56 sterren tatoeëren in gezicht ...

@knipoogje1983 wrote:

@fiep klophout wrote:
daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt


uh, bedoel je serieus dat je vindt dat niemand een tattoo in zijn gezicht zou mogen???




ik vind niet dat mensen geen tatoo in hun gezicht mogen, maar bij zon tatoo op 18 jarige leeftijd vraag ik me toch af of het een weloverweogen besluit is, of dat het gewoon in een opwilling is.

Misschien dat verbieden dan wel een groot worod is inderdaad, maar misschien dat ze wel een paar dagen bedenktijd moeten aanhouden. Wilje het dan nog steeds, tja, als de ene tatoeerder het dan weigert, zal er vast een adner zijn die het wel wil doen




meestal kan je toch niet gelijk terecht hoor… ik moest 3 weken wachten voor m’n afspraak en in die tijd is m’n ontwerp echt hetzelfde gebleven



en over dat ene in zwiterserland (? of was het zweden) hier in nederland tatoeren ze niet eens als je zwanger bent is gevaarlijk voor het kindje ofzo



(wel jammer wilde een roze waterlelie op m’n scouderblad laten zetten in m’n vakantie (is in schotland een stuk goedkoper)) Maar nu gaat al het geld naar de nog niet geboren beebje :wink:

Mijn voet is vorige week onder de ‘prikker’ geweest en het plaatje ziet er soortegelijk uit qua kleur en dikte. Dus ik geloof wel dat het echt is.



Maar ik geloof ook dat ze spijt kreeg en daarom dit verhaal verzon.

En daarom geloof ik ook dat de minimum leeftijdsgrens omhoog moet voor het zetten van een tattoeage.



Ik kan best gelovig zijn :angel:



Nee, serieus… je kan alleen in slaap vallen tijdens het zetten van een tattoo op je gezicht als je volledig “onder” zit.

Of de tattooboer begreep haar niet goed…

Sterren in de vorm van een 3… 8)

nee ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen ze heeft er ook op haar neus dat lijkt me zo pijnlijk in je hele gezicht wel maar je neus pfff.



nee denk dat ze spijt heeft gekregen.

@Kaar wrote:

Of de tattooboer begreep haar niet goed…

Sterren in de vorm van een 3… 8)




Ja, daar zat ik ook aan te denken. De tattoboer spreekt Frans en zij niet. (naar ik begreep)

@Becca wrote:

@Kaar wrote:
Of de tattooboer begreep haar niet goed…

Sterren in de vorm van een 3… 8)




Ja, daar zat ik ook aan te denken. De tattoboer spreekt Frans en zij niet. (naar ik begreep)




Klopt en Engels ook, maar dat begreep ze ook niet. :wink:

@Ilse81 wrote:

@Becca wrote:
@Kaar wrote:
Of de tattooboer begreep haar niet goed…

Sterren in de vorm van een 3… 8)




Ja, daar zat ik ook aan te denken. De tattoboer spreekt Frans en zij niet. (naar ik begreep)




Klopt en Engels ook, maar dat begreep ze ook niet. :wink:




geeft ook wel haar niveau aan dan… iedereen van haar leeftijd krijg op school gewoon engels

Klopt … en dna nog … als je naar iemand gaat die je niet begrijpt, dan zorg je er toch voor dat je iemand meehebt die die persoon wel begrijpt en kan helpen vertalen toch?? :wink:

@Ilse81 wrote:

Klopt … en dna nog … als je naar iemand gaat die je niet begrijpt, dan zorg je er toch voor dat je iemand meehebt die die persoon wel begrijpt en kan helpen vertalen toch?? :wink:




lijkt mij wel… vooral met zoiets permanents :stuck_out_tongue:

De tatoeëerder Rouslan Toumaniantz spreekt tegen dat het meisje in slaap viel. Hij zegt dat ze meermalen in de spiegel keek. "De miserie begon pas toen haar vader en vriend het werkstuk zagen’’.



Verwijderen van de tatoeage is pijnlijk en kost circa 10.000 euro. Risico is bovendien dat de huid wit blijft op de plaats van de sterren.



:shock: :shock:

@nijntje wrote:

De tatoeëerder Rouslan Toumaniantz spreekt tegen dat het meisje in slaap viel. Hij zegt dat ze meermalen in de spiegel keek. "De miserie begon pas toen haar vader en vriend het werkstuk zagen’’.



Verwijderen van de tatoeage is pijnlijk en kost circa 10.000 euro. Risico is bovendien dat de huid wit blijft op de plaats van de sterren.



:shock: :shock:




Tja, mosterd na de maaltijd… bezint eer ge begint, zal ik dan maar zeggen :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=TXd7SxSB5Jw



Filmpje van haar, weet niet of iemand het al heeft gezien ??

@romata wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=TXd7SxSB5Jw



Filmpje van haar, weet niet of iemand het al heeft gezien ??




snap nu pas dat die foto van lous geen grapje was :oops:

hahaha :mrgreen:





Maar pff vind haar echt een DOMBO !!

in 1 van de filmpjes zegt de tattooist dat er een getuigen is die zegt dat ze niet in slaap is gevallen.

KORTRIJK - Het Vlaamse meisje dat 56 sterretjes in haar gezicht kreeg getatoeëerd, wordt bedolven onder de media-aandacht vanuit de hele wereld. Ze kan tot 30.000 euro krijgen voor een optreden in Britse talkshows.



Kimberley Vlaeminck weigert echter alle aanvragen. ‘‘Ik kan het niet meer aan. En wat zou ik moeten zeggen? Ik ken geen enkele vreemde taal’’, zegt ze donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.



Ze wil snel af van de aandacht en de sterren. ‘‘Ik wil weer de Kimberley van vroeger zijn en normaal over straat lopen.’’



Op internet circuleren al veel fotocollages die de spot drijven met het meisje. Zo is ze gemonteerd op een poster van Star Wars en in een nepadvertentie van Carglass over sterretjes in de voorruit.



Het 18-jarige meisje uit Kortrijk kreeg zondag 56 sterretjes in haar gezicht aangebracht. Ze zegt dat ze slechts om drie sterretjes had gevraagd en tijdens de behandeling in slaap is gevallen. De tatoeëerder heeft aangeboden om de verwijderkosten te betalen.

Ik vind het nog steeds een bizar verhaal en blijf erbij dat het niet echt is.

Nou als je het filmpje bekijkt zie je dat het wel degelijk echt is.

Wij hebben hier zelf redelijk wat tattoo’s en de huid is een beetje opgezet na het zetten. En zie de schilfers op de tattoo’s dan zou het wel hele goede make-up moeten zijn.

Het is nep een hoax… bedacht door een reclamebureau…(bron geenstijl… 8) )

Het was ook te bizar.



Maar wel leuk speculeren :mrgreen: