Ik vind het inderdaad ook een beetje een vreemde reactie van Noui… Als je zoveel afvalt in zo weinig tijd, dan is het logisch dat mensen willen weten hoe dat precies zit qua dieet, gezondheid, enz. Wil iedereen zoiets niet, als dat qua gezondheid verantwoord is? Ik denk dat de meeste reacties dan ook uit nieuwsgierigheid waren en deels uit bezorgdheid misschien.
Als het mbv HCG-injecties gaat, dan heb ik daar wel een heel eigen mening over. Ik denk dat de urine-inzameling waar zwangeren aan meedoen niet bedoeld is voor zulke doeleinden, maar goed… Dat is dan weer iets voor het discussieforum. :silenced:
Groetjes,
Jippie
Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. :?
Als je een groot forum hebt zoals dit, kun je verwachten dat er heel veel verschillende reacties komen als je een topic in de huiskamer opent.
Iedereen moet daar volgens eigen inzicht op kunnen reageren.
En niet gedwongen worden door de topicstarter om enkel de positieve geluiden te laten horen. :naughty:
Als het dieet waar over wordt gesproken wordt ondersteunt door HCG injecties (en dat kan dus nog steeds, want HCG is ook een natuurlijk hormoon en geen synthethisch iets), dan vind ik het helemaal terecht dat je daar dan op wordt aangesproken, zeker op een zwangerschapsforum waar heel veel dames tijdens hun eerste fase v.d. zwangerschap meegedaan hebben aan de inzameling van dat hormoon voor het doeleinde waar het voor bedoeld is.
Want dit onderwerp is toch wel echt iets waar mensen een mening over hebben, om dan te zeggen dat je die niet mag uiten omdat het in de huiskamer staat, ja sorry, zo werkt dat niet.
Ik hoop overigens echt dat Karien haar kilo’s blijvend kwijt is en hoop niet dat het dit keer zo gaat zoals uit de post van Jennifer te lezen was.
Al zou dat gegeven bij mij al een belletje doen rinkelen over de slagingskans van dit dieet.
Ik vind het ook raar van de topicstarter dat ze pislink wordt omdat mensen, vooral uit bezorgdheid, niet reageren zoals zij had willen zien :think:
en daarbij, ik vind het echt not done dat men HcG hormoon gebruikt om af te vallen. :naughty: en je mag toch echt verwachten dat hier een hoop meiden over vallen gezien dit een zwangerschapsforum is :shock:
Maar, zoals eerder gezegd, dat is een onderwerp voor het discussieforum
ik hoop dat je je gewicht blijvend kwijtraakt en dat je je lichaam nu niet voor niets zoveel ontzegt
@Jippie wrote:
Als het mbv HCG-injecties gaat, dan heb ik daar wel een heel eigen mening over. Ik denk dat de urine-inzameling waar zwangeren aan meedoen niet bedoeld is voor zulke doeleinden, maar goed… Dat is dan weer iets voor het discussieforum. :silenced:
Is inderdaad misschien meer iets voor een discussie maar ik wilde even zeggen dat de mevrouw van MvM mij ook verteld heeft dat de urine ook voor dit soort dingen gebruikt wordt en niet alleen om mensen te helpen met zwangerschap.
Dus mensen weten het wel van te voren dat ze daar ook voor inzamelen.
@Danielle_M wrote:
@Jippie wrote:Als het mbv HCG-injecties gaat, dan heb ik daar wel een heel eigen mening over. Ik denk dat de urine-inzameling waar zwangeren aan meedoen niet bedoeld is voor zulke doeleinden, maar goed… Dat is dan weer iets voor het discussieforum. :silenced:
Is inderdaad misschien meer iets voor een discussie maar ik wilde even zeggen dat de mevrouw van MvM mij ook verteld heeft dat de urine ook voor dit soort dingen gebruikt wordt en niet alleen om mensen te helpen met zwangerschap.
Dus mensen weten het wel van te voren dat ze daar ook voor inzamelen.
Nee ze zamelen daar niet voor in, MvM staat daar ook absoluut niet achter, maar ze kunnen er niks aan doen dat Organon het hormoon ook verkoopt aan zulke klinieken. Dat heeft verder niks met mvm te maken(staat ook op hun website)
Ik heb een lijntje geopend op DF
Misschien kunnen we daar verder babbelen?
@Esther75 wrote:
Als je een groot forum hebt zoals dit, kun je verwachten dat er heel veel verschillende reacties komen als je een topic in de huiskamer opent.
Iedereen moet daar volgens eigen inzicht op kunnen reageren.
En niet gedwongen worden door de topicstarter om enkel de positieve geluiden te laten horen. :naughty:
Bekijk maar eens een ander topic in de huiskamer. Daar mochten mensen ook alleen maar positief reageren.
Want wees eerlijk, dit is nu een discussie geworden met veel negativiteit van beide kanten.
Ik ben toen zo slim geweest om een topic in de discussiehoek te openen. Dus JA, alleen maar positief reageren in de huiskamertopics!
Ach, vergeet ik gewoon te zeggen.
:thumbup: Noui, TOP dat je zoveel bent afgevallen en dat je bewust voor een bepaald dieet hebt gekozen en dat je er ook zo 100% achter staat!
:-*
Trouwens, ik meen mij te herinneren dat er nog iemand anders was op het forum die dit ook deed. Zou diegene misschien mij een pb’tje willen sturen. Zou wel eens willen weten hoe het nu met haar gaat? Weet jammer genoeg niet meer wie het was.
Uiteraard is het zo dat ook in de huiskamer allerlei reacties geplaatst kunnen en mogen worden.
Ik weet zeker dat iedereen reageert met de beste bedoelingen. (ik dus ook) want hoewel je er goed over nagedacht hebt hoeft het uiteraard nog steeds niet goed te zijn.
En het is onzin om te zeggen dat in de huiskamer alleen positief gereageerd mag worden. Dat doe je in een gewone huiskamer toch ook niet?
Voer de discussie maar verder in het DF dit topic wordt op verzoek gesloten.