nog 8 dagen of niet???
moet je nu ook extra veel drinken???
lekkere bietensap enzo? :sick:
nou ik vind het knap hoor!
ben je niet licht in je hoofd inderdaad, met zo weinig kalorieën? want dat doet bij mij altijd de das om met dieten.
ben eigenlijk best wel geinteresseerd naar hoe en wat eigenlijk
@colle wrote:
nog 8 dagen of niet???
moet je nu ook extra veel drinken???
lekkere bietensap enzo? :sick:
GATVER!!! nee gelukkig niet…
2 liter water, maar bij welk dieet moet dat niet. Verder mag ik aan drinken allen maar koffie en thee en crystal clear… :sick:
en wat voor injecties kreeg/krijg je dan???
@pluutje wrote:
en wat voor injecties kreeg/krijg je dan???Ja, ze heeft mijn vraag genegeerd (ben dus bang dat het toch HCG injecties zijn )
Jemig wat een reacties, zeg!
Ik volg het south beachdieet, wat inhoud dat je koolhydraat arm en mager eet en zeker in de eerste fase, die twee weken duurt, val je veel af. Ongeveer een kilo of 5, daarna voeg je langzaam koolhydraten toe en val je ongeveer 0,5 tot 1 kg af per week. Bij mij is er nu na 1,5 week 4,5 kilo af.
Bij dieeten met koolhydraatbeperking is zijn dit soort getallen helemaal niet ongewoon.
Persoonlijk geloof ik niet zo in het effect van die injecties. Volgens mij krijg je dat met alleen dat voedingspatroon ook voor elkaar, maar 9 kilo minder is echt een super gevoel, denk ik!
Succes verder
de sb kon ik al niet volhouden…
ik moet brood eten op een dag…(alleen wat minder dan ws…)
@Elka wrote:
Jemig wat een reacties, zeg!
Ik volg het south beachdieet, wat inhoud dat je koolhydraat arm en mager eet en zeker in de eerste fase, die twee weken duurt, val je veel af. Ongeveer een kilo of 5, daarna voeg je langzaam koolhydraten toe en val je ongeveer 0,5 tot 1 kg af per week. Bij mij is er nu na 1,5 week 4,5 kilo af.
Bij dieeten met koolhydraatbeperking is zijn dit soort getallen helemaal niet ongewoon.
Persoonlijk geloof ik niet zo in het effect van die injecties. Volgens mij krijg je dat met alleen dat voedingspatroon ook voor elkaar, maar 9 kilo minder is echt een super gevoel, denk ik!
Succes verder
South beach dieet,denk dat ik maar es ga snuffelen op google

Maar vind het zeker knap hoor,9 kilo!!!

Karienepien, meid ik vind het super voor je dat je zoveel afgevallen bent en ik hoop dat je straks goed op gewicht kan blijven.
Oh ennuh het is toch Conny i.p.v. Corry???
:-* Gismo
heb het even opgezocht,
MEDI-LINE SPECIAL
SPECTACULAIR AFVALLEN MET BEHULP VAN MINIPRIKJES
WERKING
Medi-Line Special biedt een resultaatgerichte aanpak bij het afslanken, waarbij gewichtsverlies en afname van het vetweefsel het doel is. In een relatief korte periode van 3 of 6 weken wordt gestreefd naar een respectievelijk gewichtsverlies van 6 Ã 9 kilo of 10 Ã 15 kilo. Deze nieuwste methode wordt ondersteund door een dieet en voedingssupplementen. Onze miniprikjes zorgen ervoor dat plaatselijk vet als het ware oplost. Daarbij moet je denken aan typisch vrouwelijk vet op heupen, billen, rug en buik.
COSMETISCH
De prikjes worden gegeven door een van onze artsen of een van onze hiervoor speciaal opgeleide voedingsdeskundigen. Daar het niet om liposuctie gaat heeft het niets met plastische chirurgie te maken, omdat de miniprikjes de afbraak van de cellen stimuleren en je eigen lichaam het vetprobleem oplost en afvoert.
PRIKJES
Deze succesvolle afslankmethode is al jaren bekend in de Verenigde Staten. Het is een uniek concept en de Clinic for Injectables is de enige in Nederland waar het voor vervaardigd wordt. De prikjes hebben niets te maken met de omstreden HCG kuur, of de vroegere Meso Therapie. De Medi-Line Special bestaat uit biologische bestanddelen, die iedereen kan verdragen en geen enkel gevaar met zich mee brengen, omdat het een biologisch afbreekbaar product betreft. De miniprikjes zijn geheel pijnloos, omdat er een zeer dun naaldje gebruikt wordt en omdat er in het vetweefsel gespoten wordt.
CONTROLE
Gedurende de kuur komt u elke week terug naar de Clinic for lnjectables voor uw wekelijkse gewichtscontrole. Tijdens deze afspraak krijgt u weer voldoende voedingssupplementen mee naar huis voor de komende week en worden de prikjes weer toegediend. Na het beëindigen van de Medi-Line Special afslankkuur heeft u nog 5 controle behandelingen tegoed. Deze afspraken zijn er dan juist voor, om te controleren of u het behaalde resultaat weet te behouden. Indien u nog meer vet op de plaatselijke zones wilt verliezen, is het alleen in de nabegeleiding mogelijk de prikjes los te verkrijgen.
EFFECT
De hoogwaardige producten en behandelingen van Medi-Line Special zijn 100% op resultaat gericht. De Medi-Line Special afslankkuur heeft 1 doel: het realiseren van het streefgewicht en het behouden hiervan. Wanneer u deze afslankkuur naar volledigheid heeft gevolgd, is de Clinic for lnjectables ervan overtuigd dat de behaalde resultaten behouden kunnen worden, indien u zich aan het voedingspatroon houdt.
Ik geloof er niet in dat dit gezond is, maar als het jou helpt. mijn zegen heb je. Hopelijk heb je dan snel en langdurig je streefgewicht.
Ikzelf ben met herbalife bezig, ook een middel dat voor en tegenstanders heeft. Maar ik voel me er goed bij en dat telt.
Nou het heeft gelukkig niets met de HCG injecties te maken dus ik ben weer blij :lol:
Maar ik voel me er goed bij en dat telt.
Dat is denk ik DE zin waar het om draait lijkt me!!!
Zolang je je er goed bij voelt.... :wink:
Noui is geen domme meid, ze weet echt wel wat de eventuele 'gevaren' hiervan kunnen zijn (jojo-en, terugval etc) dus lijkt me niet dat we in haar HAPPY-topic daarover hoeven te praten :wink:
@noui wrote:
voor meer info mag je me natuurlijk pb-en, maar als ik ook maar iets van negatieve reactie zie op mijn manier van dieten, zal ik dit topic sluiten. Ik wilde graag mijn enthousiasme delen… voor krituiek mag je me aanvallen op het discussieforum… alsof ik daar dan aan zou meedoen! :roll:
ben echt pislink!
:roll: Prima hoor, wat je doet. En fijn dat je er zoveel mee afvalt. Niet erg gezond, maar dat was jezelf ook al opgevallen…Maar dat je geen ‘ook maar iets van negatieve reactie’ wenst, vind ik idioot. We mogen je alleen maar toejuichen dus? Dan moet je een mailtje sturen naar je vrienden of zo, en geen topic openen op een openbaar forum…
MEDI-LINE SPECIAL
SPECTACULAIR AFVALLEN MET BEHULP VAN MINIPRIKJES
WERKING
Medi-Line Special biedt een resultaatgerichte aanpak bij het afslanken, waarbij gewichtsverlies en afname van het vetweefsel het doel is. In een relatief korte periode van 3 of 6 weken wordt gestreefd naar een respectievelijk gewichtsverlies van 6 Ã 9 kilo of 10 Ã 15 kilo. Deze nieuwste methode wordt ondersteund door een dieet en voedingssupplementen. Onze miniprikjes zorgen ervoor dat plaatselijk vet als het ware oplost. Daarbij moet je denken aan typisch vrouwelijk vet op heupen, billen, rug en buik.
COSMETISCH
De prikjes worden gegeven door een van onze artsen of een van onze hiervoor speciaal opgeleide voedingsdeskundigen. Daar het niet om liposuctie gaat heeft het niets met plastische chirurgie te maken, omdat de miniprikjes de afbraak van de cellen stimuleren en je eigen lichaam het vetprobleem oplost en afvoert.
PRIKJES
Deze succesvolle afslankmethode is al jaren bekend in de Verenigde Staten. Het is een uniek concept en de Clinic for Injectables is de enige in Nederland waar het voor vervaardigd wordt. De prikjes hebben niets te maken met de omstreden HCG kuur, of de vroegere Meso Therapie. De Medi-Line Special bestaat uit biologische bestanddelen, die iedereen kan verdragen en geen enkel gevaar met zich mee brengen, omdat het een biologisch afbreekbaar product betreft. De miniprikjes zijn geheel pijnloos, omdat er een zeer dun naaldje gebruikt wordt en omdat er in het vetweefsel gespoten wordt.
CONTROLE
Gedurende de kuur komt u elke week terug naar de Clinic for lnjectables voor uw wekelijkse gewichtscontrole. Tijdens deze afspraak krijgt u weer voldoende voedingssupplementen mee naar huis voor de komende week en worden de prikjes weer toegediend. Na het beëindigen van de Medi-Line Special afslankkuur heeft u nog 5 controle behandelingen tegoed. Deze afspraken zijn er dan juist voor, om te controleren of u het behaalde resultaat weet te behouden. Indien u nog meer vet op de plaatselijke zones wilt verliezen, is het alleen in de nabegeleiding mogelijk de prikjes los te verkrijgen.
EFFECT
De hoogwaardige producten en behandelingen van Medi-Line Special zijn 100% op resultaat gericht. De Medi-Line Special afslankkuur heeft 1 doel: het realiseren van het streefgewicht en het behouden hiervan. Wanneer u deze afslankkuur naar volledigheid heeft gevolgd, is de Clinic for lnjectables ervan overtuigd dat de behaalde resultaten behouden kunnen worden, indien u zich aan het voedingspatroon houdt.
quote]
Nou snap ik waarom je zo veel af valt!
