denk maar 9 maanden op, 9 maanden af…dat moet te overzien zijn :-
en tuurlijk is het vies al dat bloed, is het zweet hinderlijk en het gelek af en toe om gek van te worden…maar ja…het hoort erbij en dus is opwinden verloren energie…en je bent vast al moe genoeg :hug: :-
denk maar 9 maanden op, 9 maanden af…dat moet te overzien zijn :-
en tuurlijk is het vies al dat bloed, is het zweet hinderlijk en het gelek af en toe om gek van te worden…maar ja…het hoort erbij en dus is opwinden verloren energie…en je bent vast al moe genoeg :hug: :-
HIer valt het zweten wel mee, alleen als ik strakke shirtjes aan hebt dan krijg ik natte plekken.
Ik heb nog steeds last van witte afscheiding, dat vind ik wel irritant.
Mijn buik… tja daar zit helaas nog wel een rol aan maar gelukkig is mijn tattoo niet beschadigd en gelukkig heb ik op mijn buik geens stria maar wel op mijn billen maar die zijn te bedekken met een slipje :mrgreen:
Lekkende borsten heb ik alleen s’nachts als Luca doorslaapt, dan prop ik er spuugdoekjes tegenaan :lol:
En douchen kan ik s’ochtends gewoon doen als ik hem in bed heb gelegd, en dat onderspugen is wel smerig :sick: maar dan trek ik gewoon een ander shirt aan, het is gelukkig nooit veel!
ik baal soms wel dat ik al mijn oude broeken nog niet aan kan aangezien mijn heupen wat breder zijn geworden.
ja dat is het voordeel van kolven, het geeft geen rommel .
Maar na 8 maanden kolven bij lara, heb ik daar echt geen zin meer in. Ik heb het in de kraamweek gedaan en het ging weer net als toen: kolven met een huilend kind ernaast. Als het voeden zo slecht blijft gaan dat ik overstap naar de fles, dan ga ik wel weer kolven, maar niet zoveel als toen. Dan wordt het dus een combi kv / mm.
wist trouwens niet dat jij kolfde voor de tweeling. Doe je dat nog steeds?