5 week 6 dagen zwanger, roze slijm...

hahaha, lekker wisselvallig :lol: goed hoor dat je toch hebt gebeld, succes morgen! :-*

Lieve Ing, succes morgen bij de VK!

tot gauw

:-*

Succes vandaag!

Laat je even weten hoe het was?

En Ingrid, wanneer heb jij je echo? Hoe is het met jou?

Gaat goed hoor.

Donderdag heb ik mijn echo.

In december een mk en vorige week dan dat lichte roze waarvoor ik dit topic opende

Daarom mocht ik al mooi vroeg een echo.

JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ben helemaal in de wolken!!! Ze kon via mijn buik niets zien, ik al in paniek natuurlijk dus inwendige echo gedaan en ja hoor daar was onze uk hartje heel hard en goed horen kloppen, handjes en voetjes waren aan het bewegen, echt zo liefffffffffffffffff!!! Alles zag er perfect uit, ben alleen een paar dagen minder ver dus 9 weken nu en 15 september uitgerekend. We hebben ook dvd meegekregen en al 500 keer gekeken net

2.5 cm nu

Ze zei ook dat alles perfect was en dat ik me geen zorgen meer moest maken, hartje klopte zo hard en krachtig in de 9e week dat het goeie zwangerschap gaat worden.

Allebei wel traantje weggepinkt hoor!

Zo en nu benieuwd naar Smurf en Miekje!! Hoop dat ik niemand over het hoofd zie nu!

WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik wil ook ff melden dat bloedverlies idd niet hoef te betekenen dat het mis is!

Ik heb in het begin van de zwangerschapschap bruinverlies gehad en rond de 7 weken kreeg ik een gigantische bloeding (helderrood), ik verloor echt meer als een maandverbandje en ik dacht ook dat het over was alleen ik had ook geen krampen… dus met spoed naar het ziekenhuis en je raad het al we zagen gewoon een frummetlje met een kloppend hartje :inlove: ik heb het bloeden tot ongeveer een week of 10 gehad en het is nu gestopt gelukkig. Ik snap nog steeds niet waar al het bloed vandaan kwam maar onze kleine frummel zit er nog steeds gelukkig! Ik dacht ik wil het toch ffies mijn verhaal neerzetten dat het zelfs met heel veel bloedverlies zelfs ook nog goed kan gaan!

Dus als je het idd niet vertrouwt gewoon aan de bel trekken :wink:

Maar ik ben blij dat de echo goed was lady28 dat stelt je teminste weer gerust! Ik ben benieuwd naar je echo donderdag Ingrid het is vast helemaal goed!

Oh wat fijn dat je echo goed was!!!

Spannend Ingrid, nog twee nachtjes slapen voor jou :wink:

Vanmiddag ben ik…

Ben eigenlijk best zenuwachtig aan het worden.

Ben bang dat er (nog) niets te zien is…

Ik ben of 7 weken en 1 dag of 6 weken en 5 dagen…

Pfff was het maar vast 15.40 uur…

Je gaat echt wat zien hoor, wel ieniemienie dat wel :smiley:

Leukkkkkkkk!!

Succes vanmiddag, of sterkte, maar ik hoop (en denk) VEEL PLEZIER!

Groetjes,

Femke

Succes vanmiddag! :pray:

en hoe was het???

Meis wat fijn dat de echo goed was!! toppie! Gefeliciteerd :-*

Jaaa de echo was goed!!!

We hebben een mooi knipper lichtje gezien!

We mogen 24 februari nog een keer voor een echo!

Ben wel erg blij, lag met tranen op die bank! :oops:

Gefeliciteerd meid!

Joepie!!!

Gefeliciteerd, meid!!!

Geniet er lekker van.

Groetjes,

Femke

Wat een goed nieuws!!!

En wat fijn dat je al weer snel voor een nieuwe echo mag.

Geniet ervan.

Wat heerlijk!!! :smiley:

Valt een last van je af dan he, nou lag ook met tranen hoor, helemaal niet erg :-*

Wat fijn meid!!! :smiley:

:dance: :inlove: