Aftellen! Met Marion! Bub blz. 3/ Frischling bub blz 6!

:smiley: ik maar denken Mar heeft geen afteltopic :thumbup:

bib



Ik ben áf… Vanochtend bij Aldi mega boodschappen gedaan (Haaaaaamstereeeeeeen!!!) en daarna naar C1000. Er is dus genoeg te vreten en te drinken voor al het kraambezoek in huis. MAar mijn arme rug. Die trekt het gewoon niet meer. Moet eigenlijk zo nog met Sascha naar zwemles. 2 kids op de fiets. . De juf van Sascha heeft haar speciaal ingedeeld bij een ander groepje omdat ze z’n moeite heeft…En ik kan wel janken alleen al bij het idéé dat dat moet. En dus heb ik toch afgebeld en lig nu op mijn huiskamerbedje. De meiden voor een filmpje en ik dus eeeeven plat…



Gisteren de laatste 30 stuks bekleding afgemaakt. Ow, ow, ow wat worden die Cc’s vreselijk gaaf! We hebben luiertjes geboetseerd en babietjes onder dekentjes. Ze worden helemaal zoals ik in het hoofd had.



Ennu ben ik er klaar voor. Ik ben er zooo klaar voor. En ik weet… het duurt zeker nog een week of drie, vier. Maar ik ben er zooooooo klaar voor… :mrgreen:

BIB



Ik kreeg vanmiddag onverwachts een echo. Even kijken hoe 'ie lag… Onze stoere bikkel zit er nog heerlijk en dat zal, gezien de hoeveelheid vruchtwater en het feit dat 'ie nog ferrie, ferrie relaxed was voorlopig vast ook nog lekker blijven zitten verwacht iedereen! Het ligt keurig met de kop naar beneden en is al heel diep ingedaald! :inlove:



De vlos verwacht zeker een 8 pondertje. En ze zei nu weer: ‘ooooooow ik wil zoooo graag jouw bevalling doen!!!’ :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Wat zei je: die bevalling doe ik nog altijd zelf? :lol:



Dus jullie verwachten een 8ponder? Wij gaan ook voor een grote baby , yeah!(jongens waren 9,5 pond)

Bij jou dus ook nog alles rustig? Hier ook. In de avond wel veel harde buiken en wat voorweeen maar ik het ninet het idee dat er binnenkort “wat aan zit te komen”.



Lief, dat neusje!

BIB!



Frisch, hoest bij jou?



Hier alles ok. Dit weer zorgt er wel voor dat ik aardig aan het opzwellen ben. Heb voor het eerst mijn ringen moeten afdoen. Zo gek, op de een of andere manier hoop ik dat ik niet zonder mijn trouwring aan hoef te bevallen… Proest… alsof dat er toch wel echt bij hoort als je bevalt… hihi… Hopelijk slinkt de boel nog voor de bevalling, maar als ik de weersvoorspellingen zie…

Ringen krijg ik al niet meer af, maar mijn handen zullen verder niet dikker worden verwacht ik. Voeten wel steeds in de loop van de dag maar dan ga ik met de voetjes omhoog op bed en dat helpt heel goed. Ik stel mijn bed dan zo in, dat ik helemaal met mijn voeten in de lucht lig en met mijn hoofd omlaag…hihi.

BIB dus, en ik verwacht binnenkort ook nog niks eigenlijk.

Het weer is me wel iets te benauwd eigenlijk. Bij het minste of geringste klam en zweterig, bleh.

Lijkt me wel heerlijk om nu in mijn bevalbadje te kunnen stappen 8)

Is die niet ‘zo even op te zetten’? Anders gewoon lekker doen toch???hihi…



wij hebben een buikschilderfestijn gehad. De meiden vonden het helemaal geweldig natuurlijK! EN OOOOOW wat ben ik ZWANGER!!! Ik begin door dit weer helemaal op te zwellen… Zie die benen!!! :oops:



















Ow wat leuk!

En je ziet er hartstikke goed uit hoor, mooie buik!



Leuk idee zeg, dat schilderen op je buik. Bij mij hebben ze ook heeeeeeeel veel ruimte om te kliederen.

@Frischling wrote:

Ow wat leuk!

En je ziet er hartstikke goed uit hoor, mooie buik!



Leuk idee zeg, dat schilderen op je buik. Bij mij hebben ze ook heeeeeeeel veel ruimte om te kliederen.




Ow laat het ze doen joh! De meiden vonden het geweldig!!! Eerst even aarzelen zo van: “Mag ik nou gewoon écht op je buik verven?” en toen helemaal los!! Ikke steeds lachen dat het kriebelde en daardoor ging mijn buik bewegen natuurlijk. Ze lagen blauw van het lachen! Toen het eenmaal af was moest ik dus van ze in mijn flatteuze legging met fikse vochtophopingen in mijn benen én in BH over het plein naar buufje/dinnetje om het resultaat te laten zien. gigi… Echt helemaal gaaf, dus zeker doen hoor!

Bib! Lekker geslapen en zo fit als een hoentje. Dadelijk even op de fiets naar de intratuin met man en kind. Vanmiddag hangen in de tuin, kids in het badje. Heb ook nog een klein strijkje, dus die moet ik er ook nog effe doorwerken.





Frisch, how are you??

:o Je bent gewoon alweer bijna op het einde.

Die zwangerschappen lijken steeds sneller te gaan zeg!



Succes nog even deze laatste dagen en voor straks een pracht van een bevalling!

Hier ook BIB.



Net even bij de vk geweest. “Kleintje” ligt vast. Alles prima verder.

Wel warm he?

Fiks warm! Hoewel de ochtenden wel écht heel lekker zijn. Ik doe dan ook maar het meeste in de ochtend (huishoudelijke dingetjes) En 's middags blijf ik maar een beetje binnen.



fijn dat het kleintje ook vast ligt. Klaar voor de grote reis! Hier is ook alles startklaar. Volgende week woensdag weer naar de vlos.



Ik heb alleen een ontzettende beroerde eetlust door dit weer. Aan koken moet ik echt niet denken en dus houd ik het maar makkelijk met K&K en eenpansgerechten en brood. Ook eet ik gelukkig lekker veel fruit. Watermeloenen, aardbeitjes, frisse groene appels.



Ben je het al zat aan het worden?





Jaaa José, gaat snel allemaal hè? Tnx voor je lieve berichtje!!! :-*

Incomming newsflash:


BIA!! 4cm. Pittige weeen. Vlos net geweest, komt tegen 7 uur weer. X Marion


:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu moet ik weer proberen te slapen, dat gaat natuurlijk nooit lukken :wink:
Ik hou jullie op de hoogte!!

go mar! We zijn benieuwd naar je kleintje!

Wahoei!!!

Spannend!!!

Hopelijk is de kleine er ondertussen en anders nog even heel veel succes!!!

Nog geen nieuws, dus ik ga ervan uit dat ze nog ligt te puffen :wink:

Ik hoop zooooooooooo op een prachtige foto van Marion met haar nieuwe beeb aan de borst straks :inlove: :inlove: :pray:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze is er!!!



De derde dochter van Marion en Allard is geboren, helemaal gezond, af en heeft haar eerste moedermelk gedronken



Ze is geboren om 8.50 uur, weegt 3700 gram en haar naam is:



Marijn Maud



Volgens Mar lijkt ze op papa, donkere haartjes en donkere wenkbrauwen, Mar is op de baarkruk bevallen en Marijn werd geboren na 1 perswee! Ze klonk helemaal opgewekt en gelukkig, maar gaat nu even lekker ontbijten en genieten van hun nieuwe gezinnetje Misschien dat ze straks nog even online komt om Marijn te showen!

marijn maud welkom :inlove:

Gefeliciteerd en wat een prachtige naam!!!