Oké dus we houden elkaar op de hoogte :mrgreen: 8)
Ik heb voor het hele gezin een abonement op Dierenrijk Europa voor iets van 80 euro totaal. Niet zo spectaculair asl de efteling maar lekker goedkoop en hier vlakbij.
Petri
Wij hadden een abbo op dierenpark Nordhorn. Heel goedkoop. De entree kost maar 5 euro of zoiets. Het is in de buurt. Maar het is absoluut een aanrader. Ik vergelijk het met een kinderboerderij maar dan groter. Met meer dieren. het is een kruising dus tussen een kinderboerderij en een dierentuin. Het hoefd niet altijd goedkoop te zijn dat het niet mooi is.
Ook leuk toch :thumbup:
Ik ben gek op dieren … dus een dierenpark zou ik ook erg leuk vinden :mrgreen: 8)
Hahahaha die zal je ook vast leuk vinden dat park. :thumbup:
@karin wrote:
Wij hadden een abbo op dierenpark Nordhorn. Heel goedkoop. De entree kost maar 5 euro of zoiets. Het is in de buurt. Maar het is absoluut een aanrader. Ik vergelijk het met een kinderboerderij maar dan groter. Met meer dieren. het is een kruising dus tussen een kinderboerderij en een dierentuin. Het hoefd niet altijd goedkoop te zijn dat het niet mooi is.
Nordhorn? Is vanaf hier ook niet zo ver. Dus wel leuk??
Wij hebben een abo op dierenpark Emmen, ook altijd leuk :thumbup:
@lydia wrote:
@karin wrote:Wij hadden een abbo op dierenpark Nordhorn. Heel goedkoop. De entree kost maar 5 euro of zoiets. Het is in de buurt. Maar het is absoluut een aanrader. Ik vergelijk het met een kinderboerderij maar dan groter. Met meer dieren. het is een kruising dus tussen een kinderboerderij en een dierentuin. Het hoefd niet altijd goedkoop te zijn dat het niet mooi is.
Nordhorn? Is vanaf hier ook niet zo ver. Dus wel leuk??
Wij hebben een abo op dierenpark Emmen, ook altijd leuk :thumbup:
Ja wij vinden het harstikke leuk. Ze hebben ebst veel dieren. Koeien, Kippen. Oeran oetang,s . Geiten, Zeehonden, Muizen, Vogels, Varkens. jaja het is ook een soort van Kinderboerderij dus die dieren heb je ook :thumbup:. En ja veel dieren wat ik de naam niet van weet.
En in het midden een heel groot zpeelplaats met een restaurant. Echt heel leuk. En voor dat geld. De moeite waard.
Nah, wat leuk Vic!!! Heb vrijdag m’n abonnement opgehaald :mrgreen: Nicky vond het super en riep de hele tijd tegen mensen…EFFELING LEUUK!!! Kwas samen met dinnetje en haar kindje is nu 1 jaar en 2 maanden en vond het (voor zover hij het kan beseffen) super!
Eenmaal het sprookjesbos genaderd, vielen ze samen in slaap ;).
Overigens is de Fata Morgana helemaal verbannen :naughty: . Kindlief riep na het eerste stukkie al met pruillip…Effeling nie leuk mama, auto , huis toe :shock: Toen maar snel naar Carnaval gegaan en toen was het vergeven (maar niet vergeten hoor want hij heeft het nog over “poppies nie leuk”)
U roept maar en we gaan hoor! Manlief heeft ook geen abonnement. Ik kan met name op vrijdag, zaterdag en zondag :mrgreen:
Weet je wat, doen we voortaan ons bakkie daar! :mrgreen:
Ohhh gaaf … vrijdags :thumbup: (het weekend wil Sas ook aandacht :shifty: )
@victoria wrote:
Ohhh gaaf … vrijdags :thumbup: (het weekend wil Sas ook aandacht :shifty: )
Vrijdag’s it is! :mrgreen: Afgelopen vrijdag was het zoooooo rustig! Nergens wachten, lekker droog weer, heerlijk! Zo moet het gewoon iedere vrijdag zijn!
A.s. vrijdag kan ik alleen in de middag. Dus als je dat niet te kort vind, kunnen we dan gaan? :-*
It’s a date :dance: :dance:
Ik wil ook maar ik woon te ver weg
Gelukkig komt er in Drenthe een Plopsaland :thumbup:
(Hopelijk nog voordat onze kinderen het kinderachtig vinden )
Oh de Efteling is zo leuk :inlove: :inlove:
Waarschijnlijk gaan wij volgende maand nog eens moet ik wel zien dat ik mn zus meekrijg dat wij de iets kalmere zaken kunnen gaan doen (zie me nu niet zwanger op de vliegende hollander kruipen :mrgreen: ) dan doen de mannen maar waar ze zin in hebben :mrgreen:
zijn gisteren geweest en het was weer super!
Heerlijk weer, weinig druktes.
Milou is met haar papa in de Python en de Vliegende Hollander geweest, ze was nl. eindelijk lang genoeg daarvoor.
Ze vond het super! Hoe harder hoe liever.
Ik ga morgen weer met Yannick. Hopen op net zo’n lekker weer tenminste.
Hoelang moet je zijn eigenlijk ?
@mv2kids wrote:
hey cool es… ik ga hem deze week aanvragen… en zowiezo gaan we 1 mei, dan komt Kus!!!..
Denk dat we er van de zomer veel te vinden zijn…als het een beetje weer is!! Tis voor mij vanuit hier goed te fietsen, dussssssss
1 mei … denk je dan ook even aan mij … IK GAHAA MEEEEEEEE 8) als je dat goed vind …
Enne ES dan zie ik jou ook weer een keer :thumbup: :mrgreen:
@miekske wrote:
Doen Muk… :thumbup:
Gaan we een keer samen 8)
Moet even kijken hoe het financieel ziet … maar voor zover het er nu uitziet koop ik er een van het belastinggeld wat we terug krijgen :dance:
L. wil toch nooit mee …
Maar zie dat er genoeg kokkers zijn … al is het maar om heerlijk te wandelen :thumbup: :inlove:
@mukkemuk wrote:
@mv2kids wrote:hey cool es… ik ga hem deze week aanvragen… en zowiezo gaan we 1 mei, dan komt Kus!!!..
Denk dat we er van de zomer veel te vinden zijn…als het een beetje weer is!! Tis voor mij vanuit hier goed te fietsen, dussssssss
1 mei … denk je dan ook even aan mij … IK GAHAA MEEEEEEEE 8) als je dat goed vind …
Enne ES dan zie ik jou ook weer een keer :thumbup: :mrgreen:
1 mei lijkt me helemaal prima!
Inderdaad Muk, is weer veels te lang geleden! :thumbup:
@Karin2 wrote:
Hoelang moet je zijn eigenlijk ?
Voor python, vogel rok, vliegende hollander moet je 1 meter 20 zijn.
Verder geen lengtegrens voor attracties.
Ja bij het doolhof mag je maximaal 1 meter 40 zijn, anders pas je niet onder het poortje door, maar daar bukken de papa’s en mama’s altijd.