5e keer? 6e keer? Ben de tel kwijt!

@Anne-marie wrote:

@Conny wrote:


Ik zou zeggen Sam lekker laten gaan en laat het bijtkind maar thuisblijven zolang dit niet onder

controle is. Je betaalt er tenslotte genoeg voor en het is jouw waardevolle bezit wat je bij hen achterlaat.



Groetjes Conny




Dat vind ik ook hoor, knuffel voor Sam :hug: :hug:




Mee eens, Dat bijtkind moet gewoon thuisblijven.



Heel veel sterkte :hug: . Pff dit lijkt mij niks joh. Ik zou het wel aankaarten dat die ouders van die bijtkind het in de gaten houden. Vooral de leidsters.

Ja, heb ze vandaag verboden dat kind en Sam bij elkaar in de buurt te laten :angel:

Vanmiddag om 3 uur haal ik Sam op, ben benieuwd!



En heb volgende week gesprek met de leiding daar! (niet de leidsters, maar diegene die daar boven staat… weet niet hoe dat heet :wink:)

Gelijk ook maar op tafel gegooid dat ik niet weet wat ik kan en wat ik moet, maar voorzichtig de woorden ‘klacht’ en dat ‘kind niet toelaten’ etc. laten vallen!



Naja… zien wel! Eerst vanmiddag maar eens afwachten hoe het vandaag gegaan is!

Oh… en ik zeg heel droog ‘dat kind’… komt beetje rot over maar is niet zo bedoeld hoor!



Snap heel goed dat dat kindje er ook niks aan kan doen en die ouders ws ook met hun handen in het haar zitten.

Maar vind ook dat dat niet goed te praten valt over wat Sam nu elke keer over zich heen krijgt (en mijn moederhart wat breekt als ik elke keer te horen krijgt dat hij ALWEER gebeten is…)

Dat heb je goed gezegt en gedaan. :thumbup:



Ben benieuwd straks.



Want als dit zo doorgaat ga jij niet fijn Sam er naartoe brengen en werken.

Ik snap heel goed hoor dat je heel gauw zegt DAT kind. Jou kind heefd pijn en dat WIL jij toch niet. Dat doet jou ook pijn. Ieder ouder zou dat hebben neem ik aan.

arme arme sam…maar vooral ook arme mama.

het zit jullie niet mee he meis :hug: :hug:



autootje kapot…sam voor de zoveelste keer gebeten etc. etc.

ik hoop echt dat er nu betere tijden gaan komen…en ik geloof dat het begin er al is toch…een nieuwe liefde.



suc6 meid :-*

@meissie wrote:

arme arme sam…maar vooral ook arme mama.

het zit jullie niet mee he meis :hug: :hug:



autootje kapot…sam voor de zoveelste keer gebeten etc. etc.

ik hoop echt dat er nu betere tijden gaan komen…en ik geloof dat het begin er al is toch…een nieuwe liefde.



suc6 meid :-




:- Thnx!

Ja, had het al ergens eerder genoemd, maar ik ga nu voor de 7 (hopelijk meer) gelukkige jaren!! :dance:

Waarom 7? Omdat ik nu net de 7 niet zo gelukkige jaren gehad heb…

meid het is je zo gegunt!!



liefs :-*

Jouw gevoelens zijn heel menselijk meid!

Het gaat tenslotte om jouw kind :hug:



Een bijtertje gaan ze niet weigeren, dat mogen ze niet.

Maar ze zouden verdikkeme toch wel meer moeite kunnen nemen om er wat mee te doen!

Ik vind dat ze zich er te makkelijk mee afdoen :snooty:

Het kan gewoon niet zo vaak gebeuren dat het een ‘ongelukje’ is wat ze niet hadden zien aankomen, want ze hadden het MOETEN zien aankomen, het is al zo vaak gebeurd.

Het is heel goed dat je een gesprek hebt met het locatiehoofd van de creche!

Jij hebt het al aan de leidtser zelf aangegeven en doen zij er niets mee, dan is de volgende stap het locatiehoofd!



Ik hoop dat dit gesprek jou en Sam verder gaat helpen!



:hug:

@Mellie wrote:

maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?

@Rooike wrote:

@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...

Jeetje Annaatje, dit is wel heel extreem. Ik vind 1 of 2 keer nog tot daar aan toe, maar dit wordt echt te gek.



Zeker een gesprek over aanvragen hoor! Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

@Annaatje wrote:

Ja, heb ze vandaag verboden dat kind en Sam bij elkaar in de buurt te laten :angel:

Vanmiddag om 3 uur haal ik Sam op, ben benieuwd!




En? Goedgegaan vandaag?



:-*

Lief dat je het vraagt! :-



Ja vandaag was goed gegaan!! Volgende week heb ik gesprekje…

Alleen was Sam vandaag weer ziek toen ik hem ophaalde (koorts)… dat was wel minder, maar verder was hij goed te pas! :thumbup: Geen ‘voorvalletjes’ meer geweest!

Nu lekker weekend, kan ik eens rustig denken en bedenken wat ik hier mee ga doen…



:-

@Mellie wrote:

@Rooike wrote:
@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...



Ik weet waar het over gaat ja, en ik weet uit ervaring hoe het voelt dus vandaar dat ik zo reageer.
Het is niet leuk, maar het zijn kinderen die nog niet weten hoe alles werkt in het leven en daar opvoeding en hulp bij nodig hebben, maar zoals het hier aan toe gaat word er met een grote vinger naar het bijtertje gewezen (stout stout stout kind :? ) en dáár ga ik toch effe op in want het kind kan er niets aan doen onthoud dat goed!!!
Ik snap best dat ze gefrustreerd is dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd is en dat ze idd de leiding daar erover aan mag (moet zelfs!) spreken, want ze moeten idd het bijtertje meer in de gaten houden, maar onthoud dat dit voor het bijtertje ook niet leuk is!!! :evil:

@Rooike wrote:

@Mellie wrote:
@Rooike wrote:
@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...



Ik weet waar het over gaat ja, en ik weet uit ervaring hoe het voelt dus vandaar dat ik zo reageer.
Het is niet leuk, maar het zijn kinderen die nog niet weten hoe alles werkt in het leven en daar opvoeding en hulp bij nodig hebben, maar zoals het hier aan toe gaat word er met een grote vinger naar het bijtertje gewezen (stout stout stout kind :? ) en dáár ga ik toch effe op in want het kind kan er niets aan doen onthoud dat goed!!!
Ik snap best dat ze gefrustreerd is dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd is en dat ze idd de leiding daar erover aan mag (moet zelfs!) spreken, want ze moeten idd het bijtertje meer in de gaten houden, maar onthoud dat dit voor het bijtertje ook niet leuk is!!! :evil:


Misschien toch even je eigen frustraties aan de kant zetten en goed lezen wat er staat en waar het onderwerp over gaat.
Er wordt namelijk niet gewezen met vingertjes naar het "stoute bijtertje" de meeste zijn het er over eens dat het kind er niks aan kan doen, maar dat de leiding ernstig nalatig is in het in de gaten houden van dat kindje.
Dat dat 1 keer gebeurt is tot daar aan toe, niet leuk maar het gebeurt.
Maar 5-6 keer hetzelfde kindje en de bijtincidenten bij andere kindjes dus niet eens meegeteld?

Zou jij zeggen... "tja het kan gebeuren, kunnen ze niks tegen doen"als je je kind gaat ophalen en de leiding vertelt dat hij alweer van de tafel af is gevallen voor de 5e keer???

Tuurlijk kan er van alles gebeuren, maar niet bij herhaling, een gewaarschuwd mens telt voor 2, en aangezien ze al vele waarschuwingen hebben gehad dat dat betreffende kindje niet alleen met andere kindjes kan zijn had men allang fatsoenlijke voorzorgsmaatregelen kunnen treffen.

@Rooike wrote:

@Mellie wrote:
@Rooike wrote:
@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...



Ik weet waar het over gaat ja, en ik weet uit ervaring hoe het voelt dus vandaar dat ik zo reageer.
Het is niet leuk, maar het zijn kinderen die nog niet weten hoe alles werkt in het leven en daar opvoeding en hulp bij nodig hebben, maar zoals het hier aan toe gaat word er met een grote vinger naar het bijtertje gewezen (stout stout stout kind :? ) en dáár ga ik toch effe op in want het kind kan er niets aan doen onthoud dat goed!!!
Ik snap best dat ze gefrustreerd is dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd is en dat ze idd de leiding daar erover aan mag (moet zelfs!) spreken, want ze moeten idd het bijtertje meer in de gaten houden, maar onthoud dat dit voor het bijtertje ook niet leuk is!!! :evil:


Ik lees de hele tijd toch dat de leidsters worden aangevallen op hun gedrag. En dat het kindje dat bijt niet goed begeleid wordt waardoor het de kans krijgt-en daardoor andere kindjes te bijten. Daar gaat dit gesprek over en niet anders.

@Rooike wrote:

@Mellie wrote:
@Rooike wrote:
@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...



Ik weet waar het over gaat ja, en ik weet uit ervaring hoe het voelt dus vandaar dat ik zo reageer.
Het is niet leuk, maar het zijn kinderen die nog niet weten hoe alles werkt in het leven en daar opvoeding en hulp bij nodig hebben, maar zoals het hier aan toe gaat word er met een grote vinger naar het bijtertje gewezen (stout stout stout kind :? ) en dáár ga ik toch effe op in want het kind kan er niets aan doen onthoud dat goed!!!
Ik snap best dat ze gefrustreerd is dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd is en dat ze idd de leiding daar erover aan mag (moet zelfs!) spreken, want ze moeten idd het bijtertje meer in de gaten houden, maar onthoud dat dit voor het bijtertje ook niet leuk is!!! :evil:


Rooike :silenced: Sorry hoor!!!
Wil wel eens weten wat JIJ zou zeggen als JOU kind werd gebeten!! :naughty:
Ik ga er niet verder op in, maar JIJ haalt bij MIJ nu het bloed onder mn nagels vandaan!! :silenced:

@Rooike wrote:

@Mellie wrote:
@Rooike wrote:
@Mellie wrote:
maar dat neemt niet weg dat als je je kind naar een kdv brengt dat je verwacht dat het veilig is en niet gewond raakt!



Het kan net zo goed ergens vanaf vallen, of zich bezeren tijdens het spelen hoor! :?


Ja??? Dat kan overal...
Maar 5 keer door hetzelfde kind gebeten worden? Dat vind jij kunnen?
Want daar gaat dit over...



Ik weet waar het over gaat ja, en ik weet uit ervaring hoe het voelt dus vandaar dat ik zo reageer.
Het is niet leuk, maar het zijn kinderen die nog niet weten hoe alles werkt in het leven en daar opvoeding en hulp bij nodig hebben, maar zoals het hier aan toe gaat word er met een grote vinger naar het bijtertje gewezen (stout stout stout kind :? ) en dáár ga ik toch effe op in want het kind kan er niets aan doen onthoud dat goed!!!
Ik snap best dat ze gefrustreerd is dat het nu voor de zoveelste keer gebeurd is en dat ze idd de leiding daar erover aan mag (moet zelfs!) spreken, want ze moeten idd het bijtertje meer in de gaten houden, maar onthoud dat dit voor het bijtertje ook niet leuk is!!! :evil:


Ik heb nergens gezegd dat het de schuld van dat kindje is, ik heb aangegeven dat er iets moet gebeuren om dit te voorkomen.
Het is niét normaal dat Sam zó vaak door hetzelfde kind gebeten word en dáár moet iets aan gedaan worden.
Ik vind het KDV in deze dus érg nalatig en persoonlijk had ik mijn kind er vanaf gehaald en op een ander kdv gedaan want als het personeel tot 5 keer aan toe zoiets laat gebeuren dan is er structureel iets niet goed met de leiding aldaar :evil:

Hannah is ook een “bijtertje”.

Wij zitten er alltijd met onze neus bovenop en nog overkomt het ons nog wel eens dat Hannah iemand bijt.

Hoe goed we ook opletten.

Het is idd vreselijk voor de ouders van het gebeten kindje maar ook echt voor de ouders van het bijtende kindje. We kunnen haar geen moment alleen bij een kindje laten.

Als we ergens op visite zijn praten we niet met het bezoek maar zijn we alleen maar achter Hannah aan het aanrennen om te kijken of ze niet gaat bijten.



Lucas heeft ook een tijdje gebeten. Het is idd een fase en gaat weer over.

Al ga ik me met 2 bijtertjes wel afvragen wat ik “fout” heb gedaan. :?