56 sterren tatoeëren in gezicht ...

@faizaa wrote:







ik wacht ook af, ben benieuwd of dit waar is of niet… :think:




Bedoel je dan waarheid of ze echt getatoeëerd werd of het feit dat ze van niks wist?

@Ilse81 wrote:

Er kan nog één oplossing zijn voor haar en haar sterretjes …



Effe langs gaan bij CARGLASS, daar verwijderen ze sterretjes kleiner dan 2 euro zonder probleem. :silenced: :mrgreen:




Goh, heb je gisteren ook op de Telegraaf gepost misschien, daar zag ik het ook staan.:wink:

@Madre wrote:

Nou ik snap knipoogje eigenlijk wel hoor.



Verbieden kan je niet maar ik zou het wel normaal vinden als tattooeerders het standaard afraden…


afraden is wat anders dan verbieden idd. Ik neem aan dat de meeste tattooeerders namen (grappig, ik type na de N en de A vanzelf de N en de O!) van (prille) geliefden ook afraden.

Maar als een gezond nadenkend volwassen iemand het mooi vindt om een schietschijf op zijn voorhoofd te laten tattoeren, dan vind ik dat ie dat lekker zelf moet weten. (iets met 16 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde… wat ben ik toch heerlijk nederlands eigenlijk 8) )

@Karin2 wrote:

@Ilse81 wrote:
Er kan nog één oplossing zijn voor haar en haar sterretjes …



Effe langs gaan bij CARGLASS, daar verwijderen ze sterretjes kleiner dan 2 euro zonder probleem. :silenced: :mrgreen:




Goh, heb je gisteren ook op de Telegraaf gepost misschien, daar zag ik het ook staan.:wink:




Nee hoor, ik heb het gewoon daarstraks gelezen op een andere site. :wink:

@Ilse81 wrote:

@faizaa wrote:






ik wacht ook af, ben benieuwd of dit waar is of niet… :think:




Bedoel je dan waarheid of ze echt getatoeëerd werd of het feit dat ze van niks wist?






of ze echt getatoeeerd werd :angel:

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
(grappig, ik type na de N en de A vanzelf de N en de O!)
:inlove:

In het feit van de echtheid van de tatoeage geloof ik wel … al de rest :think: :hand:

Als je da gisteren zo zag zat het dik en zo, dus ziet er echt uit (denk ik :shifty: )

Ehm, dit is de tattooeerder…

@fiep klophout wrote:

doet me denken aan dat verhaal ergens begin jaren negentig in duitsland van een meisje dat zei dat ze door neonazis toegetakeld was, ze had een heel groot hakenkruis op haar wang staan (gekerfd, als mijn geheugen me niet in de steek laat). Heel de wereld in shock. Bleek ze het zelf gedaan te hebben… :?



Als er al iets waar is van dit verhaal, dan denk ik dat er een flinke portie ghb in het spel is geweest oid, want nuchter en bij een erkende tattoo-artiest lijkt me dit 99,99% onmogelijk.




Zoiets gebeurde eerder dit jaar in Switserland. Een zwangere vrouw beweerde door skinheads te zijn aangevallen en in haar buik gekerft te zijn. Had ze achteraf dus ook zelf gedaan.

@Madre wrote:

Ehm, dit is de tattooeerder…




Volgens mij zou ik dan echt niet in slaap vallen :shifty:

:lol:

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je in slaap valt tijdens het tattoeeren, vooral in het gezicht lijkt me zeer onwaarschijnlijk.



Ik denk dat het inderdaad is dat haar vader het niet zo geweldig vond dat ze dat had laten doen :mrgreen:

@Madre wrote:

Ehm, dit is de tattooeerder…




:lol:

Dat brilletje erbij :lol:

@Madre wrote:

Ehm, dit is de tattooeerder…




:sick: :silenced:

o die tatoeerder :shock: … :shock:



maar he…hij heeft zelf het hele gezicht ook vol…dus de norm van oe in het gezicht is bij hem hem denk ik niet zo hoog…mss dat ze weggevallen is van de pijn ofzo weet ik veel…of ze heeft gezegd…3 sterretjes …of 5 of 6 …heeft hij er 56 van gemaakt of hij heeft gevraagd: 5 of 6 ook goed? zij ja hoor maar doordat hij zoveel piercings in de lip heeft dat er spraakverwarring is ontstaan dat hij 56 zei en zij dacht dat hij 5 of 6 vroeg… :wink:



nee ik weet het niet…denk idd gevalletje aandachtstrekkerij…alhoewel…al ze het gedaan had bij bijvoorbeeld Henk Schifmachter dan had ik haar nooit geloofd…maar bij deze :think:



(pets gelijk over de vingers dat ik niet direct mag oordelen zonder iemand te kennen :shifty: )

@fiep klophout wrote:

daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt


uh, bedoel je serieus dat je vindt dat niemand een tattoo in zijn gezicht zou mogen???




ik vind niet dat mensen geen tatoo in hun gezicht mogen, maar bij zon tatoo op 18 jarige leeftijd vraag ik me toch af of het een weloverweogen besluit is, of dat het gewoon in een opwilling is.

Misschien dat verbieden dan wel een groot worod is inderdaad, maar misschien dat ze wel een paar dagen bedenktijd moeten aanhouden. Wilje het dan nog steeds, tja, als de ene tatoeerder het dan weigert, zal er vast een adner zijn die het wel wil doen

@knipoogje1983 wrote:

@fiep klophout wrote:
daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt


uh, bedoel je serieus dat je vindt dat niemand een tattoo in zijn gezicht zou mogen???




ik vind niet dat mensen geen tatoo in hun gezicht mogen, maar bij zon tatoo op 18 jarige leeftijd vraag ik me toch af of het een weloverweogen besluit is, of dat het gewoon in een opwilling is.

Misschien dat verbieden dan wel een groot worod is inderdaad, maar misschien dat ze wel een paar dagen bedenktijd moeten aanhouden. Wilje het dan nog steeds, tja, als de ene tatoeerder het dan weigert, zal er vast een adner zijn die het wel wil doen


ok dan zijn we het eens :mrgreen:

@joseetje wrote:

aandachtsorgel


eens



en wat een prachtwoord :lol: :lol: :lol:

net een filmpje op msn gezien waarin zij aan het woord is. Wat me opvalt is dat ze haar hoofd wel steeds zo draait, dat haar getatoeerde kant zichtbaar is. Als je er zo erg van baalt, draai je toch wel je andere kant naar de camera toe??

hihi hier geloof ik niks van ik heb ook een tatoo maar dan op m’n pols (lees: dunne huid!) en dat voelde ik wel degelijk niet qua pijn maar meer dat ze er mee bezig waren de heletijd (vooral als je die sterretjes ga in kleuren gaat je huid irriteren) en op je gezicht voel je dat echt wel vooral dat gedeelte bij je slaap hihi vette leugen :stuck_out_tongue: die foto die op pagina 2 (of was het3 ?) onderaan staat die sterretjes zijn tenminste subtiel :stuck_out_tongue: