- Tooske Ragas (ik kan die stem echt niet aanhoren)
- Bridget maasland (ontzettend Nep)
- Sonja Bakker (wat een stem, dat ze haar niet naar een logopediste sturen snap ik niet)
- Inge de Bruin- toppiejoppie :sick:
- Gerard Joling (heeft maar een paar woorden in zijn repertoire- ik hou ervan, hilarisch, heb er de kracht niet voor en nog wat van die stomme dingen)
- Carlo Boszhard (En in het echt is hij nog erger dan op tv, ben 2x bij een tv opname van hem geweest, zodra de camera’s draaide was hij een hele andere man want zodra de camera’s uit gingen was het een groot chagrijn_
- Jorinde Mol (Die kan idd niet normaal praten)
- Albert Verlinde
@Mutsie86 wrote:
@kaboutertje wrote:Jaaaaaaaa Patty Brard, word ik echt spontaan ongesteld van, wat een vreselijk nep mens is dat!
Gordon deelt haar eerste plaats!
Maar ja Rick en Ron fiksteder kan ik ook niet uitstaan en ik las iets over goochel miep Sylvia hahaha YEP :mrgreen: herkenning! Heeeel irritant!
Tja wie heb je dan nog meer!
mijn man heeft een spuug hekel aan Martijn Krabbéen want vind je van het duo nederland in beweging hahaha!
Geert Wilders! Ook zo’n NOBODY! :thumbdown:
Ohhhhh heerlijk topic, ik ga helemaal los!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haha dus dat is het geheim!!! Moet ik toch maar eens langer naar Patty kijken :mrgreen: :mrgreen:
Haha, dat is wat ik ook meteen dacht :mrgreen: :mrgreen:
@Anneke wrote:
Oké, heb je even? :mrgreen:
- André van Duin, walgelijke vent. Hij schijnt een komiek te zijn, maar ik hoef nog niet eens te glimlachen als ik hem zie.
- Barend en van Dorp, en dan met name die kabouter met dat blokhoofd. Barend geloof ik…
- Fatima Moreiro de Melo (of iets in die geest).
- Inge de Bruin, need I say more…?!
- Victor Brands
- Leco van Zadelhoff
- Peter R de Vries
- Renate Verbaan
- Fabienne de Vries
- Emile Ratelband
- Quinnty Trustfull
- Carlo en Irene (er was een tijd dat ze nog leuk waren, maar hun gloriedagen zijn in mijn ogen al lang voorbij…)
- Sonja Bakker
- Vicky en Floris uit GTST
Ja ik ook aan allemaal!!! Maar het meeste nog aan de stem van SBS-6 en zo’n andere waarvan ik niet weet hoe die heet. Eigenlijk erger ik me aan iedereen op SBS 6, ik vind dat echt een über-flutzender!!!
@Barbara wrote:
@Danielle77 wrote:@Barbara wrote:@annemarietje wrote:barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:
nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....
Ze vertelde pas zelf in dat programma dat ze 24 met iemand samen zitten dat ze geen parkison heeft hoor.
Al vraag ik me af of dat echt zo is want het lijkt er wel veel op :think: .
nee weet ik, maar ik heb haar eens ontmoet tijdens een dineetje en toen kon ze er niet omheen, maar ze wil er niet echt voor uitkomen (maar ja, het wordt steeds duidelijker he...)
hmmm ben gisteravond bij tineke schouten geweest..die haar op niet mis te verstane wijze imiteerde compleet met trillen....tineke schouten en marijke helwegen kennen elkaar erg goed,en ik kan me niet voorstellen dat als ze echt parkinson heeft tineke haar ZO zou imiteren.
en anders heb ik me idd hard uitgedrukt,maar ik blijf haar toch irritant vinden,ookal trilt ze niet
maar ik blijf haar toch irritant vinden,ookal trilt ze niet
ja hoor, dat mag :-* :mrgreen: en ik ben het nog met je eens ook :mrgreen:
@annemarietje wrote:
@Barbara wrote:@Danielle77 wrote:@Barbara wrote:@annemarietje wrote:barbie helwegen met stip op 1…dat mens kan niet eens haar kop stil houden,zo trilt ze…volgens mij door een overdosis botox ofzo??? :sick:
nou, nou, ergeren aan haar vind ik ok, maar ze heeft de ziekte van parkinson, dus dit vind ik dan weer erg hard....
Ze vertelde pas zelf in dat programma dat ze 24 met iemand samen zitten dat ze geen parkison heeft hoor.
Al vraag ik me af of dat echt zo is want het lijkt er wel veel op :think: .
nee weet ik, maar ik heb haar eens ontmoet tijdens een dineetje en toen kon ze er niet omheen, maar ze wil er niet echt voor uitkomen (maar ja, het wordt steeds duidelijker he...)
hmmm ben gisteravond bij tineke schouten geweest..die haar op niet mis te verstane wijze imiteerde compleet met trillen....tineke schouten en marijke helwegen kennen elkaar erg goed,en ik kan me niet voorstellen dat als ze echt parkinson heeft tineke haar ZO zou imiteren.
en anders heb ik me idd hard uitgedrukt,maar ik blijf haar toch irritant vinden,ookal trilt ze niet
In het programma 24 uur met... zegt ze dat het een tremor is
En dat heb ik net opgezocht =
Een tremor is een voortdurende schudbeweging van één of meer lichaamsdelen en wordt veroorzaakt door een onwillekeurige contractie van spieren.
Oh nog eentje… Sylvie van der Vaart (of Meijs). Rahaaf :sick:
Jan mulder
@kaboutertje wrote:
Geert Wilders! Ook zo’n NOBODY! :thumbdown:
P'sies! Wat een schijnvertoning is dat!
Proest, Tinky Winky :lol:
Ik roep al jaaaaaren dat ik graag een keer zou willen stappen met Gordon, dat lijkt me z’on geweldig nachtje worden! Volgens mij heb ik de hele week daarna buikpijn van het lachen. :mrgreen:
Tooske en Nance :sick:
Wilfred Genee :sick:
en inderdaad ook tinky winky en aanhang :sick:
Giel Beelen :sick: :sick:
Zijn de teletubbies oorspronkelijk niet van Franse afkomst :think: :think:
Ellemieke Vermolen en Wendy van Dijk :sick:
Oh en Sylvie van der Vaart!
Weet je wie ik ook nog niet voorbij heb zien komen…Daphne Deckers!!!
:sick:
hier met stip op 1 p. de leeuw :sick:
patty offcourse
goor en joling zijn toppie :mrgreen: heerlijk kan ik echt voor gaan zitten :mrgreen:
fam. brandsteder (aka sniffie en snuiffie :lol: )
fam froger (aka de frekkels :mrgreen: ) en dan vooral ZIJ
andre van Duin…ach eigenlijk alle komieken zapp ik weg is niet aan mij besteed
hans kraay jr
voetbalpresentatoren ( wat een egotrippers zijn dat zeg)
carlo en irene ( wat iemand al zei… hun tijd is geweest…lang geleden)
och hoe heet ze ook alweer…zij presenteerde 1 tegen 100 :wall:
ach vast nog wel meer…maar die zijn niet blijven plakken in mijn geheugen zo erg waren ze :lol: :lol:
Ik moet erg lachen om jullie lijstjes.
De meeste deel ik echter niet. Sommige mensen die jullie noemen komen echt sympathiek op mij over en zeker niet irritant.
Ik vind Sonja Bakker een irritante stem hebben.
Waar ik me echt aan erger is Peter R de Vries. De manier waarop hij presenteert :sick: Die houding…brrr
En dan die blonde ‘popjes’ die denken dat ze kunnen presenteren. Yorinde Mol, Ellemieke Vermolen etc.
Linda de Mol en Paul de Leeuw vind ik juist wel leuke mensen. :mrgreen:
Patty Brard is best een leuk mens, maar oh wat een irritante houding heeft ze als ze bij Shownieuws zit :sick: