Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!
Ik geloof best dat de tattoo’s echt zijn. Maar haar verhaal is gelogen. Je kan niet lekker slapen als je gezicht (lees, dunne huid) getattoeeerd (??) wordt.
Overigens staat er vandaag op telegraaf.nl een foto van het meisje met de sterren op de andere kant van haar gezicht dan gisteren… Rara hoe kan dat?? het is dus gewoon nep!!
Gespiegeld. Kan goed hoor, foto is gewoon andersom gebruikt.
doet me denken aan dat verhaal ergens begin jaren negentig in duitsland van een meisje dat zei dat ze door neonazis toegetakeld was, ze had een heel groot hakenkruis op haar wang staan (gekerfd, als mijn geheugen me niet in de steek laat). Heel de wereld in shock. Bleek ze het zelf gedaan te hebben… :?
Als er al iets waar is van dit verhaal, dan denk ik dat er een flinke portie ghb in het spel is geweest oid, want nuchter en bij een erkende tattoo-artiest lijkt me dit 99,99% onmogelijk.
mm ik vraag me toch af of eht waar is, maar als dat niet zo zou zijn, waarom neemt de tatoeerder dan alle verwijderingskosten op zich?
daarbij vind ik dat niet zou mogen! eigne keus of niet, meerderjarig of niet, het lijkt mij niet dat je zon beslissing weloverwogen maakt
denk dat ie geen zin heeft in negatieve publiciteit… dus maar eieren voor je geld kiezen en aanbieden de tatoeage te verwijderen op eigen kosten… snap ik wel…