Het was vooral bij het afvegen, niet heel veel maar ik had ook geen vergrootglas nodig, zegmaar. Het was op de dag dat ik anders ongesteld was geweest (cyclus van 5 weken), dus dat kon ik nog een beetje wegwuiven, maar de in week 6 nog een keer en in week 7 nog een keer of drie…
Toen een echo gehad die me twee weken (!) terug zette. Ik had de moed al opgegeven. Toen een week later voor de zekerheid weer een echo en toen hoorde ik luid en duidelijk een kloppend hartje door de ruimte ‘schallen’. Kan me niet herinneren ooit zo opgelucht te zijn geweest.
Uiteindelijk bleek ik bij de 12-weken echo nog maar 1 week achter te lopen. En dat klopte weer perfect met mijn 5-weken cyclus. Dus pfiew.
Ik duim voor je dat alles goed is, maar ik denk dat de kans groot is, hoor!
Nee heb ik nog niet gedaan, heb hem volgende week donderdag… twijfel zo omdat ik niet gelijk paniek wil zaaien, ben dan zo huiverig dat ze denken heb je haar weer de aanstelmiep…
Nou net weer bruine troep ik ga bellen hoor, ik zei tegen mijn moeder ja maar kan elke keer wel bellen als er iets is, maar zij zegt ook ja maar dit is je eerste echo en dan weet je wel of het gewoon goed zit. Jullie horen het!
Toch weer teruggekrabbeld om te bellen, ja ik ben echt een muts maar altijd zo huiverig om DIE zeurpatient te worden. Heel erg onnodig dat gevoel in deze situatie maar vind dat gewoon moeilijk. Ik wacht het gewoon tot donderdag maar af. Hoe onzeker dat ook is hoor maarja
Meis, echt, je bent geen zeur!!! Ik snap je heel goed, ben zelf ook geen beller, maar met zwangerschappen gaat het niet meer alleen om jezelf, he? Je hebt nu ook de verantwoordelijkheid voor het piepkleine kindje dat in je groeit. Dus ik zou zeggen, bellen. Voor de zekerheid. En desnoods vinden ze je wel een zeur… (heus niet, maar ok) SO WHAT? Daar gaat het nu niet om…
Groetjes,
Femke
ps sorry als ik drammerig over kom, bedoel het niet hard, maar deze gedachte heeft mij zelf vaak wel over een 'beleefdheids’drempel geholpen…
EDIT: Lees nu je berichtje pas, sorry… GOED dat je gebeld hebt en fijn dat je eerder terecht kan!!!