Aan welke bekende nederlander erger je je op tv?

@schoen wrote:

Gordon vind ik kei leuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Maar die Patty vind ik ERG overdreven. Allemaal TE en zooooooooooo gespeeld na mijn idee. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



Dus winkelen met Faizaa en Gordon wil ik wel doen,maar als Patty meegaat blijf ik thuis :lol: :lol:




Ik hou van TE… :inlove: :lol:

Hoe kan het nou dat je Gordon leuk vind en Patty niet… komt dat door dat snel bewegende tongetje van d’r… die telkens lip natmaakt… :mrgreen:

Geen idee,maar Gordon maakt zulke leuke gevatte opmerkingen altijd,die vink gewoon leuk :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Geen idee maar als ik Patty zie krijg ik al de kriebels. Heb ook nooit het idee dat ze echt dingen zegt die leuk zijn :think: :think: :think:

Yorinde Moll of hoe heet ze.

:thumbdown:

@schoen wrote:

Geen idee,maar Gordon maakt zulke leuke gevatte opmerkingen altijd,die vink gewoon leuk :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Geen idee maar als ik Patty zie krijg ik al de kriebels. Heb ook nooit het idee dat ze echt dingen zegt die leuk zijn :think: :think: :think:




Nee ik vind Patty niet grappig maar wel grappig overkomen… haar hele uitstraling… dat TE… dat vind ik leuk…

Gordon… pis in mijn broek van Gordon :inlove:

Nou dan gaan we een keer samen op stap met Gordon :lol:

Bel em maar op… :mrgreen: :thumbup: :inlove:





Claudje… Yorinde… :sick: :sick: :sick:

@faizaa wrote:

Bel em maar op… :mrgreen: :thumbup: :inlove:



Ben z`n 06 nummer helaas kwijt geraakt :cry:
Kan jij heme ven neerzetten hier :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Krijg ruzie met em… als ik dat doe…

Maar ik bel Pat even op, dan stuurt ze em jou wel via sms… :mrgreen:

jk, ;bpppp :zzz: :inlove:

:think: :thumbdown:

efhykjhm,;/.,mnbvdsaHIKPL;LKJHGFGHJm,ljhfgjh

ghggggdsaecd





yara tikt even wat :lol: :lol: :lol:

is okew FAIZAA :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Patty Brartt mag met pensioen en wel gisteren

@Claudje wrote:

Yorinde Moll of hoe heet ze.

:thumbdown:




Oh ja, vreselijk vind ik haar :hand:



En ik begin me ook een beetje veel te ergeren aan die meid uit de jury van x factor. Weet niet meer hoe ze heet, maar ze vindt zichzelf erg interessant en belangrijk volgens mij.

@Danielle77 wrote:

@Barbara wrote:
@annemarietje wrote:
barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:


nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....


Ze vertelde pas zelf in dat programma dat ze 24 met iemand samen zitten dat ze geen parkison heeft hoor.

Al vraag ik me af of dat echt zo is want het lijkt er wel veel op :think: .


nee weet ik, maar ik heb haar eens ontmoet tijdens een dineetje en toen kon ze er niet omheen, maar ze wil er niet echt voor uitkomen (maar ja, het wordt steeds duidelijker he...)

Arie boomsma! Wat een GLIBBER, :evil: :twisted:

Hub zegt wel eens als hij hem ziet op tv: goh je vriend haha.

Nou dan weet ik meteen wie er op is en kijk ik dus niet. Die mogen ze van mij wegbonjouren van tv!



Verder beau van erven dorens, bah wat een kwalletje. Veel te hyper.



En gordon, ik ben echt een jolink aanhangster :mrgreen:

@schoen wrote:

is okew FAIZAA :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:






:thumbup: en voor Yara:







ndjhjservnsdgkeroa (ze weet wel wat ik bedoel) :mrgreen:

Patty Brard en Piet Paulusma :sick: :sick: :sick: :sick: ik blijf zappen als ik ze naar voorbij zie komen :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:



en o,ja Sonja Bakker ook zo’n :sick: figuur

@Barbara wrote:

@Danielle77 wrote:
@Barbara wrote:
@annemarietje wrote:
barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:


nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....


Ze vertelde pas zelf in dat programma dat ze 24 met iemand samen zitten dat ze geen parkison heeft hoor.

Al vraag ik me af of dat echt zo is want het lijkt er wel veel op :think: .


nee weet ik, maar ik heb haar eens ontmoet tijdens een dineetje en toen kon ze er niet omheen, maar ze wil er niet echt voor uitkomen (maar ja, het wordt steeds duidelijker he...)


Nou wij zaten dat programma te kijken en toen ze dat zei over dat ze dat niet heeft, zei ik al tegen mijn vriend volgens mij heeft ze het wel maar wil ze het gewoon niet bekend maken. Das ook toevallig dan zeg 8) .
Ik vind haar overigens niet irritant, wel bijzonder :mrgreen:

ja idd diva patty brard met stip op nummer 1 hier ook

en dan die barry stevens met zn irri accent

katja schuurman vind ik ook irri

en die trien van dat mode programma hoe heet ze nou die is nu zwanger?

dyanne ofzo

Een gedeelde eerste plaats:



Marc-Marie Huijbregts en Gerard Joling

Jorinde Mol :sick: :sick: kan ik ook niet horen…

(d)Ellemieke Vermolen net zo… :sick: :sick:

Net even te nep.



En die knakker van eigenhuis en tuin(?)Lodewijk nogwat…Ieieieieieuuuwww!Die vind ik helemaal eng!