(maar…vanuit Den Bosch naar de Efteling… Lijkt zo ver… :think: )
Ach het is een 15 minuten rijden, denk ik … :mrgreen: 8)
rijd jij zo hard? Mijn man is vorige week geweest met Joost en zei er vanaf Boxtel 40 minuten over te doen (van onze voordeur tot kassa Efteling) Binnendoor of over de snelweg maakt vanuit hier niet zoveel uit.
Bij mij komen de dinsdagen het best uit ! En vertel nouhouuuu welke dag ga jij?
Dippiedoe ga ik in elk geval ook eens bekijken met Annemarie (mocht je ook zin hebben Vic ? Of iemand anders…gezellie!!) Nadeel daar is dat kinderen ook moeten betalen vind ik. Dan is de Efteling ineens niet zoveel duurder mee. Ik vind Joost er echt niet te klein voor; hij vindt het geweldig. Eerst 10 keer in de Carnaval Festival :mrgreen: , vervolgens caroussel, land van Laaf, Droomvlucht, speeltuin, sprookjespark, bootjes. enz … Keuze genoeg. Maar ik heb wel de vrijheid om door de week te gaan. Weekenden vind ik daar veel te druk
(maar…vanuit Den Bosch naar de Efteling… Lijkt zo ver… :think: )
Ach het is een 15 minuten rijden, denk ik … :mrgreen: 8)
rijd jij zo hard? Mijn man is vorige week geweest met Joost en zei er vanaf Boxtel 40 minuten over te doen (van onze voordeur tot kassa Efteling) Binnendoor of over de snelweg maakt vanuit hier niet zoveel uit.
Bij mij komen de dinsdagen het best uit ! En vertel nouhouuuu welke dag ga jij?
Dippiedoe ga ik in elk geval ook eens bekijken met Annemarie (mocht je ook zin hebben Vic ? Of iemand anders…gezellie!!) Nadeel daar is dat kinderen ook moeten betalen vind ik. Dan is de Efteling ineens niet zoveel duurder mee. Ik vind Joost er echt niet te klein voor; hij vindt het geweldig. Eerst 10 keer in de Carnaval Festival :mrgreen: , vervolgens caroussel, land van Laaf, Droomvlucht, speeltuin, sprookjespark, bootjes. enz … Keuze genoeg. Maar ik heb wel de vrijheid om door de week te gaan. Weekenden vind ik daar veel te druk
Den Bosch … Kaatsheuvel … ik denk zo’n 15 minuten :think: misschien 20 … vooruit jij je zin :mrgreen:
Ik kan ook lekker doordeweeks, dus mij maakt het geen fluit uit … dus idd lekker wandelen een keer in de Carnaval Festival :mrgreen: 8)
Ohhhhh ik heb er zo’n zin in :mrgreen:
Morgen ga ik naar het dierenpark in Best volgens ex-collega ook erg leuk … nou ik ben benieuwd :mrgreen:
Mochten jullie ooit naar Dippiedoe gaan, dan hoor ik het wel … als ik kan dan ga ik graag mee :mrgreen:
Het is een klein parkje … ze zijn nieuwe verblijfplaatsen aan het maken :thumbup:
Er was toevallig een kinderfeestje, en zij gingen o.a. apen voeren :inlove:
Was wel leuk, maar er gaat niets boven de Efteling :naughty: :mrgreen:
Ah fijn dat er in elk geval wat wordt gedaan aan het welzijn van de dieren. Fijn dat je het toch leuk hebt gehad, maar inderdaad; er kan niets tippen aan de Efteling :inlove: