Afvalcluppie deel 6!! (lijstje pag.3)

Ha! we hebben een nieuwe goeroe!! :wink: :wink:

Groenten op brood? Wat eet je dan?

Je moet wel heel goed uitkijken dat je wel de juiste punten eet op een dag. Boter en dat soort vetten heb je ook nodig op een dag.

Moet er nog even heel goed over nadenken of ik het ook ga volgen (ivm terugval in obsessief eten) maar wat bewuster eten kan nooit kwaad :mrgreen:

LINDA25!!! Ben jij er ook nog?? Joehoe??!! :mrgreen:

een goeroe wil ik natuurlijk niet zijn :think:

maar goed wat die vetten betreft: tuurlijk zijn er vetten die heel gezond zijn en die moet je ook blijven gebruiken denk ik. bovendien worden de meeste vitamines uit groenten beter opgenomen met een beetje vet.

maar ik doe liever wat olijfolie in mijn slasaus, wat room door de soep en eet om de paar dagen gezonde vis in plaats van dat ik onder mijn plak kaas ook nog boter op brood doe. Behalve als het dan te droog smaakt. verse kaasjes zijn echter prima zonder boter. als ik tomaat of komkommer op brood doe dan doe ik wel een beetje boter op mijn brood. maar ik gebruik nu ook wel eens magere kwark. ook heel lekker. ik vind het ook heerlijk om bij kaassoorten of sandwichspread een slablad toetevoegen.

dit zijn gewoon ideeen die ik heb gekregen sinds ik bezig ben. ik denk dat je daar helemaal je eigen weg in moet vinden. volgens mij werkt een dieet alleen maar als het zo dicht mogelijk bij je gewone eetgewoontes ligt. Ik denk dat je dan vooral met gaan schuiven met de porties: iets meer van de gezonde dingen en minder van de vette ongezonde dingen.

oh ja: op 24 september woog ik nog 69.5 en vandaag was dat 68.2!

komt allemaal door dit dieet! het werkt dus echt!

ik weeg me bijna elke dag dus ik houd er wel rekening mee dat het gewicht een beetje schommelt. maar minstens een kilo ben ik wel kwijt geloof ik!

ik hoop dat het zo door gaat! :pray:

:thumbup:

Ik zal na het weekend eens wegen…

hallo,

ik wil hier ook meekletsen

Ik ben Angelique 26 jaar moeder van Luna getrouwd met Darius en wonen in Rotterdam

Wij hebben een 2e kindjeswens maar daar moet ik eerst voor afvallen…

Ik ben gisteren bij de gyn geweest omdat mijn cyclus onregelmatig is heb een echo gehad en daar was volgens mij alles goed op

Wel moet ik 2x bloed laten prikken omdat we niet weten hoelang mijn cyclus is en we moeten kijken of ik uberhaupt een eisprong heb…

Ik moet van de gyn 9 kilo afvallen (10%) om te kijken of ik weer een “normale” regelmatige cyclus krijg

Woensdag ga ik naar de huisarts om een doorverwijzing naar de dieetist te krijgen en dan hoop ik te gaan afvallen

:mrgreen:

Ik ben zelf ook al een beetje bezig geweest met m’n eetpatroon aan te passen maar daar ben ik nog niet mee afgevallen ik schommel alleen een beetje

en ik wil gaan kijken of ik wat meer lichaamsbeweging kan gaan krijgen :mrgreen: ga binnenkort info aanvragen over baantjes zwemmen en dan hopen dat het een beetje gunstige tijden zijn en het een leuk prijsje is :wink:

okido, moet alleen even een nieuw lijstje maken, heb deze per ongeluk van mijn computer gegooid…

Hey Angelique, welkom!

:mrgreen: Dankje

Vanmorgen woog ik 107.3!! Wat een shock, had niet in de gaten dat ik weer ruim 1 kilo was aangekomen.

Als ik tijd heb, maak ik vanmiddag een nieuw lijstje. (en puf, heb beetje off-day)

:hug: altijd schrikken idd als de weegschaal meer aangeeft dan je had gedacht

Ja, maar heb vandaag wel goed mijn best gedaan.

Ik ben benieuwd wat de dietist tegen je zegt.

Had je al geinformeerd over het zwemmen?

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje, zijn hier ook meiden die bezig zijn met hormonen??

Ik vind het zo balen, ik doe zo mijn best en kom alleen maar aan!

Janine

Ja, hormonen doen dat met je. Is heel frustrerend!

Wat dat betreft is het echt troep…

Meer als je best kun je niet doen, toch??

Heb ook boven aan deze pagina een nieuw lijstje gemaakt, voor de liefhebber… :slight_smile:

Ha, en ik was mooi dat extra gewicht weer kwijt!!

hoi hoi

ja ik ga komende dinsdag zwemmen alleen beetje stom ik moet m’n tattoo ook nog kleuren :wall: dus als die eindelijk gekleurd mag worden mag ik weer een tijdje niet zwemmen :? (erg gevoelige huid dus even afwachten of die gekleurd mag worden eindelijk…)

en maandag mag ik naar de diëtist :dance: ben ook erg benieuwd hoe en wat ben al alles aan het opschrijven wat ik eet en drink :smiley:

en ben ook al wat afgevallen :dance: (ja ik moet gaan leren niet meer elke dag op de weegschala te gaan staan :oops: :shifty: )

al zal ik vandaag wel zijn aangekomen… :roll: ben naar de dierentuin geweest dus was makkelijke hap vandaag tosti en daar een paar patatjes op Luna kreeg het niet allemaal alleen op :?

Tattoo kleuren? Ik neem aan dat je dat niet zelf doet, toch??

Ik heb ook die dagelijkse date met de weegschaal. Moet het eigenlijk niet doen, maar soms word ik er naartoe gezogen…

haha ja idd het isalsof de weegschaal roept kom op mij staan haha :oops:

nee ik kleur hem niet zelf :smiley: dat mogen ze doen bij tattoo bob :smiley: als het nu eindelijk eens kan rot huid :wink:

Hoooooi allemaal,

Tijdje niet geweest omdat ik ziek ben geweest, op vakantie ben geweest en ik heb een ziek katje thuis. Maar ik ga weer meekletsen hoorrrrr…

In de vakantie ben ik 1 kg afgevallen. Jaaaaa wat wil je, veel gelopen, veel zweten en gezonde dingen gegeten … hihihi. We zijn naar Bali geweest en het was fantastisch!!! Veel gezien, ontspannen en lekker helemaal alles in de tempo van het land gedaan. :mrgreen:

Vanaf volgende week wil ik weer 1x per week met mijn moeder gaan zwemmen. In de vakantie heb ik heerlijk met mijn man vanaf een uur of 8 's avonds pas gezwommen. Het is dan al donker en niemand maakt dan gebruik van het zwembad. Heeeeeeerlijk het zwembad voor jezelf!!!

Hoe gaat het met het puntendieet van de WW? Ik wil volgende week ook naar de ha gaan voor een verwijsbriefje naar de dietiste.

Kom op hoor meiden… we kunnen het, we kunnen het…

Groetjes

Mira

mogguh

ik woog vandaag 88.9 :dance: nog 7.9 te gaan :smiley:

Mira gooed hoor dat je ben afgevallen in je vakantie :thumbup: suc6