Aan welke bekende nederlander erger je je op tv?

De titel zegt het al welke bekende nederlander erg je het meest en mag wat jou betreft van de buis af?



Hier patty brard en gordon en bo van erven dorens.

Ivo Niehe ben ik het meest allergisch voor. Als ik er per ongeluk een seconde langs zap raak ik al in paniek :shock: :hand:

Mag ik ook ALLE bekende Nederlanders zeggen :oops: Heb echt totaal niet van tv en erger me tegenwoordig echt rot aan een hoop van die presentatoren.

Maar met stip op nummer een Pa en zoon Bransteder :sick:

patty brard… camera verslaafd :silenced:



en pfff dries roelvink :hand: :silenced: :silenced:

beau van ervens dorens vind ik erg vervelend :sick:

midas dekkers :sick:



patty brard :sick:

@MamaMarianne wrote:

patty brard… camera verslaafd :silenced:



en pfff dries roelvink :hand: :silenced: :silenced:




:thumbup: Zelfde gedachte hier!!!

oh hoe heet die citroën reclame gast :sick: :sick: jeroen van koningsbrugge :sick: :sick:

@Angel & Luna wrote:

oh hoe heet die citroën reclame gast :sick: :sick: jeroen van koningsbrugge :sick: :sick:




die vind ik leuk

oh en martin gaus :sick:

@oessie wrote:

@Angel & Luna wrote:
oh hoe heet die citroën reclame gast :sick: :sick: jeroen van koningsbrugge :sick: :sick:




die vind ik leuk






Ooooh hij is juist zooooooo cute ! :inlove: Misschien omdat hij op mijn man lijkt haha :inlove: Hoe kun je hem nu niet leuk vinden ! Shame on you :naughty:

Patty Brard, Emile Ratelband, Ron Brandsteder, Marijke Helwegen… urghhh :snooty:

Paul Witteman :sick:

Mart Smeets :sick:

Femke Halsema :sick:

oja marijke helwegen :sick:

Philip Freriks… die man kan echt geen zin normaal uitspreken :roll: en altijd dat armpje als hij het nieuws verspreekt :sick: Als hij :sick: het nieuws doet, zit ik me groen en geel te ergeren en krijg ik er niets van mee :hand:

Gordon :sick:

Gerard Joling :sick:

Patty Brard :sick:

Nicolette van Dam (die moet niet presenteren :sick: )





En nog wel meer, het zijn altijd dezelfde koppen die je in elk programma tegenkomt.

Helga van Leur :hand:

Whaha, en dat vind ik nou juist weer super leuk aan Phillip Freriks :lol:



Ik vind Nicolette van Dam echt mega irritant…ze praat zó zepig.

@Tamma wrote:

Ik vind Nicolette van Dam echt mega irritant…ze praat zó zepig.




Die moet gewoon dom blondje blijven in voetbalvrouwen maar echt stoppen met presenteren :hand:

Eddy Zoey en dan vooral op de radio. Godzijdank doet hij dat in het weekend niet meer!