Die injecties breken dus je vetcellen af(of de inhoud:vet)
Dat verklaart een hoop!
Neem aan dat het geen goedkoop dieet is....wist niet eens dat het hier kon!
Ik wens je veel succes ermee,hoop dat je je streef gewicht haalt en behoud!!
@Suuus wrote:
@noui wrote:voor meer info mag je me natuurlijk pb-en, maar als ik ook maar iets van negatieve reactie zie op mijn manier van dieten, zal ik dit topic sluiten. Ik wilde graag mijn enthousiasme delen… voor krituiek mag je me aanvallen op het discussieforum… alsof ik daar dan aan zou meedoen! :roll:
ben echt pislink!
:roll: Prima hoor, wat je doet. En fijn dat je er zoveel mee afvalt. Niet erg gezond, maar dat was jezelf ook al opgevallen…Maar dat we je geen ‘ook maar iets van negatieve reactie’ wenst, vind ik idioot. We mogen je alleen maar toejuichen dus? Dan moet je een mailtje sturen naar je vrienden of zo, en geen topic openen op een algemeen forum…
:lol: :thumbup:
Het gaat wel om de hcg.
Karien heeft dit ook een aantal jaren geleden gedaan…meerdere van onze vrienden trouwens. Ze is toen goed afgevallen en gezond gebleven. Gedurende de jaren en gedurende Maud tikken de kilootjes weer aan.
Nadat Karien zich hier compleet vol had zitten schranzen en zuipen met oud en nieuw (forgive me :lol: ) en ze weer begonnen.
Ik ben er zelf ook geen voorstander van en dat weet ze. Maar ze is er zelf gelukkig mee.
Anderzijds Karien…je kunt dit soort reacties hier verwachten he meid…
kom je snel met je skinny lijf in ons nieuwe paleisje kijken???
meid wil je niet aanvallen hoor maar hoop dat ik het mag zeggen … :shifty:
Allereerst wil je even :dance: :dance: :dance: :dance: voor de kilo`s die je al kwijt bent … Vind het super knap dat je het kan en volhoud!!!
Verder vind ik het alleen slecht dat de kiloos er zo snel af vliegen :shifty:
Het lijkt mij niet echt een makkelijk dieet … enne makkelijk vol te houden helemaal niet … voor mij zou het als een marteling van je eigen lichaam aanvoelen …
Maar vind het knap van je dat je zo doorzet !!! :-*
ik vind jouw reactie zo ontzettend overdreven zeg…
zelfs als er kritiek kwam, was die volkomen oprecht en alleen maar positieve bedoelingen… uit bezorgdheid om jouw gezondheid…
je valt af, zet niet erbij hoe en wat en dan schrikken mensen er wel van hoor… om dat vervolgens te eisen dat er alleen maar positieve reacties mogen komen :roll: nou wat valt me dat tegen van jou, bah…
misschien had je eerst een die anderhalve dag moeten nadenken om jouw reactie op een normale manier te formuleren… wij hebben het nl ook op een normale manier gebracht…
en dan die rode letters, dik gedrukt… en ik dacht dat ik een drama-queen was… nee hoor, jij staat duidelijk op nr 1…
@faizaa wrote:
ik vind jouw reactie zo ontzettend overdreven zeg…
zelfs als er kritiek kwam, was die volkomen oprecht en alleen maar positieve bedoelingen… uit bezorgdheid om jouw gezondheid…
je valt af, zet niet erbij hoe en wat en dan schrikken mensen er wel van hoor… om dat vervolgens te eisen dat er alleen maar positieve reacties mogen komen :roll: nou wat valt me dat tegen van jou, bah…
misschien had je eerst een die anderhalve dag moeten nadenken om jouw reactie op een normale manier te formuleren… wij hebben het nl ook op een normale manier gebracht…
en dan die rode letters, dik gedrukt… en ik dacht dat ik een drama-queen was… nee hoor, jij staat duidelijk op nr 1…![]()
Helemaal mee eens! Perfect verwoord! :thumbup:
Karien, natuurlijk is het geweldig dat je afvalt, dat is wat je toch graag wilt ? En ik lees dat je het al eens eerder op deze manier hebt gedaan en dat is je goed bevallen. Jouw lijf, jouw beslissing.
Maar, als je het zo op het een forum (de huiskamer is bovendien voor iedereen toegankelijk )wilt delen, dan kun je verwachten dat mensen hier op verschillend op reageren. Er zijn mensen die je alleen maar een :thumbup: geven maar er zijn ook mensen (waaronder ondergetekende) die zich zorgen maken over het tempo waarop je de kilo’s kwijt raakt.
Gezien je post reageer je ook op mij waarin ik me verbaas over de 0.5 kilo per dag, dat is toch niet zo raar ? Het is buitengewoon veel. Ik reageer ook allerminst negatief of belerend op je. Maar ook al deed ik dat wel, je plaatst een topic, dan mag iedereen daar toch op reageren zoals hij of zij wil ? Niet iedereen denkt hetzelfde. Respect werkt 2 kanten op. En ieder zijn of haar mening. Dat is mÃjn mening.