9 kilo afgevallen! ik blij! en dat wil ik graag zo houden

@Danielle_M wrote:

Ik vind het eigenlijk wel jammer wat hier gebeurd.

Iemand is enthousiast over het afvallen. En nu wordt er toch in mijn ogen wat negatief gereageerd. Dat vind ik gewoon jammer.

Niet negatief,maar meer in de trant van het is niet echt gezond voor je.

Vind het heel goed van dr hoor!!!

maar het is net wat Broekie zegt,als je zoveel ineens afvalt,dan komt het er vaak dubbel aan.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Knap hoor meid!

Als jij je er maar lekker bij voelt! :-*

@Danielle_M wrote:

Ik vind het eigenlijk wel jammer wat hier gebeurd.

Iemand is enthousiast over het afvallen. En nu wordt er toch in mijn ogen wat negatief gereageerd. Dat vind ik gewoon jammer.

Daniëlle, je zou het ook andersom kunnen benaderen want hoewel het super is om af te vallen en op je streefgewicht te gaan komen is het natuerlijk ook zaak om daarna er op te blijven. Ook wil je graag op een zo gezond mogelijke manier afvallen.

ik ken Noui een beetje en vind het een supermeid, dus wil ik het ook graag laten merken als ik een beetje bezorgd ben. Ik bedoel het dus juist heel erg positief. Alleen benader ik het op een andere manier als jij. :wink:

Goed hoor… :thumbup:

Even voor de anderen: ik heb vorig jaar gelijnd voor het eerst in mijn leven… De eerste week viel ik al 5 kilo af, was alleen vocht dat ik kwijt was en daarna 1/2 tot 1 kilo per week…

Dus het kan wel hoor zoveel in zo’n korte tijd…

gr patricia

Ik hoop dat Noui weet dat we het alleen maar goed bedoelen… :frowning:

Ik ben zelf nl ook eens heel snel afgevallen en dat heeft toen bij mij niet gewerkt en ik kreeg dan ook allerlei kwaaltjes… Vandaar dat ik het erbij zeg… :angel: Bedoel het absoluut niet verkeerd… en ik vind dat ze er zeker trots op mag zijn… Ze zal zelf wel goed weten of ze het goed aanpakt… dus misschien komt onze ‘bezorgdheid’ een beetje betuttelend over… Maar nogmaals, dat is absoluut niet zo bedoeld…

Goed zeg!ben net als de rest ook benieuwd hoe je het hebt gedaan?

Sjee, 8,5 kilo in 18 dagen :o Is dat fysiek echt mogelijk ? Dat is bijna een halve kilo per dag. Gefeliciteerd natuurlijk ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent ermee !

Toch vraag ik me wel af of het niet veel vocht is wat je ook kwijt bent. Je bent eigenlijk een beetje gecrashed.:wink: Hoe heb je het voor elkaar gekregen ? Heb je wel een normaal eetpatroon aangehouden ? Want daar ontkom je uiteindelijk niet aan. Je lijf moet wel weer omschakelen en vaak is je lichaam dan vreselijk in de war.

Ik heb gesonjabakkerd en daar val je ook in het begin heel snel af. Dan even stabiel, (denk je het gaat niet goed meer!) en dan ga je weer afvallen, maar iets langzamer.

Ik weet niet wat je doet Noui (voor dieet)? Maar knap hoor, dit houdt de moed erin! :dance: Zet 'm op, straks gaat het vast iets rustiger maar dit ben je mooi vast kwijt.

Ik ben ook zo blij met mijn 12 kilo eraf, je voelt je gewoon weer meer jezelf. Bij mij is het echt hetzelfde gegaan, en nu eet ik sinds een maand of 2 weer normaal maar nog geen kilo erbij.

goed zeg!!

Hoe heb je dat gedaan? Ga ik ook proberen dan :smiley:

Goed joh :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:dance: :dance: :dance: :dance:

God zij dank lees ik dit allemaal nu pas, na anderhalve dag. Inderdaad is het niet heel leuk wat jullie hier doen, en bezorgdheid spreek je op een andere manier uit ipv van deze :naughty:

Dat plaatje staat in mijn ogen in ieder geval voor stoute karien. Gelukkig is er iemand zo lief geweest het voor me op te nemen en zijn er een aantal geweest die hun uitspraken hebben verduidelijkt. Toch echt niet leuk!!! Let es op wat je schrijft, mensen! :evil: open desnoods een topic bij het discusiieforum hierover, maar ga mijn enthousiasme niet verzieken…

En ja, ik ben 18 dagen bezig en ja het is ondertussen 9 kilo, dus ja het is 0,5 kilogram per dag en nee het niet gezond! Maar wel fijn!

Ik volg een dieet in een privekliniek (Corry Breukhoven) en heb dus goede begeleiding. Mijn bloeddruk wordt gecontroleerd, mijn suikerwaarden en de medicatie die ik krijg is gewoon veilig. Ja het gaat met behulp van injecties en nee jullie zijn hier vast fel op tegen. IK heb hiervoor gekozen,IK wil graag afvallen en slank en gezond blijven, en IK zorg ervoor dat ik niet dood neerval.

Na de kuur van 26 dagen krijg ik een vervolg dieet van 6-9 weken om mijn lichaan onder strenge controle weer te laten wennen aan koolhydraten. Deze neem ik op dit moment minimaal (500kc per dag)./ Ik eet geen brood, aardappels, rijst of pasta, geen fruit en minimaal mager vlees of vis. Verder onbeperkt groente.

voor meer info mag je me natuurlijk pb-en, maar als ik ook maar iets van negatieve reactie zie op mijn manier van dieten, zal ik dit topic sluiten. Ik wilde graag mijn enthousiasme delen… voor krituiek mag je me aanvallen op het discussieforum… alsof ik daar dan aan zou meedoen! :roll:

ben echt pislink!

Beetje raar, misschien zijn de mensen wel gewoon bezorgd. Hier raak ik dan weer geirriteerd van. :think:

:roll:

:roll:

ik ben gewoon jaloers!!! :mrgreen: :mrgreen:

Twee weken Sonja Bakkeren levert me alleen honger op en amper 2 kilo eraf!

You go girl!!!

Ik vind het knap dat je zoveel bent afgevallen, maar dit zijn toch niet die HCG injecties waar veel moeders hun best voor doen om urine in te laten zamelen bij MvM want daar ben ik dus wel fel op tegen.

Ik zelf heb 4x mee gedaan met mvm en ik heb elke keer gevraagd of ze al wat kunnen doen tegen het “illegaal” gebruiken van die HCG injecties maar helaas kan mvm daar niets tegen doen als artsen of instellingen die, die hcg injecties gewoon voorschrijven.

Als het andere injecties zijn dan ben ik wel benieuwd wat voor spul dat is want dan lijkt me dat ook wel wat als ik straks ben bevallen en klaar ben met het geven van borstvoeding.

En ik ben ook wel benieuwd hoevaak je per week bent gaan sporten? Want als je veel afvalt moet je veel spieren trainen heb ik altijd begrepen?

toch knap hoor…al 9 kilo kwijt… :clap:

voel je je niet licht in je hoofd, omdat je alleen maar groente eet???

moeilijk hoor…wel knap…

lijkt me alleen heel eng injecties ervoor krijgen… :shifty:

(bang voor naalden… :oops: )

ga zo door…hopelijk bereik je je einddoel en kan je erop blijven hangen

(op dat gewicht dan he…)

sporten??? das een heel vies woord… daar doe ik niet aan…

trouwens… geloof me, met 500 calorieen op een dag kun je echt niet sporten…

:dance:

@colle wrote:

toch knap hoor…al 9 kilo kwijt… :clap:

voel je je niet licht in je hoofd, omdat je alleen maar groente eet???

moeilijk hoor…wel knap…

ja echt wel......maar dat negeer ik... ik tel de dagen al af! :dance:
daarna wordt het makkelijker hoop ik: 'gewoon' sonja Bakkeren zonder brood en aardappels