N.a.v. de topic Kok spotters :mrgreen: :lol:
Wie heeft er een abonnement van de efteling en kan ik dus spotten :mrgreen:
Hoe vaak gaan jullie per jaar? 8)
:mrgreen:
Ik…
Eneuh… De kinderen willen elke dag… Mama zo 1 keer in de week… (misschien in de vakantie wat vaker…)
Dus… Succes met spotten… :mrgreen: :thumbup:
(maar…vanuit Den Bosch naar de Efteling… Lijkt zo ver… :think: )
ik wil dit jaar voor het eerst een abbo :mrgreen:
Doen Muk… :thumbup:
:think: Kwanta koste???
@mootje wrote:
:think: Kwanta koste???
135 euri’s en 40 voor het parkeerabbonnement mocht je die ook willen :shock:
Ik zou ook graag een abonnement willen, maar 2x 135 euro vind ik toch wel veel om even op te hoesten, maar het is wel leeeeeeeeeeuk

We hebben ook een abbonement en we gaan bijna elk weekend, dan is het wel maar voor 2-3 uurtjes, hoor. Ik ben benieuwd of ik je tegenkom en herken.
Ik wens je ook succes met spotten! :lol:
Ik ga er ook één kopen! Heb er zin in. Joost kan dit jaar nog heerlijk gratis mee en hoeft nog niet naar school dus we kunnen er optimaal gebruik van maken. Ik ga dan vooral door de week. Mijn man neemt nl geen abbo!
Op welke dag ga jij Vic?
Wij!! En we gaan zo vaak als we kunnen
Vorig jaar zijn we al 6x geweest en toen hadden we nog niet eens een abonnement :oops:
Lucas is nog tot augustus gratis en Pepijn en Merlijn zijn ook gratis dus voor hun hoeven we nog niets te betalen. Dus we halen de koste er op die manier wel uit
Het wordt dit jaar een abo beekse bergen… financieel iets makkelijker te behapstukken… maar wellicht, hopelijk, volgend jaar…
Te “behapstukken” :lol: volgens mij is dat echt brabants; zei mijn oma ook altijd :mrgreen:
Is Beekse Bergen veel goedkoper dan?
Ik wil ook een eftelingabonnement :snooty:
En tot welke leeftijd kunnen de kids gratis naar binnen???
Toch veel geld als je met je hele gezin zo`n kaart koopt, vind ik dan he. Maar wel leuk!
@mootje wrote:
En tot welke leeftijd kunnen de kids gratis naar binnen???vanaf 4 jaar moet je voor een kind betalen.
Toch veel geld als je met je hele gezin zo`n kaart koopt, vind ik dan he. Maar wel leuk!
@mootje wrote:
En tot welke leeftijd kunnen de kids gratis naar binnen???
t/m 3 jaar zijn de kinderen gratis…
Om de kosten beetje te drukken neem ik hier dus alleen een abbo en ga zonder manlief door de week.
Hee Mariek,
Ik heb ook een abo voor de Beekse Bergen. Gaan we daar een keer samen naartoe dan?
Ennuh: ik heb een abonnement op de Efteling inclusief parkeren. Hoeveel zou me dat kosten?
Helemaal niks, Werner werkt er en voor personeel wordt dat gratis geregeld voor het hele gezin
Ja en daarom komen wij dus gemiddeld 1 keer per week.
hey cool es… ik ga hem deze week aanvragen… en zowiezo gaan we 1 mei, dan komt Kus!!!..
Denk dat we er van de zomer veel te vinden zijn…als het een beetje weer is!! Tis voor mij vanuit hier goed te fietsen, dussssssss
Wij hebben het overwogen, maar doen het niet. We wonen te ver om elke week te gaan. Nu kopen we straks in de vakantie een 2 dagen kaart. We gaan naar brabant op vakantie, dus dat wordt genieten!
Maar zijn afgelopen zaterdag geweest, heeeeeerlijk!
Wel hebben we dit jaar een abo voor Blijdorp genomen, ook erg leuk. :thumbup:
ik kan het best zelf uitrekenen,maar jullie hebben dat vast al voor me gedaan :mrgreen: hoe vaak moet je gaan om je abbo eruit te hebben? We zijn vorig jaar nl 3x geweest (wel allemaal met airmiles kaartjes)…