AAAAAAAAA ik weet het echt niet meer! help me ?

hartsikke bedankt allemaa, maar ik ren nu gelijk even langs de HA voor een nog gewone test, dus wish me luck :pray: :cry:

en ik kan de fotos wel sturen, maar dan doe ik dat later wel en ik ga nu toch naar de HA dus , maar zodra ik weer terug ben laat ik wat weten ;)!

xxxx

good luck!!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

SUCCES!!!

en het komt er op neer dat ik tƃĀ³ch moet wachten tot na mn ongi :wall:

tja, ik kon het gewoon niet uithouden :?

alleen wat ik zo rot vind is, dat ze bij de HA praktijk waar ik zit, zo onbehulpzaam als ik weet-niet-wat zijn :x

de vorige keren dat ik daar ben geweest was precies hetzelfde verhaal, er werd totaal niet gekeken naar je verhaal en ze zeggen dooleuk dat je dan pas over een maand (met een extreme noodsituatie) terecht kon en nu weer hetzelfde, ik verwachtte dat ze me misschien enigzins vragen zou (laten) stellen, maar nee hoor, ze ging helemaal nƃĀ©rgens op inā€¦alweer niet :shock:

dus, ik heb gelukkig steun van mn moeder en zij zegt ook dat ik gewoon moet wachten :slight_smile:

:pray:

:hug:

nou dan idd maar wachten tot na einde ongi en dan misschien weer testenā€¦eventueel met een digi testā€¦

@colle wrote:

nou dan idd maar wachten tot na einde ongi en dan misschien weer testenā€¦eventueel met een digi testā€¦

ja inderdaad :slight_smile:

maarre, even een domme vraag, maar wat is een digi-test :doh: :oops: ?

ik zat al te denken over zon bloedtestje, of is dat hetzelfde :think: ?

Een digi test, is een digitale test van clear-bleu. Daar staat met woorden op zwanger of niet zwanger

oh oke, misschien dat ik die dan moet proberen :?

:slight_smile:

laat ons wat weten! :smiley:

hey, het verhaal wat je typt komt me zo bekend voor!!

Luister: Ik had nog wat van die goedkope testjes in huis,

ik kreeg een bloeding en dacht dat ik ongi werd, maar was volgende dag weer verdwenen. Ik werd wat misselijk, en deed een testje, gooide na 3 minuten in de vuilnisbak want zag niets. Totdat ik een luier van melissa weggooide en dat ding in de prullenbak zag liggen. ik zag heeeell vaaaaag een streepje :shock: , dus nog zoā€™n testje gedaan en pas na een half uur een streepjeā€¦ heel licht hoor.

Ik werd gek van de spanning, dus heb ik die van clear bleu gehaald omdat daar gewoon opstaat zwanger of niet zwanger en ik was dus ZWANGER!!!

en hoe is het met je???

Je maakt ons allemaal heel nieuwsgierig hoorā€¦

Hopelijk is geen nieuwsā€¦ goed nieuws.

ik ben echt blij met jullie reacties, maar ik ben eventjes niet online geweest en komend weekend zal dat ook moeilijk worden, want ik heb pas slecht nieuws te horen gekregen over mn a.s. schoonvader, dus vandaar als ik even niet online ben sorry :frowning:

ik laat jullie in ieder geval zo snel mogelijk iets weten, maar helaas weet ik nog steeds nietsā€¦ik ben wel behoorlijk in spanning moet ik zeggen, want ik weet gewoon nog steeds niets en zoals ik al eerder zei, ik werd bij de ha. niet echt geholpen :wall:

maar goed, zodra ik iets weet dan laat ik het jullie gelijk weten :wink:

en van die tests, ik snap er echt niets meer van hoor, ben bang dat het dalijk een vroege mk is geweest ofzo (laat ik dus hopen van niet :pray: ) :?

xxxx

veel sterkte vwb je as schoonvaderā€¦

en hopelijk snel duidelijkheid vwb je ongiā€¦

dankjewel :slight_smile:

ben net weer naar de huisarts gegaan en 3 keer raden:

ik weet nog niets, maar zij heeft voorgesteld om (als er nog onzekerheid over is) volgende week ofzo nopg een testje te doen, verder nam ze me weer niet echt serieus , maar ze gaf ook de mogelijkheid dat ik misschien idd zwanger ben geweest maar dat ik een vroege mk heb gehad :cry:

maar goed, ik weet nog steeds niet veel nu en ik moet maar gewoon afwachten zucht

in ieder geval bedankt voor jullie steun :-*

:hug: :hug: :hug:

wat een k*t ha zeg!

lekker zegā€¦ben je nog niets wijzerā€¦

ik zou dan toch zelf nog een testje doenā€¦aan het eind van de weekā€¦

donderdag ofzoā€¦dan kan eventueel vrijdags nog langs je HAā€¦

moelijk hoorā€¦

ja ik ga gewoon zelf nog een testje doen :slight_smile:

en verdorie, moet ik nu gewoon opnieuw een afspraak maken voor al mn andere klachten waar ik al dik een jaar mee rond loop, want ā€œdat was minder belangrijkā€ volgens haar :shock:

dat is toch niet normaal -.-?

zucht, ik moest me net weer tegenhouden om niet even bij de kruidvat een test te gaan halen, want ik durf hem nog niet uit te voeren, mja toch wil ik het wel weten (en toch ook weer niet :wall: )

mja, ik zie wel :slight_smile:

wat me wel opvalt trouwens (ondanks de hoop die ik nog heb), ik heb steeds meer ā€œmenstruatie-buikpijnā€ gekregen om het zo maar te noemen, weetje wel, onder aan steken en ik krijg ook behoorlijk vaak nog die vieze pijn in de onderrug en mn tepels zijn nog iets anders van kleurā€¦

blijft dit altijd nog een tijdje na een mk,want bij mij moet dit (als het echt een mk was) al een dikke week geleden zijn?

of is dat ook weer bij iedereen verschillend en is er niks over te zeggen :/?

ik heb geen idee meisā€¦misschien moet je dat even in eenander topic vragenā€¦

maar ik zou ook eens kijken naar een andere HAā€¦want dit klinkt wel HEEL ongeinteresseerd (vast geen echt woord, maar wist het even niet anders te zeggen :? )

en ik had trouwens twee weken lang het idee dat ik ongi ging wordenā€¦al die standaart klachten zeg maarā€¦maar op mijn NOD bleek ik zwangerā€¦

resultaat is nu 26 mnd en ligt heerlijk te slapen in bed nuā€¦

maar goed als je echt een mk hebt gehadā€¦tja daar heb ik (gelukkig) geen ervaring meeā€¦

sterkte meis