5 week 6 dagen zwanger, roze slijm...

Meiden,

Ik ben even heel bang… :cry:

Net met afvegen had ik wat roze slijm, nu is alles al weg maar ben wel heel bang.

De vk gelijk gebeld, kan nog niet terecht voor echo, snap ik ook wel maar toch. Volgende week donderdag heb ik 's middags een echo.

Maar ik ben zoo bang dat het mis gaat meiden…

Heb geen kramp en ook niet meer roze slijm maar toch gaat die angst niet weg…

Wat vervelend voor je!

Het hoeft echt niet fout te gaan!!! Ik had precies hetzelfde en bij mij bloedde het ook nog. Ik duim voor je! :hug:

Het is ook weg nu, maar oh ik ben nu heel bang…

Kan niet meer dan afwachten he…

Bij jou was het dus wel goed…

He lieverd,

Heb je niet toevallig gister avond geklust, of harde ontlasting gehad. Dit kan ook voor wat roze afscheiding zorgen. Dit heb ik ook gehad maar dan bij 12 weken nadat we geklust hadden…

Liefs, Marjolein

hey meid

ik snap dat je onzeker en bang ben.

ik heb deze zwangerschap ook bloedverlies gehad en dan helder rood en ik dacht echt dit is foute boel maar de oorzaak is nooit achterhaalt de gyno zei tegen mij dat heel erg veel zwangere bloedverlies hebben zonder oorzaak of dat het gewoon een gesprongen adertje is.

ik vrees dat er nu met een echo ook nog bijna niets te zien is als je mazel heb een hartje maar je kan nu net zo goed alleen een zwangerschaps ring zien.

probeer vooral een beetje rust te houden vandaag.

sterkte :hug:

Hoi,

Jeetje wat rot zeg!

Ik heb eerder gelezen dat je een miskraam hebt meegemaakt hiervoor. Dat maakt het allemaal extra onzeker.

Het vervelende (en dat is een understatement) is dat je geen zekerheid krijgt met een echo als je hem nu zou laten maken, helaas. (ik spreek uit ervaring)

Dus het is echt wachten geblazen.

Ik hoop dat je een beetje afleiding kan zoeken. Want de hele tijd naar de wc rennen, maakt je niet vrolijker.

Ik hoop dat het éénmalig was. En :thumbup: voor je.

Veel sterkte!

Ik heb dit ook gehad, volgens mij was ik toen 7 weken zwanger ongeveer. Ik had het alleen bij het afvegen, 2dagen gehad, maar niet elk keer bij toilet gang. Hier was het onshuldig zoals je ziet, want loop nu al tegen het einde aan!! En roze is volgens mij niet erg, zolang het maar niet helderrood bloed is en de krampen weg blijven!

Jullie verhalen stellen me wel wat gerust. Bedankt!

Het is weer gestopt, was niet noemenswaardig.

Word wel weer wat rustiger maar de anderhalve week tot de echo zal lang duren…

Ik hoop en :pray: dat dit kindje mag blijven zitten…

:-*

hier heb ik helder rood bloedverlies gehad tot en met 22 weken ! En mijn zoon word alweer 2 in juni!

Moed houden meid! het kan gewoon een gevoelige baarmoeder zijn :hug:

meiden jullie weten niet wat het betekend om herkenbare reacties te lezen!

Heel fijn en ontzettend lief dat jullie de moeite nemen!!!

:-*

Hee lievie, ik denk ook aan je meis, en duim mee dat het goed mag blijven gaan, moet gewoon!!

:pray:

:-* Dank je wel lievie!

rozige afscheiding was bij mij steeds juist het teken dat ik zwanger was :slight_smile:

@Linda_ wrote:

rozige afscheiding was bij mij steeds juist het teken dat ik zwanger was :slight_smile:

Heerlijk, dat doet me goed! :-*

en meid hoe is het nu ???

Ben ook benieuwd hoe het met je gaat…

eigenlijk wel goed!

Het was maar heeel weinig en verder niets meer… :think:

Gelukkig :inlove:

Had je net een pbtje gestuurd :slight_smile:

Heel herkenbaar, had het vandaag ook weer, bruine afscheiding dan ipv roze. Heel in het begin heb ik dat ook een paar keer gehad. Toch maar ff VK gebeld en gaven al gelijk aan dat we de echo kunnen vervroegen van volgende week naar deze week als ik me heel erg druk ga maken.

Heb ook zeurende pijn in mijn buik maar hou me maar eraan vast dat dat erbij hoort. Wel eng hoor dit soort dingen, dus heel fijn om dit te lezen!

Ja het is heel spannend.

WEl fijn dat jouw echo vervroegd wordt!

Laat je weten hoe het was?

Hier gaat het nu heel goed.

Nergens geen last meer van gehad.

Als ik te druk doe dan trekt mijn buik erg onderin, maar dat herken ik wel van de eerste zwangerschap.

Voor de rest is het afwachten en hopen we dat we over 8 en halve maand een gezond brusje voor Brigitte in de armen mogen houden.