Affie is mama van LENN!!!27/12/2007 HOERA!

Whahhaha, ik sla eens een dagje over, en dan krijg ik DIT. Johan noemt mij wel eens Bia :lol: Maar beeb in Affie vind ik een goeie :lol: :lol:

Vandaag zou een mooie bevaldatum zijn hoor, 12-12. Maar zaterdag mag ook, 15 is ook een mooi getal :inlove:

Maakt me niet uit wanneer je bevalt: als je het maar eens vlug doet :wink: :mrgreen:





En die grapjes kunnen echt niet he…sprong bijna van mijn stoel :naughty: :mrgreen: :-*

Haha ik durf dat grapje ook niet te maken bij de decembermama’s, volgens mij wordt ik dan afgestoten van de groep :lol: :lol: :lol:



Tja ik voel beeb nét pas voor het eerst vandaag :eh: meestal maakt ie me 's ochtends wakker, maar nu issie heel rustig dus ik hou het even goed in de gaten aangezien hij tot nu toe altijd nog een druktemakertje is :inlove:



En de tweede december-bub bij de dec.mama’s is er! :dance: Das leuk nieuws, ik hoop haar snel te volgen!!

Ja ik las het bij de decembermama’s ja :thumbup:



Beval anders zondag. 16 december. Mooie dag. Zijn verschillende grootheden jarig



Ik bijvoorbeeld :angel:



Misschien doet je kleine aan “Stilte voor de Storm”



Weeënstorm dan hé :mrgreen:

Hahaha :lol: ja wie weet!



Hij is écht rustig :o hoop wel dattie strakjes wat actiever wordt!

Maak je je zorgen Affie? :hug: . Tegen het einde van de zwangerschap worden de kleintjes meestal vrij rustig.



Je kan hem stimuleren door tegen de zijkanten van je buik te drukken.

Nee maak me niet echt zorgen, ik voel hem nu inmiddels ook wel, maar hij maakt hele slome bewegingen en ik ben echt nog steeds druk gebonk en geduw gewend… :think:



Ik kijk het nog eventjes aan hoe het in de loop van de middag gaat, anders vk maar even bellen…

Misschien is 'ie z’n krachten aan het sparen voor het grote werk :mrgreen:

affie…

ik zou die opmerking idd maar niet maken bij de december mama’s…

net als jose sprong ik haast over mijn bureau heen…

gelukkig zat mijn buik in de weg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

grapjas…

ik heb op ietsjes ervoor gestemd…



maar ik wil BUB’s zien hoor… dus beeb van affie…KOOOOOOOOOOOOM NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :inlove: :inlove:

beebje is alweer actiever hoor, heeft vast uitgeslapen ofzo :slight_smile:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Goed zo!

Laat je beeb dan straks ook uitslapen erin houden als hij er is :lol:

Baby In Affie :lol: lig in een deuk!

Ik zou dus juist wél zulke grapjes maken hé…ook bij de maandmama’s,vind ik wel leuke humor 8)



Ik voelde celies op het end ook minder heftig…heb met 35 weken nog een keer in de zh gezeten omdat ik haar de hele ochtend niet voelde :thumbdown: en mijn buik raar laag zat…lag madam te slapen met haar tenen in haar neus :roll:

Leuk hoor…en ik in de zenuwen :shifty:

Je moet een beeb op het end 10x per dag voelen hoorde ik toen…ook kleine bewegingen en de hik enzo tellen mee…

Ze zitten nu eenmaal shocking klem op het end dus minder ruimte voor de radslag :mrgreen:

@renzosmam wrote:



Je moet een beeb op het end 10x per dag voelen hoorde ik toen…ook kleine bewegingen en de hik enzo tellen mee…

Ze zitten nu eenmaal shocking klem op het end dus minder ruimte voor de radslag :mrgreen:




Nou ik zit inmiddels wel al op de 10x hoor, alleen de bewegingen zijn nog wel wat zwakker… ach je hebt ook gelijk, de laatste keer zei de vk al dat ik niet vólle kon, dus echt ruimte is er niet meer voor hem…

:roll: snapte hij maar dat eenmaal UIT de buik er hier genoég ruimte is :lol:

Hoe dan ook mop…ALTIJD BIJ TWIJFEL BELLEN!!

Beter teveel hoor…wil je niet ongerust maken maar jij kent hem het beste en zijn bewegingen…volg je gevoel :-*

Vannacht had ie duidelijk wat activiteit in te halen :mrgreen: was heerlijk druk mannetje in mijn buik, veel contact gemaakt… helemaal goed dus!

Lekker hoor!

Hij moest gewoon even uitrusten van al zijn voetbalwedstrijden denk ik :angel:



Ik had op het laatst ook dat ik minder voelde, en dan 's nachts was het feest :mrgreen: Gelukkig dat je hem weer goed voelde vannacht he.

En hoe is het vandaag Affie?

Ja ben vanmorgen bij de vk geweest, alles was keurig, geen hele grote beeb, maar dat wisten we eiegenlijk al. Hub was 3060gr bij de geboorte en ik 3300gr :slight_smile:

Ze zei dat ze vond dat ik maarf snel moest bevallen, had erg het idee dat ze dat zei omdat ik zo liep te klagen :oops: haha!



Verder een rustig dagje tegemoet, hub is gezellig vrij!

Ehh… tegen mij zeiden ze ook: mooi gemiddeld buikje, zal zo’n 7 pond zijn. Leonie was 4360 gram :shock: Ik hád ook geen grote buik, ze zat lekker helemaal binnenin. :mrgreen:

Maar goed, haar papa en mama waren ook allebei flinkerds bij de geboorte, dus er is nog alle hoop voor je :lol: