Aan welke bekende nederlander erger je je op tv?

Hoe heet ze van Lingo…

Lucille nogwat.

Kan niet naar haar kijken :silenced:

vroeg wie hij erg vond



hans kraay junior :sick:

hans teeuwen (zullen geheid fans van hem zijn) :sick:

en die van de eo, die presenteert het familie diner geloof ik :sick:

@annemarietje wrote:

barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:


nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....

O ad visser en andre van duin :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: gerard joling en patty brard krijgen 3x :sick: :sick:



vast nog wel wat maar daar kan ik nu niet zo opkomen



jeroen van K en Beau van erven dorens vind ik juist superleuk :mrgreen:

@Mip wrote:

Hoe heet ze van Lingo…

Lucille nogwat.

Kan niet naar haar kijken :silenced:




Ja die is ook vreselijk, hoort zichzelf veel te graag praten :sick:

Heb veel namen gezien waar ik het mee eens ben, sommigen ook niet.



Maar waar ik echt niet naar kijk…Tooske…met dat nep lachen van haar, en iedereen onhelzen steeds, brrr… (en nog meer dingen natuurlijk) die zap ik echt weg! :doh:

Patty Brard

Tooske

Sylvana

Sonja Bakker

Albert ver Linde en zijn holmaatje

Gerard Joling

Marco Borsato

Linda de mol

Nicolette van Dam



euhmmmm

Oh en hoe heet ze nou… dat overdreven vrouwtje die eerst de zwakste schakel presenteerde :wall: :wall:

@TaMa wrote:

Oh en hoe heet ze nou… dat overdreven vrouwtje die eerst de zwakste schakel presenteerde :wall: :wall:


Chazia Mourali :sick: :sick:

Linda de Mol :sick:

@faizaa wrote:

@melanie wrote:
Sonja Bakker :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:








Jaaaaaaaaaaaaaaa… wat een irritant wijffffffffffff… ze praat ook zoooo irritant…



Ow en die gast van Idols… ‘i’m a dancerrrr…’ hoe heet ie nou, ik kan NIET kijken naar em… :silenced:




Herman?? Vind ik juist een lekker ding… :liar: :lol:

-Patty Brard

-Hans kraay junior

-Andries Knevel

-presentator van het mes op tafel (ben zijn naam kwijt)

-Joop Braakhekke.

-Ron Brandsteder en Rik ook.

-Vincent (die van de Urig Geller show,die bloedzuigers eet

-Elly van de wiebelwagen en voaral die dop en kurk.

-Natasja Froger.

-Ernst en Bobby (die van de rest) :lol:





meer kan ik zo niet bedenken :lol: zullen er ongetwijfelt meer zijn.

@Barbara wrote:

@annemarietje wrote:
barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:


nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....


Ze vertelde pas zelf in dat programma dat ze 24 met iemand samen zitten dat ze geen parkison heeft hoor.

Al vraag ik me af of dat echt zo is want het lijkt er wel veel op :think: .

@anja1974 wrote:

@faizaa wrote:
@melanie wrote:
Sonja Bakker :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:








Jaaaaaaaaaaaaaaa… wat een irritant wijffffffffffff… ze praat ook zoooo irritant…



Ow en die gast van Idols… ‘i’m a dancerrrr…’ hoe heet ie nou, ik kan NIET kijken naar em… :silenced:




Herman?? Vind ik juist een lekker ding… :liar: :lol:






Ik krijg echttt rillingen van em… wat een glieber zeggen we hier in Limburg… :mrgreen:

Met stip op nr. 1: Patty Brard. Echt, :hand: :wall: dat mens.



En direct daarachter: Dries Roelvink. Ook vre-se-lijk en om te :sick:.

Ik vind Patty kei leuk… :inlove:

Gordon, Patty Brard, die Evert van shownieuws… :sick:

@faizaa wrote:

Ik vind Patty kei leuk… :inlove:






Meen je :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

@schoen wrote:

@faizaa wrote:
Ik vind Patty kei leuk… :inlove:






Meen je :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:




Ja echt… :oops: vind haar een geweldig wijf… drama, overdreven maar wel echt… :mrgreen: ik zou best es een dagje willen winkelen met haar…



Gordon, Joling mee… heeerlijk.

Gordon vind ik kei leuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Maar die Patty vind ik ERG overdreven. Allemaal TE en zooooooooooo gespeeld na mijn idee. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



Dus winkelen met Faizaa en Gordon wil ik wel doen,maar als Patty meegaat blijf ik thuis :lol: :lol: