Aan welke bekende nederlander erger je je op tv?

Emiel Rateldebiel waarom hoef ik jullie niet uit te leggen denk ik

Paul de Leeuw altijd bezig anderen voor schut te zetten

Sjak da Kona ofzo, weet niet hoe je het schrijft die van de mini playback show

Jorinde de Mol idd veelste nep!!

Jorinde Mol

Chantal Jansen (prima in musicals :thumbup: ) maar niet als presentatrice echt te irritant.

Sonja Bakker…ook die stem :wall:

Piet Paulusma

Marc-marie… :inlove: :inlove: :inlove:

Paul de Leeuw :inlove: :inlove:

Maarrrr idd… Chantalllll Jansen… kots!

Emiel Rateldebiel??? ahahahhaha dies goed… :mrgreen:

Patty :wall:

En (niet echt bekend, maar bloedje irritant :twisted: ) die goochel miep van “de wereld van K3” :sick: Sylvia??? denk ik?? :shifty:

Als ik die zie, probeer ik met een smoes K3 weg te zappen…maar zoonlief vindt het natuurlijk wel geweldig :roll:

Ik zag haar een paar jaar terug al op een beurs en kreeg er al neigingen van…grrr.

@Mutsie86 wrote:

Arie boomsma! Wat een GLIBBER, :evil: :twisted:

Hub zegt wel eens als hij hem ziet op tv: goh je vriend haha.

Nou dan weet ik meteen wie er op is en kijk ik dus niet. Die mogen ze van mij wegbonjouren van tv!

Verder beau van erven dorens, bah wat een kwalletje. Veel te hyper.

En gordon, ik ben echt een jolink aanhangster :mrgreen:

hahahaha met die glibber zat ik vroeger in de box :angel:

Rob Geus van de smaakpolitie. Nou, daar word ik NIET vrolijk van :sick:

Mathijs van Nieuwkerk van DWDD, hij laat nooit iemand normaal uitpraten, vrijdag werd ie eindelijk op zijn nummer gezet hierover door Raoul Heertjes :thumbup: Maar erger me kapot aan die man :wall:

Verder idd die Sylvia de goochelmuts van K3 :sick:

En dan nog de hier al veel genoemde Patty Brard 3 dubbel :sick: :sick: :sick: Dat mens ziet er niet uit maar vindt zichzelf heel wat en ze doet ook nog zo overdreven… :sick:

Sinds ranking the stars: Rob Geus :sick:

Dooske Ragas, ik snap echt niet waarom al die zenders zo om haar zitten te springen.

Jorinde Mol met dat rare soort van Marokkaanse straataccent (of heeft ze gewoon een spraakgebrek?)

Geer en Goor vind ik dus samen superleuk, maar apart stukken minder, helaas zal dat niet gauw meer voorkomen denk ik na het hele songfestival gebeuren…

Ik krijg altijd een beetje uitslag van Andries Knevel (alleen die naam al :roll: ). En dan is er nog iemand bij de eo die zondag morgen zo’n eo-kerk-programma presenteerd, krijg ik ook de kriebels van.

En Ivo Niehe vind ik geniaal in Koefnoen :lol: :lol: :lol: !

Ik ben lekker origineel, maar de eerste die in mij opkwam was Patty Brard.

Veel te overdreven, van mij mag ze van de buis.

En Ron Brandsteder en zijn zoon ben ik ook niet echt fan van :sick:

Jaaaaaaaa Patty Brard, word ik echt spontaan ongesteld van, wat een vreselijk nep mens is dat!

Gordon deelt haar eerste plaats!

Maar ja Rick en Ron fiksteder kan ik ook niet uitstaan en ik las iets over goochel miep Sylvia hahaha YEP :mrgreen: herkenning! Heeeel irritant!

Tja wie heb je dan nog meer!

mijn man heeft een spuug hekel aan Martijn Krabbé :wink: en want vind je van het duo nederland in beweging hahaha!

Geert Wilders! Ook zo’n NOBODY! :thumbdown:

Ohhhhh heerlijk topic, ik ga helemaal los!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oké, heb je even? :mrgreen:

• André van Duin, walgelijke vent. Hij schijnt een komiek te zijn, maar ik hoef nog niet eens te glimlachen als ik hem zie.

• Barend en van Dorp, en dan met name die kabouter met dat blokhoofd. Barend geloof ik…

• Fatima Moreiro de Melo (of iets in die geest).

• Inge de Bruin, need I say more…?!

• Victor Brands

• Leco van Zadelhoff

• Peter R de Vries

• Renate Verbaan

• Fabienne de Vries

• Emile Ratelband

• Quinnty Trustfull

• Carlo en Irene (er was een tijd dat ze nog leuk waren, maar hun gloriedagen zijn in mijn ogen al lang voorbij…)

• Sonja Bakker

• Vicky en Floris uit GTST

[quote=“Anneke”

• Inge de Bruin, need I say more…?!

[/quote]

Toppie :mrgreen:

Tinky Winky

@kaboutertje wrote:

Jaaaaaaaa Patty Brard, word ik echt spontaan ongesteld van, wat een vreselijk nep mens is dat!

Gordon deelt haar eerste plaats!

Maar ja Rick en Ron fiksteder kan ik ook niet uitstaan en ik las iets over goochel miep Sylvia hahaha YEP :mrgreen: herkenning! Heeeel irritant!

Tja wie heb je dan nog meer!

mijn man heeft een spuug hekel aan Martijn Krabbé :wink: en want vind je van het duo nederland in beweging hahaha!

Geert Wilders! Ook zo’n NOBODY! :thumbdown:

Ohhhhh heerlijk topic, ik ga helemaal los!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

haha dus dat is het geheim!!! Moet ik toch maar eens langer naar Patty kijken :mrgreen: :mrgreen:

Patty en Gordon zie ik liever gaan :sick: :hand:

de ergstye voor mij

emile ratelband ik vind hem goor onverzordt er uit zien en walgelijk in zijn idee grappig te doen

Patty Brard, Gerard Joling, Gordon, Bridget Maasland, Jenssen, Ron Brandsteeder, Chantal Janssen, Tooske Ragas, die vrouw van de EO bij Netwerk (kan amper normaal spreken), Hans Kazan en familie, Carlo en Ron Boshard, Uri Geller :sick:

Jaaaaaaaaaa maxime… uri gellerrrrrrrrrrrrr… :sick: :sick: :sick:

Idd, Uri geller…iekss (mijn oudste dochters vinden dat leuk, gelukkig ben ik de baas gnagna :twisted: )