AAAAAAAAA ik weet het echt niet meer! help me ?

sorry voor de titel, maar zo voel ik me nu dus op dit moment, nu zal ik even wat uitleg geven waarom ik me zo voel en of jullie me kunnen helpen ofzo :frowning: :

ik heb een paar dagen geleden een topic geopend met de vraag of zwangerschapsverschijnselen altijd heftig aanwezig zijn of niet en daar in heb ik mn klachten verteld en verteld van mn zwangerschapstest die negatief uitwees terwijl ik een week te vroeg ongesteld ben geworden (meest waarschijnlijke is dit een pil-bloeding omdat ik gestopt ben met de pil), iig:

net keek ik op een topic waar iemand fotos van een zwangerschapstest had geplaatst met de vraag of het iets betekende (er was na heel erg goed kijken een hƃĀ©ĆƒĀ©ĆƒĀ©l licht vaag streepje te zien en iedereen zei dus dat dit toch zwanger zijn betekende), dus in een keer schoot me iets te binnen (want ik had de zoveelste droom dat ik echt supervet zwanger was en ja, klinkt heel zweverig maar ik heb weleens vaker van die enge voorspellende dromen die serieus uitkwamen gehad :?): had ik wel goed genoeg gekeken o.O?!

dus wat doe ik (iets heel smerigs ik bereid jullie vast voor), ik ren als een gek naar het toilette, vis mijn oude zwangerschapstest van een paar dagen eruit en houd hem onder scherp licht en ik zie seiues en heeeeeeeeel vaag streepje!!

nu dus mijn vraag:

ik weet dat zwangerschapstesten maar 10 minuten geldig zijn,( maar van een nog oudere test die ik ooit heb gedaan weet ik dat hetzelfde resultaat van dat moment na vele dagen nog steeds hetzelfde was gebleven)

maar zou het echt waar kunnen zijn dat het nog steeds klopt van wat de test zegt?

want ik heb toen nl. niet die hele 10 minuten uit zitten staren naar dat ding, nog geen 3 minuten zelfs en ik zat niet in goed lichtā€¦

wat denken jullie :? ?

zou het echt kunnen zijn?

alvast bedankt voor jullie reactiesā€¦

PS: en nee, ik spaar mn testen niet voor het geval jullie zoiets gaan denken, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik die test er nog es uit heb gevist -__- :oops: :oops:

ik zou morgen zodra de winkel open is gewoon een nieuwe test halen en deze gelijk (thuis) gebruiken :mrgreen:

want deze is niet meer te vertrouwenā€¦

(al doet hoop leven ā€¦)

veel plezier deze nacht, hopelijk kan je slapen :mrgreen:

laat je het even weten???

Volgens mij stond er bij die van mij dat ie pas na x minuten een geldig resultaat geeft en een x min later niet meer :think:

Maar heb je de bijsluiter nog? Of weet je welk merk het was? Kun je het misschien googelenā€¦

Maar ik blijf voor je :thumbup:

hahha, ja van dat slapen zal vannacht weinig komen ben ik bang, aangezien ik nu al lig te knallen van de spannig :lol:

jezus , ik ben echt beniwued of ik het nog uithoud tot morgen, ik heb nog een test liggen, eergister gehaald en hij is nog niet gebruikt (nee duh :p), maar ik zei al in mn andere topic dat ik op dit moment ongi benā€¦

zal ik dan even een paar daagjes wachten voor de zekerheid of zal ik em nu, of morgenvroeg gelijk gebruiken :? ?

Ik heb weleens gelezen dat er na een dag opeens een streepje kan staan bij wel zwanger terwijl je het niet bent.

Je kunt beter morgen een nieuwe halen en nog eens testen!!! :-

En nee je valt me niet lastig met je pbā€™s :mrgreen: ik vind dat niet erg!!! :-

dankjewel :wink:

ja ik heb de buisluiter en ik weet dat het resultaat officieel niet meer geldig is, maar ik zei al, ik heb toen niet zo nauw gekeken en van een hele oude test weet ik nog dat exact hetzelfde resultaat er dagen later nog steeds precies zo uitzagā€¦dusā€¦ik ben echt zenuwachtig nu :confused:

@Eowyn wrote:

hahha, ja van dat slapen zal vannacht weinig komen ben ik bang, aangezien ik nu al lig te knallen van de spannig :lol:

jeeee , ik ben echt beniwued of ik het nog uithoud tot morgen, ik heb nog een test liggen, eergister gehaald en hij is nog niet gebruikt (nee duh :p), maar ik zei al in mn andere topic dat ik op dit moment ongi benā€¦

zal ik dan even een paar daagjes wachten voor de zekerheid of zal ik em nu, of morgenvroeg gelijk gebruiken :? ?

Dan kun je beter wachten tot je ongi weg is!!! :-*

Of morgen gewoon testen is die weer negatief dan kun je beter even afwachten!!!

dan zal ik wachten tot na de ongiā€¦

ik vermoed trouwens wel dat je nu gewoon ongi ben en niet zwanger (sorry)

je bent eerder gestopt met de pilā€¦dus wordt je ook eerder ongiā€¦

ben je heel licht ongiā€¦of is het ongeveer hetzelfde als anders???

bij licht ongi geef ik je meer kansā€¦

maar anders zowiezo even testenā€¦heb je duidelijkheid :wink:

spannend hoor :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Ik heb weleens gelezen dat er na een dag opeens een streepje kan staan bij wel zwanger terwijl je het niet bent.

Je kunt beter morgen een nieuwe halen en nog eens testen!!! :-

En nee je valt me niet lastig met je pbā€™s :mrgreen: ik vind dat niet erg!!! :-

oh gelukkig :slight_smile:

ja ik weet het en ik durf het ook niet te hopen, maar zoals ik al eerder zei, ik voel me zo ā€¦zwanger terwijl ik nog niet weet of het zo kan zijn enzo, ik weet het, maar ik voel me de laaste week zoals ik me nog nooit eerder heb gevoeld en die dromen die ik kreegā€¦

maar wat denken jullie, moet ik wachten met teseten tot na mn menstruatie?

of kan ik het ook nu al testen?

hahahaha je makt jezelf helemaal gek johā€¦

dan gewoon testen en morgen eventueel nog een keer :mrgreen: of na je ongi

Als ik in jou situatie zou zitten dan zou ik even afwachten.

Toen ik bij de eerste zwanger wilde raken stopte ik 2 weken na mijn ongi,dus ik gebruikte 2 weken de pil en stopte voordat ik de strip had afgemaakt,hierdoor werd ik weer licht ongi!!!

Ik stopte op 1 april,toen de vk terugrekende bleek dus dat ik op 7 april zwanger geraakt was :shock: erg snel dus :lol:

@colle wrote:

dan zal ik wachten tot na de ongiā€¦

ik vermoed trouwens wel dat je nu gewoon ongi ben en niet zwanger (sorry)

je bent eerder gestopt met de pilā€¦dus wordt je ook eerder ongiā€¦

ben je heel licht ongiā€¦of is het ongeveer hetzelfde als anders???

bij licht ongi geef ik je meer kansā€¦

maar anders zowiezo even testenā€¦heb je duidelijkheid :wink:

spannend hoor :mrgreen:

ja maar ik was gestsopt met de pil in de zin van, dat ik nog helemaal niet klaar was met de pillenstrip, ik was een dikke week te vroeg en ik had daarvoor allemaal die rare klachten en toen ik terug had gerekend had ik ook de pil niet genomen tijdens mn vermoedelijke ovulatie en ik heb toen de hele tjd onveilig seks gehad

maar ik ben anders ongi geworden dan andersā€¦bij mij is het al jaren zo ā€œeerst een heel klein beetje bruin en daarna een lading dik rood , maar deze keer was het zo verschrikkelijk bruin en behoorlijk veel, echt raar, dus ik dacht"hmmā€¦ongiā€ todat mn vriend het zag en hij vond het superraar want dat had hij nog nooit zo bij mij gezien (en zoals ik al in het andere topic noemde, als mn vriend iets opvalt, dan is er echt iets anders :lol: )

zo he speedy consales :mrgreen: das een hele rappe HAHAHA

@colle wrote:

hahahaha je makt jezelf helemaal gek johā€¦

dan gewoon testen en morgen eventueel nog een keer :mrgreen: of na je ongi

ja ik maak mezelf inderdaad gek haha

maar nu durf ik dus niet te testen, want dalijk geeft hij weer negatief aan en dan ben ik nog steeds nergens:(

want als ik het goed heb is dit gewoon echt een pil bloeding zoals ik zei, dus misschien dat die onder invloed van die nep-mestruatie negatief aan gaat gevenā€¦aaaaaaaaa!

*oke, rustig ademhalen en koel blijven 8) *

@colle wrote:

zo he speedy consales :mrgreen: das een hele rappe HAHAHA

tja, de zenuwen he :oops: ik kan het niet helpen :shifty: :mrgreen:

tja je ongi verhaal is ook een beetje ā€˜raarā€™ zeg maarā€¦ ik weet eigenlijk niet eens hoe mijn ongi verlooptā€¦ maar je lijf kan rare dingen doen hoorā€¦ ongi klachten en zwanger klachten kunnen veel op elkaar lijkenā€¦

tjonge dan zou ik gewoon (nou ja gewoonā€¦) proberen te wachten tot na de ongi tochā€¦ ( als ik dat vol zou houdenā€¦)

moeilijk :think:

tja, ik weet het, het is allemaal maar raar :think:

poeh, ik ben benieuwd hoe mn nacht gaat verlopen haha :lol:

dan zou ik als ik niet kan slapen, vriendlief ook maar wakker houden :wink: :oops: :mrgreen:

ohja dat zal wel :stuck_out_tongue:

trouwens, ik heb net toch de test gedaan en de 10 mintuen zijn voorbij en ik denk (ik durf het niet met alle zekerheid te zeggen) dat ik toch iets zie :shock:

ik heb het ook even opgezocht en ik las reacties van mensen die pas na anderhalf uur of later pas een streepje zagen, maar daar viel ook weinig over te zeggen want er waren er een paar wel zwanger, maar ook weer een paar niet ondanks het streepje, dus dat zegt nog niets eigenlijk :think:

maar ik ga zo nog even kijken, want ik ben bang dat ik zo gefocussed ben op een streepje, dat ik misschien gewoon overal wel streepjes zie :oops: