Afvalcluppie deel 6!! (lijstje pag.3)

Hier een nieuw deeltje!

We gaan met frisse moed verder, wellicht hebben nog tips voor elkaar.

Voor degene die leuk mee willen pennen, wil je misschien even je gegevens doorgeven.

Dan zal ik ze aanpassen in het lijstje…

kom op Dames, dat de kilo’s eraf mogen vliegen…

Pebble, Ik heb me nog niet gewogen , wil dat pas over 6 weken doen. Een van mijn broeken zit wel losser.

EN ik ben weer voor het eerst in 2 jaar na 26 dagen ongesteld geworden.

Mijn cyclus is na de operatie aan mijn baarmoeder onregelmatig geworden ( van 26 dagen naar 2-3 maanden ) en na mijn bevalling had ik een cyclus van 35-40 dagen . Ik sport nu pas twee weken , het kan best zijn dat het er niks mee te maken heeft , maar wat ik zo raar vind is dat mijn zusje dit ook had toen ze regelmatig sportte.

Hey Linda, kan kloppen hoor van dat fanatiek sporten.

Je hoort bijv heel vaak (ook al ben jij nog niet zoooover) dat prof sportsters hele onregelmatige cyclussen hebben.

Wel goed dat je zo vaak blijft gaan!

ik weet niet of je er wat aan hebt , ik ben aan het sporten met EVY

dat kun je per les gratis downloaden en op je MP3 zetten

hardloop lessen + muziek en aanmoedigingen / begeleiding van Evy…

van niveau 0 naar 5 km duurloop in 10 weken !!! :smiley:

http://www.een.be/vlaanderensportland/

ook leuk

http://www.jouwbeweegmaatje.nl/pages/algemeen/startpagina.php

zal het eens bekijken…thanks

Annie: ik begrijp je beslissing meid, gun de tijd voor jezelf. Ik wens je het allerbeste :-* Tot gauw maar weer!

Pebble: meid ik ben zo druk op het moment, woensdag gaan we op vakantie naar Bali…tjonge ik ga gestresst op vakantie :mrgreen: Nee hoor… Ik zal een tijdje niet op KOK zijn, maar we zijn 7 oktober weer in het land. Na de vakantie zal ik je mijn gegevens pb-en.

Kom op meiden!!! We kunnen het!!!

Liefs

Mira :-*

Hey Mira…hele fijne vakantie!! Lekker genieten en niet zo stressen!!

mira:dank je wel. en een heleeeeeeeeeeee fijne vakantie!!!

ik ben vandaag weer naar de dietiste gewest dus vandaar dat ik weer ff kom bij lezen en mijn gewicht door geven.

ik weeg nu 114,3 dus ben een beetje afgevallen gelukkig. 23 okt ga ik er weer heen en dan zullen we wel zien.

ik zit nu aan de antidepresiva’s en hoop dat ze goed gaan werken straks.het heeft nl wat inwerktijd nodig.voor de rest nog steeds bezig om alles weer op de rit te zetten en afstand te nemen van het zwanger willen worden enzo.ik ga in eind okt nog wel ff naar de gyn maar ik denk dat dat voorlopig voor een hele lange tijd de laatste afspraak zal zijn.hoe moeilijk mij het ook valt,maar het is wel ff beter.

dames succes en kom op he jullie kunnen het.mij zien jullie wel weer is voorbij komen.

groetjes annie

dag allemaal! ik heb goed nieuws! ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt wat afvallen betreft. ik heb nu een manier gevonden die precies bij mij past en die ik nog leuk vind ook!

eigenlijk doe ik nu weight watchers maar dan zonder de bijeenkomsten en de dure boeken.

ik heb hun puntenlijst gedownload en op een site gekeken hoeveel punten ik per dag mag eten. toen heb ik gekeken hoeveel punten ik tot nu toe per dag “at”. het resultaat was heel confronterend. als ik niet op pas dan zou ik met mijn eetgedrag over een half jaar echt overgewicht hebben. dit motiveerd mij dus enorm want dat wil ik echt niet. bovendien zij laats een kind tegen mij: ben je zwanger? ik heb namelijk vooral vet op mijn buik. en al is zwanger zijn zelf niet verkeerd. het is toch niet de bedoeling dat je er zwanger uit ziet zonder het te zijn.

ik ben nu helemaal blij en verheug me er al op om over een half jaar mijn 6-7 kilo teveel weer kwijt te zijn!

ik ben heel zeker dat het werkt. het goede is dat ik nu heel bewust ben van wat ik eet omdat ik alles opschrijf en meteen zie wanneer ik teveel eet.

er zijn gelukkig altijd nog dingen waarvan ik zoveel mag eten als ik maar wil zoals vruit en groenten. ik probeer een maaltijd nu altijd daarmee te beginnen zodat ik dan minder honger heb als ik dingen eet die mij punten kosten.

het mooie is dat ik nog geen honger heb moeten leiden en gisteren was er zelfs nog plaats voor drie pannekoekjes en wat likeur. hmmm!

op dit soort dingen verheug ik me nu de hele dag omdat ik pas savonds ga snoepen als ik weet hoeveel punten ik nog mag.

ik kan het iedereen aanraden!

Hey, hoe heb je die gedownload? Daar moet je toch voor betalen?

Ben ook bezig geweest met weightwatchers, maar ik vind het erg veel geld per keer…

Lijkt me namelijk ook iets voor mij…

So …let me know!!

kijk op LINK verwijderd beheer voor de de lijst en alle informatie die je nodig hebt. bij het kopje weightwatchers. er zijn daar een hele boel links en er is ook een forum bij!

oh ja mijn gewicht op het lijstje klopt niet. ik ben nu 68.9. ik was namelijk weer aan het aankomen. vrijdag was ik zelfs 69.3! en mijn streefgewicht is voorlopig 60. 58 vind ik overdreven.

P.S.:

ik mag hier de link niet neer zetten blijkbaar. dus wie hem wil moet het me persoonlijk vragen. ik neem aan dat ik hem wel met een pb mag doorgeven.

:thumbup: bedankt voor je pb.

Ga gelijk ff kijken.

Zal lijstje keer aanpassen als ik alle gegevens heb.

hey waar is iedereen!?

annue hoe is het met je? ik moest vandaag aan je denken!

Jaa stil!

Maar vanaf morgen ga ik punten tellen…

Net heerlijk uitgebreid ontbeten met hub, je eet dan toch weer meer als eigenlijk moet…

Vanmiddag feest met buffet, dus da’s dan een symbolische afsluiting van de afgelopen periode met feestjes en excuses…

hey leuk dat je mee doet!

ik had zondag ook een feest. ik heb dubbel zoveel gegeten als ik mag maar met al die taart en al dat vlees gaat het ook als een trein!

maar ik heb het daarvoor wel een hele week goed gedaan en vond het ook niet moeilijk. ik merk wel dat ik heel goed moet opletten dat ik altijd genoeg goed voedsel bij me heb want anders koop je iets onderweg en dat heeft dan meteen gigantisch veel punten en is niet eens zoveel lekkerder dan een gezond broodje van thuis.

ik wens je heel veel succes pebble!

hopelijk vind je het net zo spannend en leuk als ik!

Hoihoi,

Ik heb die lijst eens goed bekeken, en dingen waarvan ik dacht dattie qua punten wel mee zouden vallen, blijken best slecht te zijn… :frowning:

Ben er gisteren mee begonnen en mun man wordt er nou al niet goed van.

Ik had uitgerekend dat ik 22 punten mocht. (hoop dat dat klopt)

Hoeveel jij?

ik mag er 20

jammer dat je man je niet steunt. mijn vriend is juist heel trots. kun je hem niet overtuigen dat dit belangerijk voor je is en dat je zijn steun nodig hebt? sterkte!

ik kom later nog wel even terug voor wat tips over het eten.

Diana heb je gepb’t

Hier is het helemaal verkeerd, hjahaha :oops:

Let helemaal nergens op, snoep wat af…grrr :doh:

MAAR ik heb ook mijn moed hervonden en ga er weer helemaal voor!!!

Ooh, het is niet zo dat André mij niet steunt hoor! Au contraire!

Maar ik ben dan gelijk zo megamega enthousiast, dus bij ieder ding wat ie naar binnen werkt, zoek ik het aantal punten op, en gooi 'm dat voor de voeten… :mrgreen:

Gewoon om te flauwekullen…

Nicje, cool! Ik heb ook mijn motivatie ergens terug gevonden :thumbup:

ok dan is het goed pebble!

nu even dingen waarmee ik punten spaar:

snoepen alleen na het avondeten als er nog punten over zijn,

groente op brood in plaats van zoet of vet beleg.

alleen bote op brood wanneer het anders echt te droog is.

en ik koop nu van dat magere boterhamvlees van weight watchers en magere kaas. heel lekker is ok huttenkaese.

weet niet of ik dit soort dingen al eerder heb gezegd.

oh ja pompoensoep zonder room er in kost nul punten en is heerlijk! kan ook met broccoli of zo. wel een beetje dikke soep maken. aardappels, bonen en linzensoep kosten wel punten.

voor elke maaltijd iets van fruit of groente eten en wat drinken zodat je al een beetje vol zit! daarna kun je dan best een lekker stukje vlees of zo. je zit dan toch al gauw vol.

vooral water en kruidentee drinken. het beste zoethoudtee want dan heb je geen suiker nodig.

oh ja en als je twee weken braaf bent geweest zou ik lekker een hele dag zondigen. je komt namelijk alleen maar aan als je heel vaak te veel eet. twee keer per maand zondigen kan best.