Aftellen! Met Marion! Bub blz. 3/ Frischling bub blz 6!

Nah, geweldig!



Van harte gefeliciteerd Marion en gezinnetje!



Geniet er lekker van!

IK was gister nog aan hetl lezen bij juli mamas dat ze wel verwachtte dat het even ging duren voor het kleintje kwam

En zie daar :inlove:



Gefeliciteerd!!! mooie naam!

Daar is ze dan: Marijn! :inlove: :inlove: :inlove:



wat een mooi meisje…gefeliciteerd! :inlove:

Gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje! :inlove:

Prachtig meisje :inlove:

GEFELICITEERD met je mooie meisje en wat een mooie naam!!

Gefeliciteerd, wat een mooi kleintje zeg :inlove:

Wat een super super naam!!! Gefeliciteerd meis…

van harte gefeliciteerd, mooi meisje met een prachtige naam

Gefeliciteerd!!! :inlove:

Mooie naam voor een mooi meisje :inlove: gefeliciteerd!!!



1 perswee: WOW :shock: :smiley:

:dance: Gefeliciteerd!!! :dance:

Hey allemaal…



Nou ik heb gejankt. Niet van de hormonen of iets dergelijks, maar van de BV…

Marijn heeft in totaal drie slokken op een voeding of 12 naar binnen gekregen. Vannacht krijsen en zoeken en ikke maar aanleggen. Bijtend op een spuugdoek om de pijn te weerstaan. Marijn hapt heel goed en zuigt goed en is goed aangelegd. De pijn komt gewoon puur van mijn gevoelige tepels. Vandaag is het voor mij echter niet meer weg te bijten, zuchten. Het lijkt alsof ze mijn tepels eraf scheurt! En dan zonder, tot nu toe, nog enig resultaat.



Ze begon te fladderen. Volgens kraam en vk suikertekort. Het is nog heel erg heet en op onze slaapkamer ook en dus moest ze voeding binnen krijgen en hebben we bijgevoed via de bv hulpset. Maar dat lijkt de pijn alleen maar te verergen.



de kraam is nu bezig de LK te bereiken, maar dat lukt niet.



Ondertussen loop ik met mijn borsten bloot want ik kan niks meer verdragen op mijn tepels.



Hopelijk kunnen we overleggen met de LK en heeft die een oplossing want aan de borst is gewoon geen optie. De pijn is niet te harden en ik ben een taaie wat dat aangaat. Misschien kan ik gaan kolven. Ik wil die BV echt niet opgeven, maar live voeden is een ware hell. Dus hopelijk is kolven een oplossing… :pray: :pray: :pray:



Verder is Marijn, na dus een nacht doorhalen, nog steeds de mooiste en de liefste. Ik ben zo trots!!! :inlove: :inlove: :inlove:

PROFICIAT MET JULLIE MOOIE MEID!!!



och marion, wat dapper van je dat je ondanks die pijn toch aangelegd hebt! ik hoop dat jullie de lk nog hebben kunnen bereiken en daar iets mee kunnen want zo is het niks.



liefs lonneke

Kolven nog niet geprobeerd. Ik heb nog geen kolf en huren wordt lastig op zondag. De LK is een weekend weg dus kan nu niet komen maar wel advies gekregen natuurlijk. Ik draag nu mother mates. Marijn krijgt nu vingervoeding (ook omdat ze vocht MOET hebben) Ik leg haar vandaag alleen nog voor de nacht aan en verder krijgt ze vannacht gewoon vingervoeding. Morgen een kolf regelen en kijken hoe het verder gaat.



Ik kan alleen nu al janken bij het idee dat ze dadelijk weer aan de borst gaat. Hopelijk hebben de MM’s al wel een beetje werk gedaan.

:hug:

Ow Marion… :hug:



Maar heeft je vk geen kolf?? Of de kraamzorginstelling ? Die zouden toch een kolf moeten hebben in hun standaarduitrusting?

Balen, dat jij nu met de in het weekend met dit gedoe zit.

Weekendapotheek? Ik roep maar wat hoor…

Hopelijk heb je snel een lk te pakken (heb je ze allemaal in de buurt geprobeerd of eventueel iets verder weg?)



Heel veel sterkte en succes!

Als eerste van harte proficiat met je mooie dochter :inlove:

Wat een rijkdom 3 meiden :inlove: :inlove:



Marion heb je geen spruw? :think:

Heb je net een ab gehad of andere schimmelinfectie?

Dat heb ik ook sinds de geboorte van Caesar.

Ik had ook zo’n pijn om gek van te worden.

Bij mij is het bijna niet weg te krijgen :?

:hug:

:hug: :hug: