56 sterren tatoeëren in gezicht ...

De kranten stonden er vol van … op ieder nieuws was ze te zien.

Een meisje uit Kortrijk wilde aanvankelijk drie puntjes tatoeëren bij haar ogen. Ze liet zich door de tatoeëerder overhalen voor drie sterretjes …

Nu zegt ze in slaap gevallen te zijn en heeft ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. :shock:

Bizar vind ik het wel.

Wat ik me afvraag … kan je zomaar in slaap vallen als ze je aan het tatoeêren zijn in je gezicht? :think:







http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/892310/2009/06/16/Meisje-uit-Kortrijk-laat-56-sterren-op-gezicht-tatoeeren.dhtml

Ik denk dat het verhaal niet klopt, kan het me gewoon niet voorstellen. En slapen terwijl ze in je gezicht aan het tatoëren zijn., dat geloof ik dus echt niet…

:think:

In slaap vallen terwijl je een tatoage in je gezicht krijgt?

:think:

Ik geloof dr niks van… :angel:

Wreed hé. Ik heb er ook mijn bedenkingen bij.

Op het nieuws zegt ze dat ze niet meer durft buiten komen en dat ze haarzelf niet meer kan zien in de spiegel.

Maar ze komt wel in het lang en breed op alle nieuwszenders, uitgebreid laten intervieuwen en dergelijke. :wall: :wall:

aandachtsorgel

En wat dan nog als ze in slaap gevallen is. Dan gaan ze maar gewoon door met tattoeren?

Heel vreemd, geloof er eerlijk gezegd weinig van :think:

Geloof er helemaal niets van dat ze niks gemerkt zou hebben

@Moon84 wrote:

En wat dan nog als ze in slaap gevallen is. Dan gaan ze maar gewoon door met tattoeren?




Dat beweert ze dus idd.

Ze mag niet klagen … de tatoeëerder heeft maar 50 euro aangerekend (kostprijs voor drie sterren). :wink:

Ten eerste…geen enkele tattoo artiest zal ooit beginnen/doorgaan met zijn werk als de klant niet volledig ‘bij’ is.

Ten tweede…gezien de locaties van de sterren heeft ze haar hoofd opzij moeten draaien. Dus ze wist wel degelijk dat er meer dan 3 sterretjes gezet werden

Ten derde…tattoeages worden in de huid geprikt, 56 sterren voel je wel degelijk.





Ze wilde die sterren, kwam thuis, kreeg heibel met haar ouders/vriend, en besloot een ander de schuld te geven. :wall:

Kreeg heibel of kreeg spijt… :mrgreen:

@Nefarious wrote:





Ze wilde die sterren, kwam thuis, kreeg heibel met haar ouders/vriend, en besloot een ander de schuld te geven. :wall:




Dacht ik ook. Ze kreeg de tattoo kado van haar vader. Die was in tussentijd iets gaan drinken. Toen hij terug kwam schrik ie zich rot en dan kwam ze met dat verhaal op te proppen. :wink:

Nou ik geloof niet dat dit verhaal echt is hoor, het lijkt me van A tot Z uit de duim gezogen. Kom op zeg, dit geloof je toch niet ?

hoihoi



ik heb een jaar geleden een tatoe laten zetten op mijn enkel. Het deed niet echt pijn maar je voelt het wel. Dus ik geloof niet dat je dan in slaap kan vallen zeker niet als ze je gezicht doen. Al was het alleen maar door het lawaai wat het machientje maakt.



groetjes

marlies

ze heeft spijt achteraf waarschijnlijk en daarom schuift ze nu de zwarte piet toe aan de tatoeerder… zielig meisje hoor :naughty:

Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!

:shock: :shock:



Ze zal wel spijt hebben gekregen van deze “aktie” en probeert nou de zwarte piet aan de tatoeëerder toe te spelen.



Ik hou dus absoluut niet van tatoeages en begrijp eerlijk gezegd ook niet dat je (als je al een tattoo wil) waarom je deze dan in je gezicht laat zetten. Volgens mij belemmerd het je toekomst behoorlijk. Alleen al het vinden van een baan…

@jet wrote:

Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!


Kan dat ze de foto gespiegeld hebben, gebeurt wel eens vaker.



@Nefarious wrote:
Ten eerste…geen enkele tattoo artiest zal ooit beginnen/doorgaan met zijn werk als de klant niet volledig ‘bij’ is.

Ten tweede…gezien de locaties van de sterren heeft ze haar hoofd opzij moeten draaien. Dus ze wist wel degelijk dat er meer dan 3 sterretjes gezet werden

Ten derde…tattoeages worden in de huid geprikt, 56 sterren voel je wel degelijk.





Ze wilde die sterren, kwam thuis, kreeg heibel met haar ouders/vriend, en besloot een ander de schuld te geven. :wall:




Dat is precies wat ik tegen mijn man ook zei.

Als je een tattoo laat zetten is dat spannend toch? Dan val je toch niet in slaap! :roll:



De man die die sterren zette, zei dat de klant het ermee eens was. Het lijkt me stug als jij afspreekt van 3 sterretjes dat de tatoo-man dan je hele gezicht vol zet omdat je in slaap bent gevallen… je spreekt toch vantevoren het plaatje en een prijs af?