abonnement Efteling

@victoria wrote:

@miekske wrote:
(maar…vanuit Den Bosch naar de Efteling… Lijkt zo ver… :think: )

Ach het is een 15 minuten rijden, denk ik … :mrgreen: 8)

rijd jij zo hard? :wink: Mijn man is vorige week geweest met Joost en zei er vanaf Boxtel 40 minuten over te doen (van onze voordeur tot kassa Efteling) Binnendoor of over de snelweg maakt vanuit hier niet zoveel uit.

Bij mij komen de dinsdagen het best uit ! En vertel nouhouuuu welke dag ga jij? :wink:

Dippiedoe ga ik in elk geval ook eens bekijken met Annemarie (mocht je ook zin hebben Vic ? Of iemand anders…gezellie!!) Nadeel daar is dat kinderen ook moeten betalen vind ik. Dan is de Efteling ineens niet zoveel duurder mee. Ik vind Joost er echt niet te klein voor; hij vindt het geweldig. Eerst 10 keer in de Carnaval Festival :mrgreen: , vervolgens caroussel, land van Laaf, Droomvlucht, speeltuin, sprookjespark, bootjes. enz … Keuze genoeg. Maar ik heb wel de vrijheid om door de week te gaan. Weekenden vind ik daar veel te druk

zou wel een abonnement willne maar ja woon niet eht in de buurt…

@dena wrote:

@victoria wrote:
@miekske wrote:
(maar…vanuit Den Bosch naar de Efteling… Lijkt zo ver… :think: )

Ach het is een 15 minuten rijden, denk ik … :mrgreen: 8)

rijd jij zo hard? :wink: Mijn man is vorige week geweest met Joost en zei er vanaf Boxtel 40 minuten over te doen (van onze voordeur tot kassa Efteling) Binnendoor of over de snelweg maakt vanuit hier niet zoveel uit.

Bij mij komen de dinsdagen het best uit ! En vertel nouhouuuu welke dag ga jij? :wink:

Dippiedoe ga ik in elk geval ook eens bekijken met Annemarie (mocht je ook zin hebben Vic ? Of iemand anders…gezellie!!) Nadeel daar is dat kinderen ook moeten betalen vind ik. Dan is de Efteling ineens niet zoveel duurder mee. Ik vind Joost er echt niet te klein voor; hij vindt het geweldig. Eerst 10 keer in de Carnaval Festival :mrgreen: , vervolgens caroussel, land van Laaf, Droomvlucht, speeltuin, sprookjespark, bootjes. enz … Keuze genoeg. Maar ik heb wel de vrijheid om door de week te gaan. Weekenden vind ik daar veel te druk

Den Bosch … Kaatsheuvel … ik denk zo’n 15 minuten :think: misschien 20 … vooruit jij je zin :angel: :mrgreen:

Ik kan ook lekker doordeweeks, dus mij maakt het geen fluit uit … dus idd lekker wandelen een keer in de Carnaval Festival :mrgreen: 8)

Ohhhhh ik heb er zo’n zin in :mrgreen:

Morgen ga ik naar het dierenpark in Best :angel: volgens ex-collega ook erg leuk … nou ik ben benieuwd :mrgreen:

Mochten jullie ooit naar Dippiedoe gaan, dan hoor ik het wel … als ik kan dan ga ik graag mee :mrgreen:

Veel plezier in de dierentuin Best. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

(vind ém zelf nie zo, veel zielige diertjes met dierentuinsyndroom… :frowning: )

We let you know als we naar Dippiedoe gaan!

@victoria wrote:

@Anne-marie wrote:
Heb jij trouwens wel een abo Efteling??? Maar jullie Sophie is daar toch nog een beetje erg klein voor of vergis ik me nu :think: :think:

Ach even een uurtje lopen door het sprookjesbos, carnaval en Laaf, en ze is weer blij :mrgreen:

:think: Vic weer blij ook :inlove:

Mijn vader en zijn vriendin hebben een abo, en gaan bijna iedere week in de zomer, en daarbuiten ook váák!

Robin ook vaak mee, want die kon gratis.

Dat is over een paar dagen ook afgelopen…

Maar Robin lóóóves de Efteling!!

Hij heeft ook Efteling sokken, een pyama, 2 borden, een badjas, boekjes, DVD’s, CD’s, sleutelhangers, een pet en andere troep.

Allemaal gekregen van opa uiteraard.

En ook aangestoken door opa, met het Efteling-virus.

Mijn vader heeft ook een Efteling pet.

Een zwarte, met een draak erop, en de ogen geven licht… :angel:

Dezelfde als Robin.

Hij is 50 jaar, maar vind de Efteling dus echt geweldig.

Als hij met zijn vriendin is, gaat hij ook nergens in, ze wandelen alleen rond.

Gaan wat eten en drinken, troep voor Robin kopen, en weer naar huis.

En in de zomer zijn er vaak optredens en voorstellingen die ze meestal ook leuk vinden.

Vind het wel schattig. :inlove:

@dena wrote:

(vind ém zelf nie zo, veel zielige diertjes met dierentuinsyndroom… :frowning: )

Het is een klein parkje … ze zijn nieuwe verblijfplaatsen aan het maken :thumbup:

Er was toevallig een kinderfeestje, en zij gingen o.a. apen voeren :inlove:

Was wel leuk, maar er gaat niets boven de Efteling :naughty: :mrgreen:

@victoria wrote:

@dena wrote:

Het is een klein parkje … ze zijn nieuwe verblijfplaatsen aan het maken :thumbup:

Er was toevallig een kinderfeestje, en zij gingen o.a. apen voeren :inlove:

Was wel leuk, maar er gaat niets boven de Efteling :naughty: :mrgreen:

Ah fijn dat er in elk geval wat wordt gedaan aan het welzijn van de dieren. Fijn dat je het toch leuk hebt gehad, maar inderdaad; er kan niets tippen aan de Efteling :inlove:

Er stonden 5 auto’s op het parkeerplaats, hahahhaha :lol:

Niet alle verblijven … maar de kamelen en nog een paar :think:

Victoria volgens mij heeft Nannietje ook een abonnement (heeft ze echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren!!!)

Ohhh echt … ga ik ff vragen :-* thnx :-*

Victoria, wanneer ga jij?

Wij gaan zondag of anders dinsdag.

Gaan we goed opletten of we elkaar zien.

Zondag ga ik naar Kidzcity Utrecht … afgesproken met de shopverslaafde van KOK :inlove:

Maar zodra het mooi weer is (doordeweeks) dan ga ik :mrgreen: 8)

@Esther75 wrote:

Ik loop er zondagochtend iig rond… :mrgreen:

@miekske wrote:

@Esther75 wrote:

Ik loop er zondagochtend iig rond… :mrgreen:

Hee, dan gaan we eens goed kijken.

Hoop dat het zondag lekker weer is, als het regent gaan we niet hoor.

Ik ben een mooi weer Eftelinger.

Jullie hebben mij aangestoken…

Dus waarschijnlijk komt er hier ook een efteling abo :mrgreen:

En dan veel kokkers spotten :mrgreen:

gr patricia

hahahaha … straks ben ik meer aan het opletten of ik iemand herken :lol:

@victoria wrote:

hahahaha … straks ben ik meer aan het opletten of ik iemand herken :lol:

Kunnen we geen KOK herkenningsteken afspreken?

Allemaal een t-shirt met KOK er op aan :mrgreen:

gewoon in dit topic zeggen wanneer je gaat en dan binnen elkaar ontmoeten…

Lijkt mij wel leuk aangezien ik ook dikwijls door de weeks zal gaan alleen met Veron…

En dan is het wel leuk om een wandelmaatje te hebben…

gr patricia