top!
Heb lijstje aangepast…
Mira, mag ik ook nog je streefgewicht noteren??
Angel & Luna: volgens mij gaat het super met jou!!! :thumbup:
Pebble: ik ga eerst proberen om 100 kg te wegen. Zet dat maar als streefgewicht, maar ik moet natuurlijk veeeeeel minder wegen.
Een gezond weekend!!!
Liefs
Mira
de eerste week gaat altijd lekker maar daarna en dan het volhouden van het dieet :shifty:
maarja het is voor een goed doel dus ik moet volhouden :shifty:
hoi hier gaat het echt heel goed! alle paar dagen ben ik weer 100 gram kwijt. Ik weeg me altijd direct na het opstaan.
Ik was vanmorgen 67.7! Zo licht was ik voor het laatst in mei of zo! ik ben dus echt een dikke anderhalve kilo kwijt!
toch vind ik het nu pas echt spannend worden. Vorige herfst was ik 66 en lichter dan dat ben ik al jaren niet meer geweest dus ik ben erg benieuwd of ik ook nog lager dan dat kom. met 64 ben ik dan dik (eh…dun) tevreden.
Het punten dieet werkt echt prima. Ik ben nu gestopt met alles opschrijven en uitrekenen want intussen kan ik het wel inschatten. Ik eet nu veel gezonder en ben sneller vol.
Vandaag heb ik wel gezondigd maar ik heb gemerkt dat dat helemaal geen invloed heeft zolang het alleen maar af en toe is. Ik heb chocoladetaart gehad, moussaka, friet en zoete frisdrank en likeur. allemaal calorienbommen. maar ach ja, wat maakt het uit? niet alles blijft zitten, het grootste deel komt er wel weer uit denk ik zo.
Ik merk ook wel dat ik meer afval als ik gesport heb. scheelt bijna 200 gram.
Iedereen hier veel succes!
Op het lijstje klopt mijn gewicht niet helemaal, al kom ik alweer in de buurt van 67, het is toch nog wel meer in de buurt van 68.
Hopelijk is die kilo er snel echt af.
Pebble ik zie dat je 0,5 heb ingevuld maar het is 1,5 afgevallen
hoe maak je dat lijstje trouwens (je kan als het excel is het programma het zelf laten uitrekenen he )
Hihi :oops:
Maaaaaaar, heb 'm al weer veranderd hoor. Was beetje in the beans.
Ik heb een uitermate slecht weekend gehad. Het hele weekend visite over de vloer, en tot overmaat van ramp heb ik mij gisteren laten veleiden tot het nuttigen van chinees. (en wat was het lekker!! :oops: )
Bij mij heeft dat direct invloed op mijn gewicht, dat ik dus weer 0.5 was aangekomen.
Heb net wel voor straf van mezelf naar de stad moeten fietsen (retour 16 km), ipv met de auto. Dus in dat opzicht ben ik dan wel weer beetje tevreden.
Hoe was het bij de dietist??
Diana, jij gaat echt lekker. Wat een discipline!!
Och Pebble, ik heb gisteren ook chinees gegeten. :oops:
Maar we moeten nog wel kunnen leven he
Vanavond eet ik braaf een soepje met brood en een bak groenten!!
Compenseren, dan mag je best je boekje eens te buiten gaan :mrgreen:
Ik moet vrijdag weer naar de dietiste, dus let er deze week weer extra op Ik ben inmiddels 1 kilo afgevallen, wil je dat erbij zetten :mrgreen:
hoi hoi
de diëtist vind dat ik te streng bezig ben voor mezelf :oops: dus ik moet wat meer eten
ik moet nu uitgaan van maar een halve kilo per week… :roll:
en ik moet verplicht brood eten :? dat is omdat ik maar een halve schildklier heb dus heb ik het jodium nodig wat in het brood zit en ik ben helemaal niet zo gek op brood
en fruit moet meer :roll:
en ik moet mij 1x per week meten
met hoe ik nu bezig ben/was en gezien mijn verleden (zwangerschapssuiker) heb ik erg veel kans op gewone diabetes :?
ik sloeg nu teveel naar de kant van sonja bakken met het lijnen :shifty: en moet dus gewoon meer eten en iets minder afvallen zodat het haalbaar is/blijft en eigenlijk wil ik snel zodat ik vlug aan een kindje kan denken (ok kan nu ook gewoon elk moment raak zijn maar toch…)
heel veel info ik korte tijd gehad haha moet nu weer een week opschrijven wat ik eet kijken of ik het nu wel goed kan :mrgreen: ofwel 14 stukken fruit in een week ipv 1 :lol::lol:
Nou allemaal veel sterkte deze week!
