ow, ik MOET echt even mezelf een publiekelijk schouderklopje geven…
ik ben sinds 1 januari 9,5 kilo afgevallen…
ik wordt weer net zo slank als toen ik trouwde… ahum :oops:
maar goed… ik ben hardstikke trots en blij en joepie en…
nu nog zo houden he… :roll:
groetjes Karien
Wat goed!!
:thumbup:
Wat goed zeg :thumbup:
Hartstikke goed Karien !! :dance:
:thumbup: goed zeg
:dance: :dance: Fotooooooooo!!!
:dance: :dance: :dance:
hartstikke goed zeg!! :thumbup: :thumbup:
Wat goed zeg. Maar 8,5 kilo in 17 dagen is wel heeeeel snel. Wat is dat voor turbo dieet?
Ik zal wel erg sceptisch zijn maar het lijkt mij erg ongezond. :naughty:
Tenzij Karien gewoon nu bloot op de schaal is gaan staan en de vorige keer met veiligheidsschoenen, motorhelm etc etc. :think:
Of ze bedoelde 1 januari 2006 in dat geval is het heel netjes en verantwoord. :thumbup:
Oei… ja heel fijn natuurlijk 8,5 kilo… maar in die 3 wkn? Dat kan niet gezond zijn toch? :oops:
Ik sluit me bij ruud aan, lijkt me erg veel in 3 weken… :think:
Maar welk crashdieet heb je gevolgd?
Met een goed dieet kan je dit niet bereiken in 3 weken(laat staan dat het gezond is)
@ruud wrote:
Ik zal wel erg sceptisch zijn maar het lijkt mij erg ongezond. :naughty:
Tenzij Karien gewoon nu bloot op de schaal is gaan staan en de vorige keer met veiligheidsschoenen, motorhelm etc etc. :think:
Of ze bedoelde 1 januari 2006 in dat geval is het heel netjes en verantwoord. :thumbup:
2oo7 kan ook nog…
2kilo per maand is ‘normaal’ Maar in het begin gaat het vaak oo heel snel, omdat je dan vooral veel vocht verliest. En het net aangevreten vet kan ook makkelijk weer weg.
Meestal blijf je dan na een aantal weken weer een tijdje steken op een bepaald gewicht, of je komt zelfs weer wat aan.
Dit, als je een ‘normaal’ dieeet volgt, 1500 cal. gevarieerd en minimaal een half uur bewegen per dag en min. 2 liter water.
Als je te zwaar bent verbruik je in zitstand al meer dan die 1500 cal, dus dan val je wel af.
Ik bedoelde ook 2007 sorry. (2008 is nog zo vers)
Hmmmm…
2007 zou kunnen
Ik doe een 1000 cal dieet en beweeg flink,toch val ik maar gemiddeld 1 kg per week af.
Ik vind het eigenlijk wel jammer wat hier gebeurd.
Iemand is enthousiast over het afvallen. En nu wordt er toch in mijn ogen wat negatief gereageerd. Dat vind ik gewoon jammer.
Gefeliciteerd met het verloren gewicht!!! :dance:
Maar… :oops: … let alsjeblieft wel op dat je niet in dit tempo door blijft gaan… dan ben je je gewicht wel kwijt, maar dan gaat alles hangen, omdat je vel het niet snel genoeg strak kan trekken. Is alleen maar als positieve tip bedoeld en ik weet niet wat je start en streef gewicht is… maar als ik heel snel zou afvallen… ben ik de pineut… kan ik mijn boobs oprollen :lol:
Ik wil er ook graag behoorlijk wat kilo’s vanaf… maar moet nog even bedenken waarmee ik dat ga doen… heb een heel mooi 10 weken plan liggen, maar ik wil niet 20kg in 10 weken kwijt (zal ook nooit lukken denk ik) Dus dan doe ik er maar 2 jaar over hihi :roll: :lol: