Affie is mama van LENN!!!27/12/2007 HOERA!

De meeste stemmen zeg nog steeds ‘iets ervóór’. Wie weet!!! :-*

@Biebels wrote:

De meeste stemmen zeg nog steeds ‘iets ervóór’. Wie weet!!! :-*




Jaaa hoop dat jullie gelijk krijgen! :stuck_out_tongue:

Spannend Affie, ik heb gestemd ietsje VOOr de datum, ik hoop het voor je meid !! :-* :-*



En idd een erg mooie buik :thumbup: :thumbup:

mooie foto en je hebt een prachtige buik :inlove:

Hoe is het Affie? Zie je het nog een beetje zitten? alle kleertjes al gewassen en gestreken? :-* :mrgreen:

Hihi jaa alles is “ready fort take-off”! Vandaag bij de vk geweest en ondanks dat ik niet vóller kan ( :lol: ) wist ze me wel te vertellen dattie het nog prima naar zn zin had daarbinnen, aangezien hij heel beweeglijk is…



Grote kans dus dat het nog even duren gaat! :roll:

en als het aan mij ligt… komt ie lekker morgen op mijn verjaardag! :stuck_out_tongue: Het maakt me niks uit!

Geduld :mrgreen:



ALvast gefeliciteerd voor morgen :-*

Dankje! :smiley:

Van harte gefeliciteerd Affie!!! :-* :-* :-* (op elke wang één) En die beeb mag inderdaad best komen vandaag hoor. Al zou hij morgen komen, dan vieren jullie het vast toch op dezelfde dag :wink:

Hey lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag! :-*

Dat je vandaag maar een superdag mag hebben en het mooiste cadeau wat je vandaag zou kunnen krijgen zou je manneke zijn. Dus beebje van Affie, geef je moeder even een leuk cadeautje en laat je mooie koppie eens snel zien :inlove:

Gefeliciteerd Affie!!!



Fijne dag vandaag!







:-*

@Biebels wrote:

Van harte gefeliciteerd Affie!!! :-* :-* :-* (op elke wang één)




Maar ik heb maar 2 wangen… :wink:



Bedankt voor jullie felicitaties!

:: :: Happy Birthday!!! :: ::



Laat die kleine nou nog maar ff…nog even helemaal alleen van jou!Geniet er nou maar van :wink: :-*

hartelijk gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD MEID !!! :dance: :dance: :dance:



Fijne dag toegewenst :-* :-* :-* :-*

alsnog van harte gefeliciteerd meis!!!

ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.



dat ik begon met lezen en overal gefeliciteerd zag staan dacht ik even dat je bevallen was :slight_smile:



:-* :-*

Hoe gaat het vandaag?

@joseetje wrote:

Hoe gaat het vandaag?




Voel me een beetje saai :? nergens zin in, wel even de deur uit geweest maar vanavond denk ik maar even vroeg naar bed… gewoon zo’n blehg gevoel weet je wel :shifty:

Het word zwaar nu he meid?

40 weken is ook gewoon veels te lang :snooty:

@Affie wrote:

@joseetje wrote:
Hoe gaat het vandaag?




Voel me een beetje saai :? nergens zin in, wel even de deur uit geweest maar vanavond denk ik maar even vroeg naar bed… gewoon zo’n blehg gevoel weet je wel :shifty:




Ja ken het :angel:

Rotdagen zijn dat :hug: