Aftellen! Met Marion! Bub blz. 3/ Frischling bub blz 6!

:hug: Hoe gaat het nu? Met jou en je meisje?

K*t zeg dat het zo veel pijn doet terwijl je het zo graag wil.

Gefeliciteerd met je dochter!



Je verhaal is zo herkenbaar (al waren/zijn het bij mij vooral mijn borsten zelf, al lijkt het soms of het mijn tepels zijn). Hopelijk wordt het snel beter. :pray: :hug:

Ik heb de kolf van de LK een medela Symphonie. De LK is geweest en heeft mijn borsten bekeken. Ze zei eerlijk; ik hoop dat we er 50% uit kunnen halen. Verder masseerde ze mijn tepels en zelfs dat was al heel gevoelig. We hebben in ieder geval geen spruw.



Vanavond dus met de kolf aan de slag geweest… Het wil gewoon niet. Wat een gehannes. Het doet pijn en er komt gewoon niks uit.



En toen zag ik mezelf zitten; shirt omhoog, 2 flessen op mijn borsten, een groot elektrisch apparaat tussen mijn benen. Handen tekort en mijn meisje lag in de wieg naast me te huilen. Ik brák. Ik wilde die kolf aan de kant flikkeren en mijn meisje troosten.



Ja, ik had een veel te grote mond van te voren. Met mijn: ‘Ik zal er inderdaad vast wel wat meer voor moeten doen, maar het gaat me gewoon lukken!’. Ik had de pijn van te voren niet zó heftig ingeschat, (LK zei: door de operatie zit er gewoon heel weinig rek in de tepels) Ik had gedacht dat kolven veel makkelijker zou zijn. Ik had gedacht dat het met een beetje doorzetten wel zou lukken. De LK gaf aan A aan dat het misschien wel 2 maanden duren kan voordat het lekker loopt. En toen was hij er al helemaal mee aan. (Bij hem was de grens al bereikt toen ik het uitgilde van de pijn en ik bijtend op een spuugdoek Marijn aan de borst had, maar hij zei er nog maar niets van)



Ja, ik kan wellicht het een en ander aan productie produceren als ik vanaf nu trouw elke 2 tot 3 uur ga kolven. Als A dan de voedingen doet. Maar ik wíl het niet. De Lk gelooft ook niet in het feit dat ik 100% zou kunnen kolven. Kolven heeft voor mij niets meer te maken met de natuur. Het is het me niet waard…



En dus heb ik jankend de LK gebeld. En gezegd dat ik aan mijn grens zit. Dat ik er klaar mee ben. Dat ik er geen vertrouwen in heb. Dat ik wéét van mezelf dat ik theoretisch meer motivatie had dan dat in de praktijk is gebleken. Dat ik me realiseer dat er vrouwen zijn die dit allemaal wél aankunnen en voor de BV over hebben. En dat ik écht had gedacht óók zo’n vrouw te zijn. Maar dat ik mezelf knetterhard ben tegen gekomen en dat ik het behoorlijk onderschat heb.



Maar ook zei ik dat het goed voelde dat ik het besluit nam. Dat ik, in plaats van de 95% die ik genoot in de afgelopen dagen, nu weer over ga op 100% genieten. En dat ik vrede heb met de pogingen die ik nu gedaan heb en ik zonder schaamte en met een gerust hart overstap op de KV.





Ik heb in ieder geval een kind aan de borst gehad. Het gevoel dat ik de eerste keer had toen ze bij me zoog zal ik mijn leven niet vergeten. En ik ben ontzettend dankbaar dat ik haar een paar keer heb kunnen aanleggen (ondanks de pijn). Jammer dat ze maar enkele druppels daadwerkelijk binnen heeft gekregen. Maar ik ben blij met de ervaring en ga vanaf nu hélemaal genieten van mijn prachtige wijffie…

















Zo en dan nog even wat meer kiekjes…



Weetjes… (heerlijk, NOOIT weer!!! :mrgreen: )







Huh? Ik zou alleen maar een klein beetje tegen de pijn in mee persen!!!







Terug op bed, heeeel erg opgelucht!







:inlove: :inlove:







Zo in mijn buik gezeten…







Trotse papa







Mulder meisjes bij elkaar (gisteren)







No more pictures please!!



:hug:



Je hebt een stel prachtige meiden bij elkaar zo. Geniet maar lekker 100%!

Wat een lieve foto’s!



En wat goed dat je die beslissing hebt genomen! :hug:

Wat een mooie foto’s :inlove:

Die ene waar ze nog zo opgevouwen is, oh, ik smelt, wat mooi, ik kan haast voelen hoe zacht en warm ze is :inlove:



Heel erg gefeliciteerd!



Je mag trots zijn op jezelf! :clap:

Goed dat je de beslissing hebt genomen! Het moet wel leuk blijven!



En nu weer lekker genieten!!!

Mar, je hebt een prachtige meid op de wereld gezet!! Geniet voor 100% van haar en niet maar voor 95%. Je hebt meer dan je best gedaan en daarop mag je trots zijn!!!

Gefeliciteerd!!, wat een prachtig gezinnetje. En weer zo een mooie meid :inlove:

Sluit me bij de rest aan. Je hebt heel erg je best gedaan. :thumbup:

Nu lekker genieten!!

Wat een ontroerende foto’s :cry: :inlove: :inlove: Prachtige meiden zijn jullie, alle vier.



en je beslissing is GOED! :thumbup: :thumbup: Geen woorden of gedachten meer aan vuil maken. Je hebt gedaan wat je kon, dat is genoeg!!!





Lekker genieten meid :-*

Smelterdesmelt smelt smelt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

oke en snotterdesnot snif snif :cry: :oops:



Wat een prachtige foto’s :inlove:



Goed hoor Marion dat je je keuze hebt kunnen maken.

En wat een juiste keuze om te gaan genieten voor de volle 100%

Geniet van het wonder wat jullie weer overkomen is: een prachtige bevalling met een nog mooiere dochter als resultaat.

3 gezonde dochters op een rij!



Die kraamtijd is zo bijzonder dat het echt zonde is om dat zo te laten overschaduwen door zoveel pijn en verdriet om iets waar je alles aan geprobeerd hebt.



Dus geniet! en laat je ons af en toe meegenieten met prachtige kiekjes van mooie mulder-meisjes? :inlove:

Ik las het gewoon met een brok in me keel!

Je heb 100% ingezet, en helaas krijg je je 100% inzet niet terug!

Zwaar besluit, maar je heb het wel geflikt!!



En je meisje! :inlove: prachtig!

Vooral de foto met alle meisjes! wauw, wat een rijkdom heb je daar!

dikke knuffel meis :hug: :hug: :-* :-*

Ook met een brok in mijn keel gelezen :-*

Goed om naar je gevoel te luisteren, geniet maar lekker van je mooie gezinnetje.

Ooooh kan ik heeeel ffies niet online (veels te lang grrr) door een vette virale PC-infectie ben je bevallen!! :o En nog razendsnel ook :mrgreen: en van een prachtig meisje!! :inlove:

Gefeliciteerd, ook voor A en de rest van de meisjes! Geniet intens, na deze laatste keer weeën is dit ook de laatste kraamtijd natuurlijk. *whoppa kraamtranen? 8) *

Hoop tzt Marijn ook in het echie te mogen bewonderen! :wink:

@Rhiannon wrote:



Hoop tzt Marijn ook in het echie te mogen bewonderen! :wink:




Dat hoop ik ook!!!







Lieve meiden, SUPER bedankt voor jullie ongelooflijke lieve, warme, en ondersteunende berichtjes. Jullie weten niet half hoeveel dat met me doet… :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ohhhhh wat is ze mooooooi! :inlove:

Hier ook nog: Gefeliciteerd met je prachtige dochter! :inlove:



Die foto van Marijn, dubbelgevouwen, zo puur, klein en fijn! :inlove:



Geniet lekker van je meiske. Ik snap dat het toch wel naar is om de bv zo achter je te laten, maar je hebt een prima beslissing gemaakt. Zolang verstand en emotie in overeenstemming zijn, is het de goede beslissing voor jou! :thumbup:



Laat je lekker verwennen he! :inlove:

Frisch! Hoe is het bij jou???

Baby nog lekker beweeglijk in buik;-)

Groeit en groeit maar door volgens mij; wat zal eruit komen? :lol:



Gaat ie goed daar bij jullie?

spannned… duim duim duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Je weet nog niet wat het wordT?