Affie is mama van LENN!!!27/12/2007 HOERA!

@Biebels wrote:

Nog 18 dagen te gaan :dance: (ok, dan ga ik uit van 40 weken :mrgreen: )

Da’s 3 keer 3 keer 2, of 2 keer 6 plus 6, of 10 plus 2 keer 4, of 20 min 2 keer 1, of…


Hahaha zo houd je me wel zoet! :thumbup: :mrgreen:

@Smiley wrote:

Fijn Bianca, zit ik hier alles na te rekenen met mijn duffe hoofd, bedankt :roll:

















:wink:


Nah, geloof je me niet ofzo? :snooty:

:lol:

@Biebels wrote:

Nah, geloof je me niet ofzo? :snooty:




:oops: :oops: :oops: Tuuuuuurlijk wel :mrgreen:



Ik heb een tel-tic, had jij niet ook iets met cijfers, herinner ik me vaagjes van het dagen/kleuren-topic. Of haal ik nou weer dingen door elkaar?



Oke, we vervuilen Affie’s topic :shifty:

@Smiley wrote:



Oke, we vervuilen Affie’s topic :shifty:




Welnee, misschien tellen jullie beeb er wel uit met een of andere formule :wink: :mrgreen:

@Smiley wrote:

@Biebels wrote:
Nah, geloof je me niet ofzo? :snooty:




:oops: :oops: :oops: Tuuuuuurlijk wel :mrgreen:



Ik heb een tel-tic, had jij niet ook iets met cijfers, herinner ik me vaagjes van het dagen/kleuren-topic. Of haal ik nou weer dingen door elkaar?



Oke, we vervuilen Affie’s topic :shifty:


:lol: Ja, ik heb een getallen tic, en 18 is een mooi getal :inlove: . 17 daarentegen is weer lelijk, dus je mag morgen niet bevallen hoor, Affie! Op sinterklaas-avond bevallen is ook weer niets, lijkt me, dus je kunt beter nog even wachten :mrgreen: :-*

Hoe gaat het vandaag met je?

@joseetje wrote:

Hoe gaat het vandaag met je?




Nou tot nu toe prima :stuck_out_tongue: Tenminste weer goed geslapen, daar word ik altijd blij van, maar heb verder niet het idee dattie al snel komt.

Nou het is maar wat je snel noemt.

Je bannertje zegt nog 17 dagen, dat is its meer dan 2 weken!

Vind ik toch ook redelijk snel hoor :wink: :mrgreen:

Of hij moet stug blijven zitten tot 42 weken :think: 8)

Haaay lieverd… mag ik mee aftellen :angel:



Heb genoten van je buikfoto’s… en nu is het afwachten op die kleine… kunnen we daar ook weer van genieten… :inlove:



Dat hormonster gevoel… ken ik ook… :mrgreen: bij mij is het nooit meer weggegaan… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



:-*

@faizaa wrote:

Haaay lieverd… mag ik mee aftellen :angel:



Heb genoten van je buikfoto’s… en nu is het afwachten op die kleine… kunnen we daar ook weer van genieten… :inlove:



Dat hormonster gevoel… ken ik ook… :mrgreen: bij mij is het nooit meer weggegaan… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



:-*




HAHAH en als ik die hormonster-verhalen van jou lees denk ik wel eens: :think: Goh zou het familie zijn ofzo :lol:



Gezellig dat je meedoet met aftellen!

Affie, Ik heb voor ietsje ervoor gekozen, en ik hoop zo voor je dat ik gelijk heb :-*

Ik hoop het ook Francis! :-*

@Affie wrote:

@faizaa wrote:
Haaay lieverd… mag ik mee aftellen :angel:



Heb genoten van je buikfoto’s… en nu is het afwachten op die kleine… kunnen we daar ook weer van genieten… :inlove:



Dat hormonster gevoel… ken ik ook… :mrgreen: bij mij is het nooit meer weggegaan… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



:-




HAHAH en als ik die hormonster-verhalen van jou lees denk ik wel eens: :think: Goh zou het familie zijn ofzo :lol:



Gezellig dat je meedoet met aftellen!






:mrgreen: :mrgreen: Mooi zo!



:-

buikfoto’s?


  • spoedt zich naar het showforum :o *



    edit: aha, mooie knutsel-buik zag ik! :lol: :thumbup:

Jaaa buikfoto’s! :mrgreen:



Ben dr best een beetje trots op :inlove:

Prachtige buik heb je Affie :inlove:

:inlove: Mooooooooooooooooooooi!

Ben wel benieuwd wat voor schattig mannetje daaruit gaat komen :mrgreen:

ik ga ervoor dat Affie mij achterna gaat, en dus OP de datum bevalt :mrgreen: :wink:



:hug: