Aftellen! Met Marion! Bub blz. 3/ Frischling bub blz 6!

Zo Marion 8)



37 weken en 1 dag, bib hoorde ik al :wink: en jij gaat gewoon borstvoeding geven :thumbup:



Ondanks al je strubbelingen gaat het gewoon lukken :angel:

@lydia wrote:



Ondanks al je strubbelingen gaat het gewoon lukken :angel:




Tuuuuuuuuuuuuurlijk gaat dat lukken :thumbup:



En ben benieuwd wanneer je gaat bevallen… Zou je ook deze keer over tijd gaan??? (want dan ben ik je vast en zeker voor met bevallen :angel: )

Spannend!

He Marion, ook hier helemaal in de startblokken!



Succes met de laatste loodjes!

@Frischling wrote:

He Marion, ook hier helemaal in de startblokken!



Succes met de laatste loodjes!




Succes hoor meid!!!

Jeeeeeeh we gaan aftellen met Marion :dance: :dance: :dance:

Sterkte met de laatste loodjes meid, en met die bv gaat het helemaal goedkomen :thumbup:



:-*

whaaah! Ik ben gewoon mijn afspraak bij de VK vergeten!!! ()*!@#&(@!)#&(#&~(#)& kwam ik een half uur later achter… nu moet ik morgenochtend om 9 uur… Zjucht…

Hahaha, nou ja kan gebeuren.

Ik ben ook wel eens een afspraak bij de gyn vergeten.

Dus je bent niet de enige hoor.

@Frischling wrote:

He Marion, ook hier helemaal in de startblokken!



Succes met de laatste loodjes!




Jij trouwens ook succes he, ik ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen.

Whaa! Ik tel mee!



SUCCES!

afspraak vergeten :wall: klinkt bekend gebeurde hier ook aan het einde van de zwangerschap van lyann :slight_smile:



maar ik ga ook meedoen met aftellen

Nou, ik was mijn vlos afspraak niet vergeten!! Jeuh! Met beeb alles goed. Het ligt goed en ook al ingedaald. YES!! Ik mag alleen pertinent NIET weer op zolder bevallen en dus moet ik toch nog zo’n takkebed voor in de huiskamer regelen… Ik kan anders nergens anders bevallen in huis. Logeerkamer is veel te krapjes, babykamer is best ruim, maar vind ik ook niet ideaal… Dus ik gebeld en ik heb hem besteld (8,20 per week PLUS 55 euro bezorg en haal kosten… tssss!!!) en die wordt vrijdag gebracht. Zal wel een feestobject worden voor de meiden… proest… nou ja, we zien wel!

Ha aftellen met Marion! :mrgreen: :dance: Top dat de kleine al zo goed klaar ligt voor de start. Hopelijk laat deze puk jullie niet te lang wachten (ik stem ervoor te bevallen de avond nadat het bed is gebracht staat ie er ook niet te lang :lol: ) en gaat het allemaal helemaal voorspoedig.

Echt kan me haast als de dag van gisteren herinneren dat je vertelde dat jullie gezinnetje een ‘toetje’ zou gaan krijgen en nu…aftellen zoekt melancholisch kijkende smilie

@Rhiannon wrote:

Ha aftellen met Marion! :mrgreen: :dance: Top dat de kleine al zo goed klaar ligt voor de start. Hopelijk laat deze puk jullie niet te lang wachten (ik stem ervoor te bevallen de avond nadat het bed is gebracht staat ie er ook niet te lang :lol: ) en gaat het allemaal helemaal voorspoedig.

Echt kan me haast als de dag van gisteren herinneren dat je vertelde dat jullie gezinnetje een ‘toetje’ zou gaan krijgen en nu…aftellen zoekt melancholisch kijkende smilie




:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

@~Marion~ wrote:

Dus ik gebeld en ik heb hem besteld (8,20 per week PLUS 55 euro bezorg en haal kosten… tssss!!!) en die wordt vrijdag gebracht.




Joh, alweer aan het aftellen zeg :shock: :smiley: Wat spannend!

Maarreh, ik vind het zo bizar dat er zoveel verschil is in regelingen voor leenbedden… Ik heb eentje geregeld bij de thuiszorgwinkel. Met een verwijsbrief van de vk was dat helemaal gratis (dat werd dan via mijn zorgverzekeraar geregeld en ik mocht 'm zelfs maximaal een half jaar houden) :thumbup: Misschien nog het proberen waard?

BIb!



Mijn kraambed is inmiddels bezorgd en in elkaar gezet. Eigenlijk best lekker. Ik ben vandaag érrug moe… Dus vanmiddag even lekker plat.



Gisteren 30 stuks bekleding voor de geboortecupcakes gemaakt. Vanavond de andere 30 Maken. Het zag er al zooo gezellig uit die kleurtjes bij elkaar…



Sjucht… ik begin nu echt wel heel nieuwsgierig te worden hoor… Maar ja, het zal gerust nog een week of 3 duren…



Frisch, hoe is het bij jou??

Hier alles rustig.

Ik heb sinds een paar dagen het bed beneden staan (met afstandsbediening dus ik kan mezelf in alle mogelijke hoeken en houdingen manouvreren, heerlijk :lol: )

We doen het heel rustig aan want het lukt allemaal motorisch niet meer zo best. Toch vind ik het heel snel gaan… Bijna 38 weken alweer…

Ik verwacht de eerste dagen nog niks eigenlijk. Ik hoop, dat hij/zij gewoon tot een week of 40 blijft zitten om lekker af te bakken (en nog dikker te worden…hihi)

Verder staat het bevalbad klaar om gepakt te worden, ik moet nog wel even een videocamera regelen (staat bij zusje)



Ik vind dit altijd zo’n spannende tijd, dat afwachten want “het kan nu ieder moment gebeuren”

Ow dat herken ik, dat ‘niemandsland’ gevoel. Alles kan op elk moment op z’n kop staan. Heerlijk!



Maar jij dus ook lekker een bedje beneden? Verder ook helemaal klaar? Ik heb A gisteren verboden nog meer klusjes te doen. Hij moet nu ook even gaan uitrusten en opladen.



Wat mij betreft mag beebje ook nog even fijn blijven zitten. Al krijg ik er nu wel écht heel veel zin in en wordt ik stik nieuwsgierig!

Ja, bed beneden vanwege mijn bekken. Ik beval in de woonkamer in een bad en mag na de bevalling de eerste 4/5? dagen niet traplopen. Mag gewoon lekker in bed blijven beneden, niks doen, yeah 8)



Hier is man steeds met allerlei klusjes bezig. Nog even de schutting beitsen, schuurtje aftimmeren en beitsen, weeeeer grasmaaien etc.



Hij is wel wat nerveus en heeft ook wel zin in vakantie (is twee weken vrij na de bevalling en bovendien gaan we 1 augustus al kamperen dus er zit nogal wat vakantie aan te komen voor hem)

Oow, lekker! drie weken na de bevalling alweer kamperen! hihi, moet er niet aan denken!



Ik moet ook beneden bevallen omdat het deze keer dus pertinent op zolder niet mag. Belachelijk! Na ja, ben al lang blij dat ik lekker thuis mag blijven weer! Ik ken die klusjes hoor. Even nog een voertje hier en een kwastje daar, nieuw rolgordijntje zo en een deurtje zus… Nou, het is NU klaar hoor!



We gaan lekker uitrusten en bij tanken en energie opdoen voor de bevalling!