56 sterren tatoeëren in gezicht ...

@jet wrote:

Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!




Volgens mij toch niet nep hoor (want anders zou die tatoeëerder zich toch niet laten interviewen hé., spiegeling van foto of zo. :wink:

Ik geloof best dat de tattoo’s echt zijn. Maar haar verhaal is gelogen. Je kan niet lekker slapen als je gezicht (lees, dunne huid) getattoeeerd (??) wordt.

@jet wrote:

Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!




Gespiegeld. Kan goed hoor, foto is gewoon andersom gebruikt.

doet me denken aan dat verhaal ergens begin jaren negentig in duitsland van een meisje dat zei dat ze door neonazis toegetakeld was, ze had een heel groot hakenkruis op haar wang staan (gekerfd, als mijn geheugen me niet in de steek laat). Heel de wereld in shock. Bleek ze het zelf gedaan te hebben… :?



Als er al iets waar is van dit verhaal, dan denk ik dat er een flinke portie ghb in het spel is geweest oid, want nuchter en bij een erkende tattoo-artiest lijkt me dit 99,99% onmogelijk.

Hier geloof ik echt helemaal niets van !!



In slaap vallen, lijkt me heel erg raar hoor, je gezicht lijkt me best een pijnlijke plek.



Ik denk gewoon dat ze dronken/drugs op had en zich heeft over laten halen door vrienden.

Of ze verzint dit nu omdat haar vader dit niet mooi vind ofzo :think:



Vind ook dat die Tattoeist nooit zoiets had mogen zetten.

Vooral omdat ze absoluut niet nuchter geweest kan zijn.

En iemand die van het padje af is tattoeeer je niet helemaal vol zo :naughty:



En het ziet er niet uit, ik zal me kapot schamen om zo naar buiten te moeten gaan.

Weg laseren is ook geen pretje vooral niet op je gezicht, en die littekens die ze eraan overhoud is ook niet echt mooi.



Meisje heeft voor altijd die tattoo’s of erge littekens op der gezicht :o

De tatoëerder heeft aangeboden alle kosten van de verwijdering te betalen, meldt Het Laatste Nieuws.





Dit vind ik dan weer wel twijfelachtig…Waarom zou je zoiets duurs betalen als je neit schuldig bent?



bron:http://www.telegraaf.nl/buitenland/4179620/_Sterretjes-meisje__internethype.html?p=4,1

ik vind overigens dat als je op je 18de iets in je gezicht laat tattoeren, je sowieso niet heel snugger bent, of wel heel dom.

ze wilde kat von D. nadoen… :silenced:

@Madre wrote:

De tatoëerder heeft aangeboden alle kosten van de verwijdering te betalen, meldt Het Laatste Nieuws.





Dit vind ik dan weer wel twijfelachtig…Waarom zou je zoiets duurs betalen als je neit schuldig bent?



bron:http://www.telegraaf.nl/buitenland/4179620/_Sterretjes-meisje__internethype.html?p=4,1


vanwege de ophef. ik zou hetzelfde doen in zijn geval.

Kat Von D… :mrgreen:

Zij heeft de sterretjes toch net iets subtieler… :mrgreen:

Sowieso: nadoen… :?

mm ik vraag me toch af of eht waar is, maar als dat niet zo zou zijn, waarom neemt de tatoeerder dan alle verwijderingskosten op zich?



daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt

@knipoogje1983 wrote:

mm ik vraag me toch af of eht waar is, maar als dat niet zo zou zijn, waarom neemt de tatoeerder dan alle verwijderingskosten op zich?



daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt






denk dat ie geen zin heeft in negatieve publiciteit… dus maar eieren voor je geld kiezen en aanbieden de tatoeage te verwijderen op eigen kosten… snap ik wel…

Ja ben het wel met Fiep en Fai eens. Die link had ik wel gelegd maar vond het alsnog onzinnig. Maar goed, ik geloof dus niets van het verhaal.



Kat von D. rockssssssssssssssss

En ophef is er idd … jeetje zeg … als je internet zo afstuimt.

Op facebook sparen ze haar in ider geval ook niet.

Nu vraag ik me af wat het ergste is …



Je gezicht met 56 sterren … of nu zo open en breed in de media komen met veel negatieve reacties tot gevolg.

Pfff :eh:

Er kan nog één oplossing zijn voor haar en haar sterretjes …



Effe langs gaan bij CARGLASS, daar verwijderen ze sterretjes kleiner dan 2 euro zonder probleem. :silenced: :mrgreen:

daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt

uh, bedoel je serieus dat je vindt dat niemand een tattoo in zijn gezicht zou mogen????????????

@Ilse81 wrote:

Er kan nog één oplossing zijn voor haar en haar sterretjes …



Effe langs gaan bij CARGLASS, daar verwijderen ze sterretjes kleiner dan 2 euro zonder probleem. :silenced: :mrgreen:






:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Madre wrote:



Kat von D. rockssssssssssssssss






yess… :inlove:





ik wacht ook af, ben benieuwd of dit waar is of niet… :think:

Nou ik snap knipoogje eigenlijk wel hoor.



Verbieden kan je niet maar ik zou het wel normaal vinden als tattooeerders het standaard afraden…

Zo hebben ze tattoo Bertje ook geinterviewd en die zei ook dat hij het mensen afraad als ze vragen om een tattoo op handen of gezicht. :wink: