afkeer van mezelf

jij hebt ook een mooi kleurtje of niet faiz?

heb jij die strai met de zonnenbank weggekregen???

ik heb maar aan 1 kant van mn buik strai echt raar maar ik ga daar een tattoo zetten in het klein de naam van mn kleine,

ow ja hoe krijgen de dames de zwangerschapsdons weg???

@Baby2008Diablow wrote:

Het meeste valt vanzelf uit

en als het niet uitvalt?

epileren???

@Baby2008Diablow wrote:

jij hebt ook een mooi kleurtje of niet faiz?

heb jij die strai met de zonnenbank weggekregen???

ik heb maar aan 1 kant van mn buik strai echt raar maar ik ga daar een tattoo zetten in het klein de naam van mn kleine,

ik heb een zonnebank kleurtje want ben zo wit als een melkfles… ondanks 50% Portugees bloed :frowning:

die striae heb ik niet weggekregen maar met een kleurtje zien alle oneffenheden er wel ‘mooier’ uit zeg maar…

heb ook een tattoo in mijn lies… die is goed gebleven… er loopt een klein striemetje doorheen maar dat zie je nauwelijks…

verder tja, epileren… weet niet… ben bang dat je dan altijd meer krijgt… en omdat je zelf donker bent is blonderen ook niet echt een optie denk ik… vind je het zelf lelijk? Anders zou ik het gewoon laten zitten… :angel:

tjah, als het niet weg gaat dan trek ik het wel eruit want ik vind het lelijk! en het is ook nog zwart,wel een grappige naam ZWANGERSCHAPSDONS hahahahahah

ik heb een tattoo op mn schaamheuvel/onderbuik en daar zitten geen striemen op maar die lijkt wel ietsie groter dan eerst,

HERKENBAAR

Moet ik nog meer zeggen :wink:

Nu gaat het weer wat beter, maar die eerste maanden. Lekkende tieten (als er maar een zuchtje wind op heen blies), veel afscheiding daar beneden. Dan ook nog eens van die opvliegers (ineens bloedheet krijgen).

En ja, laten we het maar niet over de kilo’s en anders dingen hebben.

Hier nu 7,5 maand geleden bevallen en nog niet op gewicht (zal ook niet meer gebeuren denk ik), en dan die love handels :roll:

Nou ja, ik hou me ook maar keurig voor dat het voor een goed doel is geweest.

Ik merk sowieso bij smurf 2 er veel meer last van te hebben… zowel de kilo’s moeilijker kwijt als het zweten en het slecht kunnen poepen :silenced:

:lol: Heel herkenbaar :lol:

pas nog steeds mijn kleren niet en flubber de flub buik wordt ook maar niet strak en die melklucht om me heen en dan die kotsvlekken op mijn kleren net voordat ik weg moet nee ik voel me verre van mooi in mijn lijf. Voelt nog steeds een beetje te leen :oops:

@faizaa wrote:

Ik merk sowieso bij smurf 2 er veel meer last van te hebben… zowel de kilo’s moeilijker kwijt als het zweten en het slecht kunnen poepen :silenced:

Roggebrood

@miriam wrote:

@faizaa wrote:

Roggebrood

BAH!!! :sick:

:mrgreen: maar t werkt wel :wink:

HERKENBAAR

bluuh ik baalde er echt van, dat eeuwige vloeien, iedere nacht doorlekken (grrr) Wakker worden snachts met een totaal doorweekt shirt en een nat laken van de melk (maar weer verder slapen op een handdoek) Die zweetaanvallen.

Die enorme pamela boobs waar de aders bijna bovenop liggen,en totaal niet in verhouding zijn met de rest van mn lijf waardoor geen shirtje meer mooi zat, om dan nogmaar neit te spreken over de vlekken in dat shirtje.

En dan die buik… flupberdeflubber. Het begint nu pas weer een beetje strak te trekken. (en dat heeft niks met het schoonheids ideaal te maken maar met hoe ik me lekker voel in een gezond lijf)

En de striemen… ach… ik ben er zeker neit trots op, maar daar kan ik nou over zeggen, ik heb er 2 prachtige kindjes voor terug gekregen

maareeh herkenbaar dus

@fiep klophout wrote:

maar daar gaat het in de openingspost helemaal niet over. Volgens mij had lena het niet zo zeer over een lichaam dat niet precies in de originele vorm terugkeert, maar meer over dat er zoveel nare uh sappen her en der uitkomen en dat dat alles behalve lekker fris en schoon voelt… :eh:

Precies, als mijn figuur het enige was, dan zou ik denken ‘ach ja, het trekt wel weer bij en wat overblijft is een ereteken’. Het is de viezigheid, de onsmakelijkheid waar ik last van heb.

Als ik er al niet lekker uitzie, dan zou ik toch wel lekker willen ruiken. Of in ieder geval schoon zijn, gewoon als een normaal mens douchen, tanden poetsen en schone kleren aanhebben.

Maar ach, het kan altijd nog erger. Heb nu buikloop én een bad hair day erbij :mrgreen: .

Ik ben nu 11 maanden verder en nu blijf ik minstens een uur schoon en fris nadat ik de douche uitkom :mrgreen:

En dat is inderdaad erg lekker!

Nog een paar maanden Lena… Echt… :-*

Ha ha, ja dat hou ik me zelf ook maar voor bij alles: dit gaat weer over, mijn tijd komt nog wel weer. Ooit slaap ik weer normaal, ruik ik weer normaal, ben ik weer mobiel, heb ik zelf ook weer een leven. Maar dan met twee geweldige meisjes erbij :smiley: .

Ben ik toch blij dat ik in 1x 2 meisjes heb… :mrgreen:

1x ellendige zweet(.)(.)

ik had ook standaard zo’n zweetstreep onder mn borsten… Leuk hoor, bv in de zomer :roll:

dus jij bent klaar? :mrgreen: .

Ik ook :mrgreen:

voorbeeldje voor guusje: ik zit te voeden (en dus te knoeien) en voel dat ik vloei (spiraaltje laten zetten). Maar ik kan natuurlijk niet naar het toilet om daar iets aan te doen. Vervolgens moet er geboerd, gespuugd, lara moet aandacht en geholpenmet dingen etc etc, een uur later kan ik eens naar het toilet rennen. Eigenlijk wil ik dan natuurlijk schone kleren aan en me wassen, maar er staan er twee te trappelen beneden, dus ik pleur een maandverbandje erin en dat moet dan maar genoeg zijn.

Afkeer van je eigen bloed en zweet is inderdaad aangeleerd gedrag, maar nu het me eenmaal aangeleerd is, heb ik er last van.

@lena3 wrote:

dus jij bent klaar? :mrgreen: .

Ik ook :mrgreen:

Eigenlijk niet :shifty: :mrgreen:

er komen nog 2 heren erbij?

@lena3 wrote:

er komen nog 2 heren erbij?

Als t aan mijn man zou liggen… dan wel…

Ik vind 1 kindje erbij, ook heeeeeeeeeeeeel leuk…