En het is inderdaad beter om langzaam af te vallen, dan blijven de kilos ook weg. Anders ga je jojo-en heb ik gehoord.
ja idd dat is waar maar ook om het wat makkelijker vol te houden is dat
met veel afvallen is het meestal dat je zo weinig mag en hij zegt beter goed eten en minder afvallen
ach scheelt wel op deze manier kan het ook geen kwaad als ik wel zwanger ben
allemaal suc6 we kunnen het :thumbup: :mrgreen:
Angel, hoezo meten?? je omvang ofzo??
Mijn dietiste heeft mij ook altijd een halve kilo per week geadviseerd.
Ook om het een beetje leuk te houden voor jezelf.
Ik snap je insteek wel, hoe eerder alles eraf, hoe eerder je weer in de race bent voor een beeb.
Nicje: :thumbup: zal het effe veranderen.
ja ik moet elke week m’n buik meten omdat kilo’s soms niet zo hard gaan
vandaag voor de eerste keer wezen zwemmen maar pfffffffff wat was het druk zeg echt niet leuk meer volgende week (als m’n tattoo nog niet gekleurd is) gaan we overdag zwemmen als het goed is is het dan rustiger
ooh ,das bij ons zwembad precies zo. Filezwemmen. is niet leuk.
Wij hebben vandaag tennistoernooi en morgen weer competitie, heb het echt nodig. De afgelopen dagen veel gesmokkeld, en dus heeeel minimaal afgevallen.
Heb beetje last van stress, en dan is de snoepla mijn grootste vriend. :oops: :oops:
Fijne zondag allemaal!
met het dieet kom ik alleen maar aan
begin er ook steeds meer lak aan te krijgen en kies nu dus ook weer sneller voor de vettere dingen :oops:
Pebble, jij schreef het een tijdje geleden geloof ik al.
Dat liedje van Mika, zoooooooooo leuk!!! Word er helemaal vrolijk van!!
Meiden:
Big girls, you are beautiful :inlove:
Jaaaa top issie!! Heb 'm als ringtone op mijn telefoon.
Eerbetoon aan alles ‘goed gevulde’ vrouwen!
Ik heb al gezocht naar de ringtone, maar overal moet je betalen (of je zit aan een abo vast en dat wil ik niet)
Heb m vorige week opgenomen en als ringtone ingesteld, maar dat klinkt natuurlijk voor geen meter :doh:
Kun je mij vertellen waar je m vandaan hebt?
(Doe maar via PB, anders wordt ie weggehaald)
hoi hoi dames,
zie dat er een aantal nieuwe bij zijn .welkom hier en succes.
ik ben vandaag weer naar de dietiste geweest en ben afgevallen naar de 113,9 joepie :dance: :dance:
ooit kom ik er wel. helaas ga ik wegens omstandigheden even niet meer naam de dieeiste dus kan ook geen gewichten meer door geven.verder gebeurt er hier heel veel.teveel om allemaal op te noemen en helaas ligt zwanger worden voor min 3 jaar stil. het is niet anders eerst hier alles goed dan kan ik pas goed voor een baby zorgen.het betekend dus ook dat ik hier nog maar heel zelde zal komen kijken en lezen als ik er ben zal ik wat van me laten horen,maar het is gewoon zwaar voor mij nu op dit moment.
pebble.nicje,mira007 en andere mensen ik wens jullie succes en sterkte met de strijd.
zodra ik het weer aan kan enzo zullen jullie mij zeker weer vaker horen!!!
groetjes annie
Annie: dikke :hug: !!! Ik kan me voorstellen, dat je een tijdje niet op het forum komt hoor meid… maar wel toppie, dat je bent afgevallen meid :dance: Je kan me altijd mailen hoor… no problem!
Ik ben vanochtend ook op de weegschaal gaan staan en weeg nu 113,4 kg :dance: joehoeeeee Dus weer 600 gram kwijt. Maarrrrr ik ben vanochtend ook naar de ha geweest en gelijk een verwijsbriefje gevraagd voor een dietiste. En ik heb aanstaande maandag al een afspraak. Ik ben reuze benieuwd…
Inderdaad een grappig nummer: “Big girls, you are beautiful” … eindelijk eens een liedje voor ons :mrgreen:
Angel & Luna: niet opgeven hoorrrrr!!! Gewoon de volgende dag weer de draad proberen op te pakken.
Groetjes
Mira