AAAAAAAAA ik weet het echt niet meer! help me ?

is het omdat zij zegt daar wat te zien, of zien we daadwerkelijk wat???

@Beppie wrote:

Hmmmm :think:

Ik dénk een schaduw te zien maar ja…Lastig zeg!!!

Heb je eigenlijk veel ongi?

ja ik zal het zo nog es proberen , ik kan alleen niet goed met camera’s omgaan, maar wacht :stuck_out_tongue:

@colle wrote:

is het omdat zij zegt daar wat te zien, of zien we daadwerkelijk wat???

hmm jullie oordeel moet inderdaad niet vertroebelen door het mijne nee :?

jezus wat is dit lastig zuuuucht :roll:

wat zegt je vriend eigenlijk??? (wat ZIET je vriend bedoel ik daarmee)

hmm ik krijg het er echt niet betr op, sorry, ik heb het geprobeerd :?

dat betekent dus toch afwachten :cry:

he, dit is echt moeilijk zeg :?

@colle wrote:

wat zegt je vriend eigenlijk??? (wat ZIET je vriend bedoel ik daarmee)

mn vriend is er nu niet :cry:

en tot morgen wachten, dan is de test helemaal niet geldig en het enige wat hij te zeggen heeft is: " we gaan maar naar de HA"

dus dat steunt echt enorm ahum :?

mannen :wall:

vertel mij wat ja :roll:

maar ik ga hem dalijk wel helemaal gek bellen :twisted: :lol:

zo, hebben een van jullie nog slaaptips voor een enigzins goede nachtrust :mrgreen: ?

maarja, ik ga maar slapen, morgen er weer vroeg uit en zodra ik wat weet laat ik zsnel mogelijk wat laten weten :wink:

iig heeel erg bedankt voor het meekijken haha :smiley:

en weltrusten :-*

welterusten…

even wat warme melk drinken voor het slapen gaan???

een stukje lezen…

heel zachtejs een muziekje aan (die vanzelf na een uurtje uitgaat)

tot morgen :-*

Sterkte vannacht! :-*

Ik zie dus wel een streep …

maar ams je echt ongi bent kan het een vroege mk zijn :?

als je nog eens test zou ik dat even met ochtend urine doen :hug:

ik hoop dat je wat geslapen hebt :wink:

ja dat kan ook wat Vuegje zegt…

:think:

hoe is de nacht verlopen???

mn nacht was dus echt vreselijk =_=

en ik moest vanmorgen weg dus ik ben nu net pas weer terug,

vlak nadat ik van het forum weg was gegaan had ik mn vriend gelijk gebeld en al snel was er een duidelijker streepje te zien, ik heb er gelijk een paar fotos van (alweer :p) maar op de fotos is het weer onduidelijker dan in het echt, maar hopelijk zien jullie het beter.

ik zat ook al te denken aan een vroege mk, maar tegelijktijd zou het ook kunnen kloppen als het gewoon een pil bloeding was :pray: :pray:

maar hier de fotos:

ik hoop dat jullie het nu ook íetsje beter kunnen zien, maar ik zeg al, hier in het echt is het veel duidelijker…zal ik anders gewoon een afspraak bij HA maken, want hier word ik dus helemaal gek van zucht :frowning:

nog bedankt voor de steun hier btw, anders had ik gewoon echt niet geweten wat ik moest doen haha

het ziet er echt slecht uit hier, wacht, ik zal precies beschrijven wat ik hier zie:

ik zie de dus duidelijk het lijntje wat zegt dat de test gelukt is en ik zie in het vierkante hokje 2 hele dunne lijntjes (zeg maar het ‘begin’ en het ‘eind-lijntje’ alleen daartussen in is het een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje mini-piepe-klein beetje verkleurd, maar de 2 lintjes zag ik en zie ik best goed, alleen de camera is zó slecht dat die dat niet kan fotograveren :think:

ik zie in het midden ook wel wat blauw ja…

misschien toch verstandig om even langs de HA te gaan ja…

want wat moet je hier nou mee…

dit leverd alleen maar stress op…

gewoon even bellen en vertellen hoe en wat…

succes :mrgreen: :hug: :mrgreen:

ja ik denk dat ik dat ook even doe, haha, ik wilde net weer nieuwe fotos posten in de hoop dat je ze beter ziet, maar ik word hier alleen maar gek van :cry:

maar goed, dan ga ik nu meteen een poging doen om de HA te bellen :slight_smile:

en dankje :slight_smile:

Ik had vorige week ook licht positieve testen (voor m’n NOD getest) maar ben nu toch echt ongi geworden. En zwanger ben ik zeker niet meer.

Ik zou nog een paar dagen wachten, als de test dan nog positief is dan zou ik overleggen met de huisarts of verloskundige.

Knuffel :hug:

als je de fotos even origineel stuurt naar mij dan zal ik ze een beetje bewerken … ik verklein ze anders en dan zie je het mss beter! :-*

vuegen.barb@gmail.com

:hug:

Oh… en ik zie nu dat je een Kruidvat test hebt gebruikt?

Ik had precies hetzelfde resultaat.