Affie is mama van LENN!!!27/12/2007 HOERA!

Nouwwwwwwww Affie…

Hier is ie dan!

Je eigen afteltopic!

Zo tellen we af naar je kleine mannetje…dat je hem eindleijk kan zien…en dat je dus kan meemaken hoe bv voelt :inlove:

Ik hoop dat je nog heerlijk kan genieten van de aankomende weken!

En als je vragen hebt over bv,er zitten hier echt toppers op het gebied van info erover dus voel je vrij om te vragen!!



Nooooooooooooooooooog 3 weekjes :dance:

Yeahh!!!



Kom maar op!!



(thanks meid :-* !)

nou meis ook voor jou schiet het ook op.

spannend hoor.

gaat alles goed met je?

:-*

Jeeeh Affie wat leuk je eigen afteltopic :dance:



Nog even meid :-*

@monique wrote:

nou meis ook voor jou schiet het ook op.

spannend hoor.

gaat alles goed met je?

:-*




Jaaa gaat heel goed hoor :smiley:

Ben nu wel erg nieuwsgierig en nu die 37 weken voorbij zijn heb ik wel een beetje zoiets van “kom maar beebje!!”… ben zo benieuwd!

Affie, meis, nog even volhouden!!! En dan mag je lekker je beebje voeden :-*



Volgens mij ga je lekker iets vroeger bevallen. Tenminste, dat hoop ik voor je (en voor mezelf hoop ik dat stiekem ook, hihi)

succes met de laatste loodjes!!

Ik stem op ‘ietsje erna’. Ik weet nog dat ik met 37 weken dacht: aha, nu kan het beginnen! Met 40 weken dacht ik: dit kind komt noooooit vanzelf, die blijft nog weken lang bij me zitten… Dus ‘ietsje erna’ is dan ook écht ietsje: een dag ofzo :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb gestemd op ietsjes ervoor… Ik denk dat je met 39 weken en 1 dag gaat bevallen… :mrgreen:



Voel ik aan mn water

Spannend!!



Vandaag MEGA chagerijnig, niemand in huis doet iets goed en ik heb een heel onrustig gevoel dat we ALLES nog moeten… :roll: valt niet mee hoor die laatste loodjes, ik ben echt een hormonster af en toe ! :wall:

nes·tel.drang (zelfst.nw.)

1 een nest willen maken

2 chagrijnig zijn

3 onrustig gevoel

4 opruimwoede

5 de drang hebben te nestelen



:mrgreen: :-*

@Biebels wrote:

nes·tel.drang (zelfst.nw.)

1 een nest willen maken

2 chagrijnig zijn

3 onrustig gevoel

4 opruimwoede

5 de drang hebben te nestelen



:mrgreen: :-*




:silenced: Aaaahhh!!! :lol:

Hihi :mrgreen:



Het gaat je vast lukken Affie, die borstvoeding. Motivatie en een goede voorbereiding zijn de belangrijkste succesfactoren naar mijn mening. Ik vond het fantastisch om te doen, dus ik hoop jij ook.



En, wanneer je gaat bevallen… geen idee :think: Misschien wel op de uitgerekende datum!

sterkte!!!



nog ff en dan heb je je beeb!!

Ik tel mee hoor :mrgreen:



Lastig he, die laatste loodjes, maar het komt op als po*pen hoor, dat bevallen, zo is er nog niks aan de hand, en zomaar opeens lig je in een plas water, of zetten de weeën opeens wel door :wink:



Succes!!!

@TaMa wrote:

Ik heb gestemd op ietsjes ervoor… Ik denk dat je met 39 weken en 1 dag gaat bevallen… :mrgreen:



Voel ik aan mn water






Vruchtwater :shock: :think: 8) ???



AFFIE: Leuk! Ook een afteltopic voor jou!

Super!



Ik heb trouwens gestemd voor DIK OVER de uitgerekende datum :mrgreen: :-*



Spannenndddddddd :shifty:

Ohh echt he… wat gezellig dat jullie allemaal meedoen met aftellen :smiley:



Het blijft wel rustig hier, denk ineens dat het ws nog wel even gaat duren… zucht… wil zo graag mijn kleintje in mijn armen sluiten!

ik tel ook mee hoor mop…alleen ff niet zo actief nu…ben een beetje druk in mijn hoofd :shifty:

:-*

Nog 18 dagen te gaan :dance: (ok, dan ga ik uit van 40 weken :mrgreen: )

Da’s 3 keer 3 keer 2, of 2 keer 6 plus 6, of 10 plus 2 keer 4, of 20 min 2 keer 1, of…

Fijn Bianca, zit ik hier alles na te rekenen met mijn duffe hoofd, bedankt :roll:

















:wink: