Ik denk dat het van persoon tot persoon verschilt hoe een miskraam verloopt. Ik zelf had geen buikpijn meer na het bloedverlies. Vervelend joh.
Waarom doe je niet nog een testje?
ja is heel vervelend
nou, ik durf niet (wat ben ik toch een schijterd, ik weet het :p), maar de ha had me geadviseerd (ja ze kon toch nog een advies geven) te wachten tot mn ongi en als er toch onzekerheid zou zijn dan volgende week een testje doen :?
bleeh…ik weet niet meer hoe ik me moet voelen door al die onzekerheid, maar ik wacht maar gewoon nog en ik heb nog steeds de hoop ergnes heel stiekem
Eowyn, vraagje, op hoeveel dagen zit je nu ?? en in welke mate heb je “bloedingen” gehad? ik kan niet zo volgen in het hele verhaal, en heb nu mijn moed bijeen geraapt om het even te vragen.
grtz
kk
goed dat je het vraagt
ik heb ongeveer een week gebloed en mn bloed was anders dan een normale bloeding.
het is misschien alleen een pilbloeding geweest (omdat ik iets van 3 dagen de pil niet had genomen), waardoor ik een dikke week eerder ongi werd dan dat ik het had moeten zijn, maar het bloed was wel anders, want (ik bloed wel heel erg veel altijd) normaal gesproken begint het met een klein beetje bruin en alsnel verandert dat in hele dikke vieze donkerrode klodders (ja sorry, ik kon het niet onsmakelijker maken :oops: ), maar deze keer was er de eerste 2 (misschien 3?) dagen héél erg extreem veel bruin bloed en daarna ging dat over op lichtrood en het was niet weinig maar wel minder dan wat ik normaal bloed zeg maar…
het was echt een andere bloeding dan normaal in ieder geval :?
ik hoop voor je dat het een inestelingsbloeding is geweest
ik hoop met je mee
ik was wel echt bang, want ik voelde plots mn borsten niet meer enzo, maar nu weer wel, dus dan ga je je stiekem toch vanalles zitten te bedenken…maar goed, ik hou mezelf gewoon rustig en vooral neutraal en ik ga gewoon geduldig mn ongi afwachten, dan heb ik denk ik de meesete zekerheid :?
maar kan het ook normaal zijn dat als je net zwanger bent(of een miskraam hebt), dat je dan ook af en toe vreemde “pijntjes” op de plaats van je eierstok(ken) voelt?