Affie is mama van LENN!!!27/12/2007 HOERA!

:hug:

Ken ze ook…die dagen :thumbdown:

Gewoon aan toegeven…

Morgen weer een dag :angel:

:-*

Dat valt ook in de categorie ‘nesteldrang’ :angel: . Je moet ook thuis blijven om een ‘nestje’ te maken! :-*

Jeetje zeg, die decembermama’s laten wel allemaal lang op zich wachten. :mrgreen:

@Anita wrote:

Jeetje zeg, die decembermama’s laten wel allemaal lang op zich wachten. :mrgreen:




Vreselijk! In ons topic is er nog maar 1 in december bevallen!! :o

Daar lees ik ook mee om jou en TaMa goed in de gaten te houden. 8) Vandaar dat ik het ook even aankaartte.



Wachten jullie op beter weer of zo?

Volle maan?



:lol: :-*

@Anita wrote:

Daar lees ik ook mee om jou en TaMa goed in de gaten te houden. 8) Vandaar dat ik het ook even aankaartte.



Wachten jullie op beter weer of zo?

Volle maan?



:lol: :-*




Haha ja 24 december is volle maan :angel: zou prima kunnen dus! (lekker net voor kerst, maar ja dat wisten we van tevoren he? :slight_smile: )

even kijken hoe het met je is, lieverd…

nog maar 10 daagjes lees ik… en al lekker aan de nesteldrang… ow heerlijk, als je straks je kleintje in je armen hebt, lekker in zijn bedje naast je… :inlove: :inlove: :inlove:

hoe voel je je vandaag…

@faizaa wrote:



hoe voel je je vandaag…




Vandaag wel weer okee, gister beetje een baaldag gehad…

ga zo lekker met mijn zusje even langs mijn werk (kdv) even de kindjes en collega’s opzoeken die al die tijd op afstand meeleven en kaartjes sturen, heb ik wel zin in!

En verder… rustig :liar: afwachten :angel:

@Affie wrote:

@faizaa wrote:


hoe voel je je vandaag…




Vandaag wel weer okee, gister beetje een baaldag gehad…

ga zo lekker met mijn zusje even langs mijn werk (kdv) even de kindjes en collega’s opzoeken die al die tijd op afstand meeleven en kaartjes sturen, heb ik wel zin in!

En verder… rustig :liar: afwachten :angel:




Hahhaa, rustig afwachten… ja kl*te is dat… ik had er zoooooo genoeg van de laatste week… bah, kon niet meer… wel fijn dat je zusje even lekker met je weg gaat… even op andere gedachten komen… :dance:

@Affie wrote:

@faizaa wrote:


hoe voel je je vandaag…




Vandaag wel weer okee, gister beetje een baaldag gehad…

ga zo lekker met mijn zusje even langs mijn werk (kdv) even de kindjes en collega’s opzoeken die al die tijd op afstand meeleven en kaartjes sturen, heb ik wel zin in!

En verder… rustig :liar: afwachten :angel:


Ik ging ook lang bij mijn werk…lekker kleine beebjes vasthouden…ze zeggen dat je daardoor de hormonen aan kan gaan maken die de bevalling opwekken…geen idee of het zo is hoor…

Ik ging ook 10 dagen voor mijn uitgerekende datum langs op het werk…die meiden riepen nog Sas ga naar huis straks beval je hier…

Ik zei nog nouwwwwwwww dat gaat niet zo snel hoor…

4 dagen later lag Celiza in een record tempo op mijn borst :shock: :o :inlove:

Ik had idd het niet naar huis gered als ik daar was geweest :lol:

Dus nu op visite geweest…dan beval je volgens mij statistieken zaterdag a.s 8)

@renzosmam wrote:



Dus nu op visite geweest…dan beval je volgens mij statistieken zaterdag a.s 8)




Laat ik nou zelf gister met hub over hebben gehad… we hebben allebei een gevoel dat het komend weekend wel eens zou kunnen gebeuren haha!!



Ik ga op zoek naar alle mini-beebs op mijn werk… moet lukken met 6 babygroepen! :mrgreen:

Nee zaterdag kan niet hoor :o :naughty:



Ik ben dan KOKloos en kan niet meeleven 8)



Dus: Vóór die tijd, of pas na zondag weer ja? :smiley:

Veel plezier met al de beebjes :inlove:

Hopelijk voelt die kleine man in je buik zich aangemoedigt en komt ie vlug naar buiten.

‘puh al die kindjes knuffelen met mijn mama, dat kan ik beter’ :wink: :inlove:

@joseetje wrote:

Veel plezier met al de beebjes :inlove:

Hopelijk voelt die kleine man in je buik zich aangemoedigt en komt ie vlug naar buiten.

‘puh al die kindjes knuffelen met mijn mama, dat kan ik beter’ :wink: :inlove:




Ohhh… hoop het :mrgreen:

Ik las een BIA bij de decembermoeders :think:



Baby In Aantocht??? :think:





Ik kende m in ieder geval nog niet. Nou Affie neem een voorbeeld en doe haar na :mrgreen:



Spannend!

Of Baby In Armen :inlove:

Maar idd kan ook Baby In Aantocht zijn…had hem wel al eerder ergens gezien…die KoKtermen vliegen om je oren hier…weer eens wat anders dan Goeiemoggel :lol:

8)

Nee nee ze was nog bezig met bevallen dus baby in armen valt af :mrgreen:



Baby in Auto, Baby in Army, Baby in Artis, Baby in Afrika, Baby in Achtertuin. :lol: . Sorry ik ben melig



Alles is beter dan Goeiemoggel 8)

BIA is inderdaad baby in aantocht! :mrgreen:

Spannend hoor, meestal is het zo dat als er 1 beeb uit is er meer volgens :dance:

BABY IN ARTIS :shock: :lol: HAHAH!



Hier ook BIA!! … :shifty:… hihi…



Baby In Affie :lol: en heeft nog geen zin om eruit te komen…

@Affie wrote:

BABY IN ARTIS :shock: :lol: HAHAH!



Hier ook BIA!! … :shifty:… hihi…



Baby In Affie :lol: en heeft nog geen zin om eruit te komen…




Ohhhhhh Affie :naughty:



Serieus: Ik dacht: JAAAAAAA!!!



Tot ik bij je spoiler kwam :doh: :lol:



Dat was een goeie Affie :lol:



En hoe is het vandaag?