige bbq’s lukt het ook niet echt! :lol: Hopelijk komen veel van de meiden na de vakantie weer terug op dit topic, want het was net zo gezellig een tijdje terug!

Met jullie ook alles goed?

Groetjes,

Jippie

Ik ben er weer!!

Weer druk aan het werk, maar wel eventjes tijd om te kijken hoe het hier gaat.

Maarre…weinig meiden…

WAAR ZIJN JULLIE???

Ik ben weer afgevallen :mrgreen: 88.3 kg

Gaat lekker zo en of het nu komt door de Lucrin, dagelijks gebruik van Yakult (geen idee of dat invloed kan hebben), motivatie om de IVF te laten slagen, ik weet het niet, maar het lukt nu wel :stuck_out_tongue:

Hopelijk gaat het bij jullie ook lukken…succes!!!

Hoi Nicje,

You go girl… wauw je gaat echt goed ben echt blij voor je. Ik ga na de vakantie beginnen ga vannacht opweg naar spanje met de auto. Eerst even genieten en na de vakantie er weer tegen aan.

iedereen heel veel succes de komende weken

doeiiiiiiiiiiiiii

gr marientje

Good for you, Nicje! Super meid!

Kom op, hè dames! Wel volhouden, hè?! Vanaf september wil ik hier wel weer regelmatig jullie berichtjes lezen!

Coach Trying :smiley:

even vlug om het hoekje kijken 8)

nog steeds geen internet :x

maar ja ik hoop eind sept.

zo te lezen gaat het met een aantal van jullie nu best goed mooi zo!

ik zelf ben weer bezig aan het proberen wat kwijt te raken door veel te lopen maar ja dan ga je ook spieren kweken die meer wegen dan vet dus ja of de weegschaal mee gaat werken?

ik heb me nog niet durven te wegen dus weet het niet.

weet wel dat het met de suikers en schildklier beter gaat en 26 sept insuline en hopenlijk oktober/november weer groen licht.

volhouden dames en hopenlijk allemaal na de vakantie weer terug en er tegen aan.

groetjes annie

Annie, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat, meid!

Hoi Meiden,

hoe gaat het hier???

Urs :wink:

Hoihoi

Tis inderdaad wel rustig hier…

Bij ons gaat het wel prima, volgende week 2de Lucrinspuit en daarna als het goed is een pre-IVF onderzoek :slight_smile:

Minder goed nieuws is dat hubbie zn oma gisteren is overleden. Op zich kan de fam het goed aan, oma was al een tijdje niet fit meer (91 jaar, is ook al heeeeeel oud) dus de klap was er natuurlijk wel, ookal zit je erop te wachten, maar iedereen kan wel accepteren dat ze nu vrij is…

Ach en zo wisselt verdriet en blijschap elkaar af…That’s life

Qua gewicht ben ik ff stil blijven staan, 88.3 vanmorgen, dus daar ben ik ook wel heel blij mee…

Ik heb als doel om voordat ik met IVF ga beginnen (over een maand of 2 hoop ik) dat ik dan 85 weeg… moet lukken toch

We gaan dit weekend maar weer eens wandelen en aktief doen :slight_smile:

Hoi Nicje,

Gecondoleerd meid met de oma van je hubbie. En wat is ze oud geworden.

Goed dat je zo positief bent met afvallen, dan gaat het je zeker lukken.

Bij mij is het afvallen een beetje verwaterd… maar eens zal ik de draad weer oppakken hoor. Ik lees zeker dit topic mee en ben jullie niet vergeten.

Meiden toi, toi, toi… :smiley:

Groetjes

Mira

Hoi meiden,

Nicje jij allereerst gecondoleerd met oma van hussy zijn altijd van die mindere dingen in het leven maar horen er helaas wel bij.

enne je gaat echt de goeie kant op met afvallen zeg top. Ik ben nu nog even in spanje maar over 2 dgen ben ik thuis en dan moet ik er ook aan geloven. Ik wil hoe dan ook onder die 100 komen dus eerste wat ik maandag avond ga doen is naar de sportschool ff 2 uurtjes sporten.

HOe is het met de rest van de meiden ?

gr van marientje vanuit een zonnig spanje

Nicje, gecondoleerd met je schoonoma :-*!

Het gaat goed met afvallen, mooi zo! Die 85 kg. haal je ook wel!

Marientje, hoe was het in Spanje? Fijne vakantie gehad?

En nu weer vol goede moed aan de slag!

Liefs, Trying